igor Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 goede morgen allemaal.als jullie snel zijn kunnen jullie nog van het zonnetje genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Smorgens Igor, Nou.... hoop er toch wel ff langer van te kunnen genieten..... Ben al die regen wel even zat dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Goeiemorgen samen, 't is de moeite geweest hé !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Goeiemorgen wil, WAT is de moeite geweest???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 hm, stond net even buiten... in de verte donkere wolken.... regenboog..... en ja hoor terwijl ik zitten te tikken hier begint het te regenen.... terwijl dezon nog volop schijnt... tssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Euh..... de regen ?? Moet je nog wat hebben soms ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Igor, las net nog je berichtje van gisterenavond. Deutsch sprechen kan ich nnchs so goed, maar ze zullen me wel verstaan zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Liever niet nog meer regen Wil, vind het wel gezegend zo, genoeg is genoeg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 ik ben de regen meer dan zat. ik heb nog steeds niet kunnen kikkermaaien. misschien vanavond ik ga ervan uit dat het hier droog blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Kikkermaaien??? wat is dat ????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Wou net hetzelfde vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hihi, we zijn hier een trio aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 HIhi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 er zitten bij mij allemaal iennie mini kikkertjes in het gras en die zijn giftig voor de honden. dus als ik het gras maai.......... moeten jullie nog ontbijten???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Getver de getver..... had inderdaad nog niet gegeten :$Wat een ellende is dat , jeetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Auwch, wat ben ik blij om geen kikker te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Zo, en nu ga ik de douche opzoeken... heb me voorgenomen vroeg boodschappen te doen, moet nogal wat winkels af vandaag..... Fijne dag ..... Laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Dag vonneke, goe shoppen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Igor, aan't spelen met k&b ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ik ga even onderhoud van de zaak doen, voor de ochtendmensen ! tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Goedenmorgen AllemaalAllereerst Wil Gefeliciteerd met je zoveel dagen droog 2 mnd dacht ik hèen ook een hele fijne vakantie toegewenst door mij:Denne Will we houden hetdroog hè tijdens je vakantieHej Igor je gaat goed nu hè zo houden hoor meis:present:Ook wij hebben een pup bij onze ST.Bernard aangeschafd donderdag j.l opgehaald9 weken oud en hij piept s,nachts niet gelukkig maar:Dverder wens ik eenieder die het moeilijk heeft een en denkerom jullie staan niet alleen;)en verder voor alle doorzetters een:present::present:Meet een lieve knuffel van me ik ga weer sporten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Hoi Jetsetik weet niet wat voor reis je hebt gemaakt?maar is toch gevaarlijk om langs de weg te slapen tjonge is niet niks hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Lieve jetset slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Goeiendag zeg.......................ik ben ALLEEN hier!!??!!??Jet gelukkig veilig weer thuis en in haar nestje.Igor: de opening van deze dag was bijna waar:ben gisteren bijna weggespoeld ................Eergisteravond staan vegen als een gek om het water niet óver de drempel te laten komen.Gisteren leek het de goede kant op te gaan, kijk ik in de kelderkast: BLANK!pfffwwww nou jullie snappen waarom ik niet meer inlogde, heb er tot nu toe ruim 4 emmers water uit gedweild ( 4x20 =80 liter) en het is nóg niet klaar er lijkt nog steeds grondwater uit de vloer omhoog te komen............Nou ja als jullie gisteravond het journaal hebben gezien: hier een situatie vergelijkbaar met Lichtenvoorde en Groenlo, de rivier geheel buiten de oevers en sommige straten geheel onder water.Wat een sneu gedoe voor de corsowagens en het volksfeest.Maja vandaag komt de kennel, vriendin en vriend komen ook helpen dus moet ik nu een beetje gaan opschieten.Tot later!BTW: heb dan wel natte voeten maar het toch droog gehouden hoor, ook in de feesttent *typvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ik ben er nog een beetje sara, fantastisch hoe jij jezelf droog gehouden hebt, chapeau Ik hoop dat de letterlijke waterschade wat mee is gevallen, hier begint het alweer te regenen !!Damn, en ik wou met de moto naar mijn vader rijden !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden