Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Goeiemorgen mensen. Het regent hier pijpestelen..... Eerst maar eens een bakkie koffie pakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 goede morgen yvonne. ben je het bed uitgeregend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Hihi, nou.... het maakte wel een hoop lawaai... Maar de wekker heeft me een grotere zet gegeven.... Smorgens Igor.... ging goed gisteren heb ik begrepen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Even een sigaretje en een bakkie...Jij ook koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 hoi yvonne. ik ben er wel positief over. ik was alleen gebroken toen ik thuis kwam (nu nog). de groep is ook wel leuk, ken ze nog niet 'goed' maar ik denk wel dat ik me er thuis voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Nou, das een hoopvolle start. Kan me heel goed indenken dat je helemaal gaar was en bent. Er komt zoveel op je af. Lekker vroeg naar bed dan maar en goed bijtanken snachts. Hoop dat je lekker hebt kunnen slapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 ja lekker kan wel een bakkie gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Komtie, heb net ingeschonken, dus is nog lekker heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 nou ik heb wel vervelend gedroomd vannacht, maar ja daar is niets aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Auwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 K stootte me aan, nu heb ik geknoeit :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 heb je ook nog een stuk keukendrol voor me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Ben je d'r nog? of ben je soms een lekker broodje voor me aan het maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Vervelend is dat he? Heb heel vroeger eens geprobeerd om mijn dromen beter te onthouden... kun je trainen op de een of andere manier. Maar ik bleek af en toe zo gruwelijk te dromen..... ben er dus maar mee gestopt. Weet meestal niet precies wat ik heb gedroomd, maar als het een prettige droom was en ik word tussendoor wakker probeer ik altijd automatisch zo snel mogelijk weer door te slapen om in 'die wereld' door te gaan Lukt soms ook nog. Maar er zijn ook keren bij dat ik wakker wordt met zo'n ellendig gevoel, kan er gewoon doodop van zijn dan. Dan is het een kwestie van bed uit, beneden gezellig maken en zo snel mogelijk klaarwakker worden, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 gebakje hoeft nog niet hoor, het is nog te vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Jeetje, dat krijg je als je in jezelf zit te praten. Keukenrol ligt links achter je..... En het broodje is bijna klaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Gebak heb ik voorlopig even niet..... Dur zit genoeg vet voor vijf slagroomtaarten om mijn middels inmiddels.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 En daarbij ben meer van het hartige. Is een tosti ook goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 mmmmmmmmhhh lekkerja de baas wou hebben dat ik K&B de deur uitdeed, je raad al wat ik toen ging doen.... maar gelukkig was het een nachtmerrie en heb ze vanmorgen maar extra veel geknuffeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Oehhhhh, arme baas, je zult het hem dus niet makkelijk hebben gemaakt.Hoeveel hechtingen zijn het geworden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Zo, en nu ga ik even mijn lunchbrood klaarmaken en fruit in mijn tas mikken... Ben zo wel weer terug.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Sara ook goedemorgen, mag je vandaag weer werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Mogge Von en Igor!Ja weer hele dag vandaag, heb de koffie al op.Had ff bijgelezen, vandaar dat t ff duurde voor ik hier was.Gaat wel goed hiero, wens jou Igor voor vandaag weer veel kracht en moed, vind het heel dapper dat je deze stap nu daadwerkelijk hebt genomen. Logisch dat je moe bent, er is niks vermoeiender dan geestelijke arbeid waar emoties bij komen!Zo, moet nu echt verder.Gauw n peukie onder t afdakje, Von .Dag Igor; vertel je weer hoe t was? Good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Ah; hello en goodbye Borrie Zaten we samen te typen.Jij ook een goede dag gewenst, hoop ondanks het druilweer wat minder prut voor jou dan gisteren Nu echt weg.Doeoeoeoeoeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 borretje ook goede morgen.vandaag geen theraphie hoor sara. het is 3 dagen per week. raak je al een beetje gewend aan het werkritme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden