Spring naar bijdragen

Woensdag 1 september

will

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by: Sara
CARO :D:huh::D!!!!!
Bol dat is niet zo moeilijk voor sommigen om mensen tegen elkaar op te zetten, helaas heb ik er (teveel) ervaring mee............en het levert altijd ellendige misverstanden op.

Ja maar hoe doe je dat. Hoe zet je mensen tegen elkaar op. Misschien dat iemand een voorbeeld kan geven? Goh wat ben ik toch een kneusje. :( Misschien doe ik het zelf ook wel, ik weet het niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar Jet, veronderstel dat die ander gelijk heeft. Veronderstel dat het inderdaad waar is wat een ander zegt en ik het niet zie? Maar dan is het toch geen opzetten tegen elkaar?
Ik denk dat ik het dan ook veel doe. Ik praat ook vaak erg negatief over Jos. Heb dat nooit gedaan, en kreeg wel eens de vraag of ik #$%^in m'n ogen had. En nee hoor je bent niet te direct.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even reageren op Bol en Jet.
Jet: je was heel duidelijk, kan er niet veel aan toevoegen.
Bol: lees wat Jet schreef, dat komt wel overeen met mijn ervaring. En jij???
Je bent géén kneus!!! Je bent misschien naïef en te lief voor deze wereld..............
en dan zijn er die onaangename "verrassingen"...........
Je mening over iemand geven (ook al is die negatief) is nog geen opzetten tegen hoor, bij lange na niet!
Het gaat erom dat er achterbaks dingen gebeueren, het gekonkel, de stemmingmakerij.
Je wilt niet weten wat voor leugens er over mij verteld zijn door mn stiefkinderen nadat mijn man was overleden.......Puur uit eigenbelang; om er zelf beter van te worden.
Het enige dat ik je kan raden: oogjes en oortjes open, mondje soms even dicht tot je weet met wie/wat je te maken hebt. Heel veel sterkte! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha lieve mensen ik begrijp het. Als je mensen tegen elkaar opzet is dat altijd uit eigenbelang.
En ja hoor dat heb ik ook vaak gedaan. Dus moet ik er op gaan letten dat niet meer te doen.
Ik moet dus gaan leren om selectiever om te gaan met mijn uitspraken. Is het eigenbelang of is het in het belang van die ander. Dus in principe manipulatie. Je probeerd die ander door jouw uitspraken een bepaalde kant op te laten denken.
Zal daar vanmiddag zeker op gaan letten als we die bespreking hebben, met de verpleging en Jos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Den niwi se. Jawhul !!

Igor, het is 'maar' een 300km van huis hoor !
Het begon al goed, want mijn bluethooth headset werkte niet meer. Moet hier al een lader gaan kopen, ben de mijn vergeten natuurlijk. Typisch.

Ik ga nu naar het centrum om iets te eten.

C U L8tr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje, heb ik een extra groot stuk gewandeld met de pups, dacht dan zijn ze wel moe :D zijn ze nog hijg hijg hijg sllluuuuuuuuurpppppppppffffffffff gigantisch aan het ravotten. de buren denken al dat ik vechthonden heb :wacko:. maar het is wie het hardst kan grommen :D verder lijkt het op worstelen met het bekkie open. mams kan ik het niet aan het verstand brengen dat ze aan het spelen zijn :wacko: en die vindt het niet leuk :o:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...