BamBam Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ga goed. Heb een fijne dag.Hond wakker, kat wakker, vrouw wakker, Bam wakker:huh:Geeft nix, alweer geen kater.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Mateloosheid????? Snap ik nix van:huh:Jij ook een fijne dag Fibo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 goede morgen mupke en borretje. dachten de muggen vanacht dat ze mij te pakken hadden, had ik ze te pakken. stelletje bloedzuigers zzzzzhikzzz zzhikzzzzzzzz zzzzzhikzz pats:P Caro bedankt voor de song (carley simon) zo leuk, zien dat ik de cd te pakken kan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ik werd om 01.00 wakker en heb de inhoud van m'n glas en de fles door de gootsteen gespoeld. zoals beloofd. vandaag maar flink brandnetelthee drinken.Jullie waren gisteren zo lief voor me . het moet gewoon lukken nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Bor had je gisteren nog gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Zucht. Jammer dat ik niet meer kon slapen. Ik heb een lange dag voor de boeg en een paar uurtjes meer had ik goed kunnen gebruiken. Heb ik vaak, als ik de vlgd dag iets bijzonders heb of als ik ergens naar toe ga voor de eerste x. Ik maak me er gelukkig niet meer zo druk over. Vroeger lag ik dan boos te woelen en bedacht me; Ik MOET slapen. Maar ja, zo werkt het niet he. En om nog een uurtje naar bed te gaan bevalt meestal niet zo goed. Du ja, wat doet een mens dan? Koffie drinken, patience spelen op de computer, schoenenkast opruimen, laadje uitmesten. Zou het al laat genoeg zijn voor de glasbak:D De hond weet ook niet zo goed wat ze ervan moet denken(nou denkt zij niet maar dat verzin ik er dan ff bij), mand in, mand uit, mandje maar weer in. Ik zal zo es een wandeling richting krantenbak, glasbak en brievenbus maken. Is het vroege wakker zijn toch ergens goed voor.Er was gister bij onze AAgroep een nieuwe. Nog een jonge meid, al een jaar nuchter en clean. Ik ben dan zo blij dat zij de weg naar herstel zo vroeg heeft mogen vinden. Nou ja, vroeg. Dat hangt er natuurlijk vanaf. Als je midden twintig bent kun je er al wel 10 jaar verslaving op hebben zitten maar toch. Ik heb 24 jaar aan lopen modderen.En vers bloed erbij is altijd leuk. Ik heb afgelopen zondag mijn vier jaar penning opgehaald en dat was weer een bijzonder moment. Ik ben nog steeds zo blij en dankbaar dat ik niet meer hoef te drinken, dat mijn obsessie van me weggenomen is, dat ik niet meer verlang naar drank. Ik verlang soms nog wel een keertje naar de roes maar ik weet dat het niet helpt. Dat heb ik al zolang geprobeerd en gedaan. Nuchter kan ik mn leven hanteren met alles wat daarbij hoort. Dat valt me niet altijd gemakkelijk maar he; Who ever promised it was going to be easy????Met de Twaalf Stappen vd AA als leidraad blijf ik groeien, zolang ik eraan werk. En dat bevalt goed en steeds beter. Dus blijf ik het nog maar ff doen.Vandaag drink ik niet. Just for today. Verder hoef ik niet te kijken, morgen is pas morgen. En me zorgen gaan lopen maken heeft zo weinig zin, vaak loopt het toch anders. Ik maak me heus nog wel zorgen maar kan dat veel sneller loslaten, in vergelijking met een aantal jaren geleden. Bevalt ook goed.Gisteren kreeg ik te horen dat mijn tijdelijke contract niet zal worden verlengd. Niet vanwege mijn functioneren maar het heeft met andere zaken te maken. Ik was toch teleurgesteld. Het bevalt me daar goed, ik kreeg het steeds wat drukker en begin mn draai te vinden. Tevens hebben een tweetal mensen me hoop gegeven op meer uren. Nou kan ik daar heel boos over worden maar dat heb ik niet gedaan en ga ik ook niet doen. Het heeft geen enkele zin. Laten doorschemeren dat een aantal zaken wel in orde zullen komen is ietwat onverstandig geweest wellicht. Toch kan ik daar niets aan veranderen. Ik wist dat het een tijdelijk contract was en dat de kans groot zou zijn dat het niet verlengd zou worden. Ik ben blij dat ik daar de kans heb gekregen weer werkritme op te doen. Tevens heb ik besloten weer te gaan studeren en dat zou ik misschien niet bedacht hebben als ik daar niet had gewerkt.En ook dat is een groot verschil met 'vroeger'. Ik zou dan zijn blijven hangen in een slachtofferrol en me luidkeels, bij iedereen die het maar enigzins wilde aanhoren, hebben lopen beklagen. Dat doe ik niet meer en ook dat is winst.Gelukkig blijft er nog veel te leren, haha.Afgelopen week werd ik door twee vriendinnen aangesproken op zaken die ik had nagelaten. Dat vind ik niet leuk en fijn. En gaat mijn hoofd meteen in de verdedigingstand. Maar ik kan het nu aanhoren zonder meteen iets te zeggen. Ik onderzoek mijn rol en aandeel in deze zaken en geef eerlijk toe dat ik in gebreke ben gebleven.Gister zei iemand;'eigenlijk ben ik best gelukkig maar ik kan het haast niet geloven'. Heb ik nog wel vaak last van. Ik kan het soms ook niet geloven en denk ook soms dat ik het niet verdien. Van de zotte natuurlijk maar goed, zo werkt het soms bij mij. Nou ga ik afsluiten en mn dingen doen anders ben ik straks toch nog te laat! Zou niet de eerste x zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 oke, dan kun je dus gewoon verder tellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Dag 58 was het toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Bam en hannah ook goede morgen.dat is de foto van je pup hannah en vanacht geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Iogor, ik lig hier nog in mijn bed, maar ik wou je al geven voor een goede start van je eerste dag. En dat er nog velen mogen volgen, samen met bor.Geeeeuwww , gute morgen leute.Even teruglezen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ik zie Wil ook ingelogd, goedemorgen. die kan je vast wel helpen hannah en Wil ook goed geslapen? mooie omgeving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Bor de deal staat alleen ik had gisteren al gedronken (had je dat niet in de gaten) ik zou heel bewust vandaag starten en vanaf 00.00 geen drup meer drinken. je loopt dus 1 dag voor op me. en hou dat zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Goedemorgen allemaal:)BamBam jammer dat je contract niet wordt verlengd. Je merkt (vind ik) overal om je heen dat de crisis toch wel een lange nasleep heeft. Werk zelf in een winkel en eigenlijk hebben we dit jaar pas echt last van terugloop van ons aantal klanten. Maar inderdaad leverd elke ervaring je iets op, in jou geval dus misschien een nieuwe studie. Ga je het dan financieel wel redden of "moet" er toch een baan bij?Niet veel te melden vanuit dit thuisfront. Sta nog droog en buiten niet;)Iedereen een fijne dag, ik ga me buigen over de fruitbakjes voor de kinderen....Tot morgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Van Hannah:Foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ha bor, ik had het giserenavond gelezen. Mag ik je vragen hoe het kwam voor ik je trap ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 En hier zijn de fotos nog van mijn trip gisteren.De regen valt er hier in bakken uit. Mijn enigste hoop is dat het na het ontbijt een beetje gaat minderen. Ikke anders wel héééél nat worden vandaag.Heb trip gepland, dwars door dit woud richting Luxemburg en stop in Vianden. Eév van mijn lievelingsstadjes daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 hallo Caro, dan moet je wat vroeger opstaaaaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ja hé, hij kijkt zo van "kom er maar eens aan se" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Tja, ik kan ook trappen met zwoele stem hoor, maar de kick is er dan niet minder om hé. Gewoon door de eerste te nemen ?? Zonder reden, weten wat je weet ?Kijk eens, nu krijg je een dubbele !!!!Awel, en daarvoor neem ik nu de antabuse sé, om die momenten tegen te gaan.Heb vannacht '"&|@#{ gedroomd dat ik aan het drinken ben geslagen en dat ik vergeten was dat ik antabuse binnen had. Ik ging dus keiziek worden, maar tot mijn grote verrassing bleef dat uit en kon ik dus lekker verder drinken. Onbewust verlangen of zo ??Ga het toch niet testen en blijf dit pad bewandelen, samen met jullie in de woestijn. Jullie zijn de moeren, wij de rekels, remember ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Goeiemorgen allemaal!Wat lees ik? Fijn Igor, een pactje met Bor;ga ervoor meiden!!!Fibo: hoezo mateloosheid? Hier hetzelfde verhaal, en of er nou 1 ons of 1 kilo snoep in zit......OP gaat-ie, aiaiaiai Bambam: dat gevoel ken ik zoooo goed, dat geluk wel niet voor jou bestemd zal zijn.Had maandag bij de psych een zeer ontroerend moment: kon voor 't eerst voelen en ook zeggen dat ik "het eigenlijk nog niet zo slecht getroffen heb met mezelf" en, in tranen, dat ik nu eindelijk weer vriendjes met mezelf kan zijn..............Will: gos jammer die regen. Geniet je nog wel?Heb gisteren nog niet bijgelezen, ga dat nu maar ff doen.Hannah; wat een scheetje en een ondeugd ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Will wil wel Caro, euh.... wat is klut ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hoi sara, wat een heerlijk moment moet dat zijn geweest. Ik zie het al zo voor me. Tja, regen of niet, ik moet er door hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 hannah wat een boefje laat je hem wel chippen?haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ja, ik had er iets van gelezen, maar vond de de oorsprong niet zo direct.Goed zo, ik ga me een beetje klaarmaken en dan ontbijten. Hou de lap nog even in de buurt, maar schat dat ik binnen 20m beneden ga zitten.Houden we het droog vandaag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 goedemorgen lotgenoten,vandaag droge dag 8.240 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden