Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: witteGeen vervanging van alcoholtijd betekend terugval op den duur Je moet jezelf wel de kans geven dat eerst te ervaren. dat was voor mij een beetje een sprong in het diepe. Angst ook voor de vraag of er uberhaupt nog wel iets zou zijn wat de moeite waard was. En of ik wel in staat was die ontwikkeling in mn baan te maken. toch de sprong gewaagd, met in mn achterhoofd de gedachte: dan heb ik het maar geprobeerd. Gelukkig maar.
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Inmiddels iedereen afgehaakt?Dan doe ik het licht wel uit.
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Als je niets probeert kom je er nooit achter.Als je het wel probeert kun je nooit spijt krijgen dat je het niet geprobeerd hebt.Ik begrijp van jou dat het gelukkig heel goed uitgepakt isSoms moet je in je leven ook is mazzel hebben en kansen krijgenJij hebt m gepakt. Daar is moed voor nodig.In jou geval was het je werk waardoor je een andere tijdsbesteding hebtJe moet is weten hoeveel broden ik gebakken heb en taarten voor de uitdeelmaar in het begin van mn adb behandeling was dit mn tijdopvullingZoeken naar nieuwe hobby's en vooral zoeken naar de dingen die ik leuk vond en vindEn heel simpel alleen maar om de tijd idd anders in te delen
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ben ik ff blij dat ik blind kan typenIk dacht al wat wordt het opeens donker:DGelukkig is t licht al uit, hoef ik t niet te doenVoor de ochtendploeg: een hele goeie morgen!!!!Enne ik kom niet op de koffie met lachroom,want dan slaap ik nog heerlijk uit....Laterzzzzzzzzz
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Less ik nog net en doe heel even weer het licht aan.Niet alleen mn werk Witte. Ook mn vrije tijd deel ik anders in.Na mn werk was het mijn gewoonte met een pilsje even 'uit te puffen' op de bank bij thuiskomst. Ik puf nu niet meer uit, maar ga meteen met mn avondeten bezig. Ook dat soort gewoontes moet je doorbreken.Nu echt weg hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden