bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Igor je hebt zelfs twee potjes met goud. Alleen liggen die nu onder de deken te snurken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hannah het lukt me al vaker om m'n schouders op te halen. Voorheen was ik altijd over de flos als hij zei dat hij dood ging. God ik heb wat zitten brullen, en zag iedere keer heel de begrafenis voor me. Vanmiddag ben ik er op door gegaan en heb ook gevraagd hoe het met de begrafenis enz, moest. Toen draaide hij bij en zei dat hij bedoelde dat hij zich dood verveelde.Maar vaak heb ik best goeie mensenkennis en vaak zie ik hoe mensen zijn, maar bij Jos is dat erg moeilijk. Denk ik hem te hebben, glijd hij weer door m'n vingers en gooit het over een andere boeg.Maar we blijven er aan werken hoor. Ik geef de moed niet op.Dank voor je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Bol had het goed. :light: Bor, geef je zoon een dikke lieve vette knuffel van me, en van K & B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 trusten allemaal morgen gezond en vrolijk weer op op op op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Kruimeltje je bent helemaal alleen. Is alles goed gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hoi ik dacht al wat ben ik eenzaam. Grapje, ik zit lekker thuis met husban.Het gaat prima met mij, drink al een tijd niet en voel er prima bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Met dank aan jullie allemaal. Ik lees regelmatig mee en herken en leer er veel van.Heb niet zo veel zin om te reageren, dus hou ik het even bij meelezen en ook meeleven, al schrijf ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Fijn te horen Kruimeltje:) Maakt niet uit dat je weinig mee schrijft. Het belangrijkste is, dat jij er veel aan hebt.Zo Bol gaat afsluiten en wil jullie allemaal een hele fijne voorzetting van de avond wensen.Slaap lekker en tot morgen weer.Trusten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Welterusten Bol.O ja even dit, oke even dit. Bolletje ik vind je een kanjer.En laat je niet onder sneeuwen.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Van mij valt echt niet veel te leren.Het is niet m,n bedoeling iemand te kwetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Jij kwetst niemand KruimelEr zijn alleen die zichzelf kwellenKeep up the good thing ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 hee die marjo.Long time no see.Alles ok daar in t Friese land? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Geen antwoord.Nah dan ga ik maar slapen.Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ja WitteGezien!Was nog even metiets anders bezigJoe toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hiero Ik lees nog mee hoor. Beetje forumbeu....Verder razenddruk met buikdansen, optredens en kotuums. Als ik iets lees wat mn reactie vraagt reageer ik. dahaaaaaaag xxx quote: Originally posted by: CarolienM'n monitor flikkert en streept met balken, zucht........ buiten aangekondigde onderduiken kan ik dus ook ineens zonder scherm zitten. Wilde nog ff zeggen, vragen, waar is Woman gebleven? Naja ik ga herstarten, hoop dat het geflikker overwaait dan. Truste alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden