Spring naar bijdragen

eerste dagen


tinkerbell100

Aanbevolen berichten

Hallo,

Bolletje heeft me de werkwijze uitgelegd en heb het begrepen

graag zou ik vooral met de nieuwe mensen ( dit is mijn vierde dag zonder ) ervaringen uitwisselen

hoe ze het ervaren, wat voor hun de moeilijkste perioden zijn

nooit had ik van mezelf gedacht zo een site nodig te hebben, eer je door hebt dat je alcoholicus bent gaan er jaren overheen, maar nu ben ik blij er niet alleen voor te staan, gezien ik nooit in de ochtend heb gedronken, ik dacht van mezelf dat ik een gelegenheidsdrinker was, zijn voor mij gewoon de avonden heel moeilijk

ik eet nu uit hongergevoel ( heb meer honger ) maar geniet niet meer van het eten ( zonder drank )

ik drink sinds 4 dagen ook elke dag 3 kopjes mariadistel, blijkbaar goed voor de lever maar heb erna verschrikkelijke hoofdpijn

hopend op veel berichten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rapilos,

hoe is het jou vergaan gisteren en vandaag? Ik ben gisteren weer nuchter gebleven! dag 2... vandaag dag 3 en ik ben zo vastbesloten! Er is sinds het forum echt een knop omgegaan. Het moet lukken.
Ik ben al een klein beetje trots op mezelf. Mijn laatste weekgemiddelde zat ik toch nog op 25 eenheden en nu al 2 dagen nul! Het lijkt me geweldig als het eindelijk lukt.

En Tinkerbell: flink van je! Misschien heb je wat aan deze tip: ik gebruik Valdispert Stress Moments, mondspray; voor het ongedurige paniekerige gevoel. Werkt bij mij prima! Veel succes!

SAmen staan we sterk!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geeft lekker nix Tinkerbell, gewoon blijven proberen.
Er wordt elke dag een nieuw draadje gemaakt en daar kun je, als je wilt, op schrijven.
En ook al wordt er soms veel slap geouwehoerd, laat je niet ontmoedigen. Er is altijd een luisterend oor. En schroom niet er tussen te knallen als je het moeilijk hebt, vragen wilt stellen of wat dan ook.

De dagdraadjes vind je bij de index. Wie is wie, home, thema's etc. Klikken op ditjes en datjes en dan ben je er al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...