Spring naar bijdragen

Zondag 29 augustus

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Wat een uitslover is die Sinusje zeg:):sun: Nee hoor wat geweldig zeg dat je ook al een kilo bent afgevallen. Heerlijk dat je ook echt ziet wat voor 'n positieve invloed het op je lichaam heeft als je stopt met drinken.;)

Goieie avond Rapi. Alles goed met je?

Bol gaat zo teevee kijken want het laatste deel van The Mummie komt.
Hoop dat Imhotep ook weer mee speelt. Dat is die vent met die kale kop en alleen maar een doekie voor z'n zakie heeft hangen. Een figuur dat die kerel heeft zeg. (Slurp)
Ja de Bol wordt weer jong hoor als ze die man ziet. Nou mensen tot later allemaal, ik kom straks nog wel ff trusten zeggen.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol,
Ja hoor, hier alles kits.
Net met z,n allen verjaardag gevierd bij dochter.
Kreeg per ongeluk een echt biertje, en had al een slokje genomen, totdat iemand zei; Kan mij niet schelen hoor, maar dit is een echte.
Nog heel eventjes gedacht; ach, wat maakt die ene nou uit, maar heb het toen toch maar laten staan, en omgeruild voor een alcoholvrije.
Moet tenslotte het goede voorbeeld geven he, ook voor ex.
Nee hoor, niet drinken, is niet drinken.
Was overgens erg gezellig.
Veel plezier met T.V. kijken trouwens.
Ik ga ook eens kijken of er nog wat zinnigs is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Ari. Al een jaar adb.? Even een mooi boeket maken :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: :musicnote:
Het pakje voorzichtig uitpakken Ar. want daar zit de vaas in. Geweldig goed gedaan meis.

Welkom terug Ron.

Zo mensen de Bol gaat weer afsluiten. Morgen komen ze de auto halen voor de keuring en daarna heb ik dienst. Kom nog wel ff op de kof.
Trusten en tot morgen weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ga nestelen.
Lekker straks een weekje vrij.
Morgen eerst naar de kapper, daarna koffie bij dochter.
S,middags naar paardrijden kijken bij kleindochter, en s,avonds de nieuwe buurtjes op visite.
Allemaal dingen waar ik anders niet aan toe kom.
Welterusten allen, en morgen fris weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Dank je wel voor het warme onthaal en de bemoedigende woorden en de roos!
Jet, het gaat goed hoor, ik hou vol enne...hier zijn genoeg winkels open op de zondag, ook supermarkten, dus mij was niets bijzonders opgevallen. Da's nou anonimiteit toch?
Vanavond offline geweest ivm lekker koken en samen eten.
Ik heb de nodige problemen met mijn naasten maar ik ben niet van plan dat verdriet nog langer in de wijn te verdrinken, dus chardonnay is chardonnee geworden.
Hier staat de t.v. aan en mijn vriend kijkt, maar ik wilde me nog even melden voor het slapengaan.
Ik weet dat ik waarschijnlijk nog wel een poosje wakker zal liggen maar het loont beslist de moeite.
Nogmaals bedankt voor de steun op dag 1, ik kan niet wachten op dag 2!
Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Jetset, ik heb op het "ook ik moet stoppen" draadje nog gepost en ga nu richting bed. Ongetwijfeld zul je me in de aankomende tijd rustig tot 's-nachts 02.00 uur hier vinden, de nacht is mooi als je 'm helder kunt beleven al is er bijna geen maan!
Dymph, ik hoor wel van je en Will een fijne vakantie toegewenst.
Slaap lekker of rust ze (mijn moeder zei dat ook altijd Jetset) en tot de volgende keer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...