tinkerbell100 Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Hallo,Bolletje heeft me de werkwijze uitgelegd en heb het begrepengraag zou ik vooral met de nieuwe mensen ( dit is mijn vierde dag zonder ) ervaringen uitwisselenhoe ze het ervaren, wat voor hun de moeilijkste perioden zijnnooit had ik van mezelf gedacht zo een site nodig te hebben, eer je door hebt dat je alcoholicus bent gaan er jaren overheen, maar nu ben ik blij er niet alleen voor te staan, gezien ik nooit in de ochtend heb gedronken, ik dacht van mezelf dat ik een gelegenheidsdrinker was, zijn voor mij gewoon de avonden heel moeilijkik eet nu uit hongergevoel ( heb meer honger ) maar geniet niet meer van het eten ( zonder drank )ik drink sinds 4 dagen ook elke dag 3 kopjes mariadistel, blijkbaar goed voor de lever maar heb erna verschrikkelijke hoofdpijnhopend op veel berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 zo is dat, Tinkerbell....voor je het zelf weet is het eigenlijk te laat...ik dacht het altijd in de hand te hebben en zelf op te kunnen lossen....maar de weg terug is moeilijker, maar het is te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 TinkerbellJe hebt een nieuwe draad aangemaaktOm in de "huiskamer"van vandaag te komen, ga je terug naar homeKlik dan ditjes,datjes en dageraad aan.Daarna op woensdag 1 sept.Dan kom je vanzelf "tussen de mensen"Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tinkerbell100 Geplaatst 1 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Bedankt voor de tiphet is in orde !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Hallo Rapilos,hoe is het jou vergaan gisteren en vandaag? Ik ben gisteren weer nuchter gebleven! dag 2... vandaag dag 3 en ik ben zo vastbesloten! Er is sinds het forum echt een knop omgegaan. Het moet lukken.Ik ben al een klein beetje trots op mezelf. Mijn laatste weekgemiddelde zat ik toch nog op 25 eenheden en nu al 2 dagen nul! Het lijkt me geweldig als het eindelijk lukt.En Tinkerbell: flink van je! Misschien heb je wat aan deze tip: ik gebruik Valdispert Stress Moments, mondspray; voor het ongedurige paniekerige gevoel. Werkt bij mij prima! Veel succes! SAmen staan we sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Hoi tobbertje,Kom even naar de dagdraad van vandaag(Woensdag 1 sept), daar geef ik je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tinkerbell100 Geplaatst 2 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 ik denk dat ik het alweer verkeerd heb gedaan.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tinkerbell100 Geplaatst 2 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 ik denk dat ik het alweer verkeerd heb gedaan.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Dat geeft lekker nix Tinkerbell, gewoon blijven proberen.Er wordt elke dag een nieuw draadje gemaakt en daar kun je, als je wilt, op schrijven.En ook al wordt er soms veel slap geouwehoerd, laat je niet ontmoedigen. Er is altijd een luisterend oor. En schroom niet er tussen te knallen als je het moeilijk hebt, vragen wilt stellen of wat dan ook.De dagdraadjes vind je bij de index. Wie is wie, home, thema's etc. Klikken op ditjes en datjes en dan ben je er al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden