Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Was jij er ook nog Jane? Slaap lekker!
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Mupke, doelloos? het leven wanneer je niet werkt? wat dan met al de mensen die 65Plus zijn? ook doelloos? Nee joh, het leven heeft zoveel facetten buiten het werken! Wat dacht je van al die mensen die zich belangeloos inzetten voor een of ander doel? Ikzelf sport veel, zorg voor een "maat" die hulpbehoevend is, lees veel, leer nog iedere dag, heb bemoeienissen met de "buitenlanders", help ze, begeleid ze, zover ik kan hier in dit land. Snap je?
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Heb je het dan over vrijwilligerswerk Beate?Als je zegt dat je niet werkt, denk ik dat je geen regelmatige dagbesteding hebt.65+ -ers vind ik echt een heel ander verhaal.
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Spud, je hebt me verkeerd begrepen, ik krijg geen belastinggeld of zo hoor! Geen nood!
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: Beate het leven heeft zoveel facetten buiten het werken! ik wil je niet op je huid zitten Beate, echt niet.Maar je sprekt jezelf tegen.Welke facetten heeft het leven dan voor jou. En dan bedoel ik toch ook wel een soort basis. Want eerder schrijf je dat je soms dagenlang je huis niet uitkomt. Dat is heel erg in strijd met: zoveel facetten in het leven.
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Eindelijk bijgelezenZooo wat een roerig dagje vandaag zeg..Ik denk dat Will zn handen mag dichtknijpen met zo een vriendin als Bekkie.Dat vandaag maar weer een goeie les voor ons allemaal mag zijn!!
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Mupke, ik ben 60 jaar hoor! Heb een lang lang arbeidsverleden. Ik vind het genoeg nu, dat werken.
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Thnx Bor en jou ben ik idd helemaal vergetenTerecht dat er een opmerking over gemaakt isJou wens ik ook momenteel heel veel KMW toe!!!
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: BeateMupke, ik ben 60 jaar hoor! Heb een lang lang arbeidsverleden. Ik vind het genoeg nu, dat werken. Dan stel ik gewoon heel eigenwijs nog een keer mijn vraag: Wat is jouw doel?
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: Beate ik weet bij god niet waar ik naar toe moet, hoe het zal gaan, Ik zet hier nog even je opmerking neer dan de vorige pagina. En echt, echt niet om je te plagen. Hoe ga je dit voor elkaar krijgen?
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 mupke...waarschijnlijk hetzelfde als jouw doel en dat van Spud en al die anderen...een alcohol-vrij leven...en hoe dat dan van uur tot uur ingevuld gaat worden is van minder belang, toch? Die vraag stel ik toch ook niet aan jullie? Wat doen jullie na je werktijd???? Daar gaat het hier toch niet over?
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 wacht ik ga quoten, wat ik gelezen hebduurt ff
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ik had mn laatste bericht op de vorige pagina nog even aangepast Beate. Misschien snap je dan mijn doorvragen beter.
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 ik heb al eens eerder hier geschreven dat ik niet geloof in een alcoholvrij leven als je verder niets verandert in je levensstijl.Wanneer je tijdens je drinken altijd voor de tv bleef zitten, is het nu een beter idee om dat dan maar niet meer te doen en in plaats daarvan bijvoorbeeld te gaan sporten. Een doel kan op allerlei vlakken liggen. mijn doel is me verder te ontwikkelen in mijn werk. Dat lukte me niet in combinatie met het drinken. ik stond stil. Kan nu al zeggen dat ik de laatste maanden veel beter ben geworden in dat wat ik doe. En dat dat niet onopgemerkt is gebleven. In mijn tijd van minderen ging het al met flinke stappen voorwaarts. En daardoor heb ik een urenuitbreiding binnen kunnen slepen. Dat heeft me extra gemotiveerd om helemaal te stoppen.Zou ik niet geminderd (en nu dan gestopt) zijn, dan zou ik nog dezelfde saaie klussen doen als een half jaar geleden. Ongeacht wat je doel is, je moet er iets voor doen. En m.i. kan dat alleen als je daar actie op zet.*sorry, tikfoutjes
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Ohhh bedoel je dat KMWIdd kalmte moed en wijsheidIk ging ervan uit dat je t wist Bor,omdat Blondie m gebruikt in haar onderschriftTja, en ook al is duo Blonde Bor naar jou idee niet meer wat het wasDat neemt niet weg dat ik jullie nog steeds zo zieEn daarom dus dacht dat je de uitspraak kende
Beate Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Spud, ik voor jou dat Marjo nu eindelijk contact met je opneemt. Succes!!
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Dat is geen Belgische gewoonte hoor Spudvoor zover je het over gewoontes hebtHet alcoholpercentage ligt in Nederland ook hogerop vrijdag dan op een doordeweekse dag
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 quote: Originally posted by: SpudBen het met je eens Mupke. Je kan proberen en dan blijf je in je kringetje zitten, je kan ook wat doe, actie ondernemen en dan veranderd er zoveel! daarom denk ik ook dat het juist voor 'ons soort mensen' () belangrijk is jezelf een doel te stellen. En dat moet niet perse op het werkvlak liggen. Maar er moet wel iets in de plaats komen van de passiviteit. Treed uit je comfort-zone. Pas dan kan er verandering ontstaan.
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 truste Patattenland deerne:lips:
Mupke Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Jammer dat je afhaakt Beate. Ik bedoelde het goed. Welterusten. Spud ook, welterusten.
witte Geplaatst 11 september 2010 Rapport Geplaatst 11 september 2010 Het is precies zoals je het zegt Mupkeniet meer en niet minder.Geen vervanging van alcoholtijdbetekend terugval op den duur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden