Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Bethanie

Die kat heb ik al jaren hoor. Ben vorige week gestopt met alcohol. Mijn kat heet trouwens Hola, is erg eigenwijs,mooi, grappig.

Een kat kan wel rustgevend zijn vind ik. Althans, dat vind ik nu. Wist het altijd wel maar ik had er heel langh et geduld niet voor. Nu kan ik wel weer rustig in mn lekkere luie stoel zitten met poes op schoot. Gewoon zitten .. verder niks. Genieten van haar warmte, van het gespin, van haar zachte vacht. En soms gaat ze zelfs lichtelijk liggen snurken. :D Tot voor kort had ik het geduld niet om langer met haar op schoot te zitten. Lukt steeds beter. :heart:

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Bethanie

Ja, ze krijgt minder aandacht en ik ben snel boos.

Ben je boos omdat je niet meer mag drinken? Kan je het niet drinken niet zien als kado aan jezelf?

Geplaatst
:devil: heel verhaal getypt weg.

even kort
comp op zolder zetten, niet dreigen gewoon doen.
z'n was wat op de grond ligt op 'de grond in z'n slaapkamer leggen (niet weer strijken natuurlijk)

en verder even lekker bakkie koffie zetten en even genieten van de rust die je nu hebt. :sun:
Geplaatst

Beth waarom wordt je nu dan zo gauw boos op de kat? zij kan er niets aan doen hoor dat jij ervoor kiest om eindelijk eens te gaan leven. ga een rondje hardlopen als je boos bent :D of sla tegen een muur aan.

Geplaatst

Vind ik moeilijk omdat niet iedereen achter mijn beslissing staat. Ze zeggen dat ik niet in een keer moest stoppen maar afbouwen lukt mij niet. Maar als mensen je dan niet steunen daar voel ik mij verdrietig over en voelt het een beetje dubbel. Ben wel trots op mezelf maar voel me ook een beetje dom dat ik deze week niks gedronken heb.

Geplaatst

Bet ik begrijp je wel maar dit is iets zeldzaams wat je zoekt. Ik probeerde ook sociaal te drinken en doe het nu soms nog maar de meeste alcie kunnen dat niet en dat proberen ze je uit te leggen. Een alcie kan over het algemeen niet meer drinken en nooit meer. Als een alcie gaat drinken kan die niet meer stoppen dus einde is weg. Houd je niet vast dat dit gaat lukken om sociaal te gaan drinken en kijk niet naar mij want dit lukt bijna niemand dus probeer het niet eens.
Ben hier na bijna 3 jaar nog steeds om te waarschuwen hiertegen het te proberen een sociaal drinker te worden want lukt 99% niet

Geplaatst

Als je extreem veel dronk kan plotseling stoppen fysiek wel gevaarlijk zijn heb ik begrepen. Maar jij bent al een week geleden gestopt dus dat gaat voor jou dan in ieder geval niet op. Des te beter toch.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...