Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 quote: Originally posted by: BethanieDie kat heb ik al jaren hoor. Ben vorige week gestopt met alcohol. Mijn kat heet trouwens Hola, is erg eigenwijs,mooi, grappig. Een kat kan wel rustgevend zijn vind ik. Althans, dat vind ik nu. Wist het altijd wel maar ik had er heel langh et geduld niet voor. Nu kan ik wel weer rustig in mn lekkere luie stoel zitten met poes op schoot. Gewoon zitten .. verder niks. Genieten van haar warmte, van het gespin, van haar zachte vacht. En soms gaat ze zelfs lichtelijk liggen snurken. Tot voor kort had ik het geduld niet om langer met haar op schoot te zitten. Lukt steeds beter.
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 quote: Originally posted by: BethanieJa, ze krijgt minder aandacht en ik ben snel boos. Ben je boos omdat je niet meer mag drinken? Kan je het niet drinken niet zien als kado aan jezelf?
Bethanie Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Ben gewoon prikkelbaar en sneller boos op mijn kat. Kan gewoon weinig hebben op het moment omdat ik niet lekker in mijn vel zit.
Bethanie Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 OEI, die zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Kan me voorstellen dat je boos bent. Hoe oud is hij?
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 heel verhaal getypt weg.even kortcomp op zolder zetten, niet dreigen gewoon doen.z'n was wat op de grond ligt op 'de grond in z'n slaapkamer leggen (niet weer strijken natuurlijk)en verder even lekker bakkie koffie zetten en even genieten van de rust die je nu hebt.
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Beth waarom wordt je nu dan zo gauw boos op de kat? zij kan er niets aan doen hoor dat jij ervoor kiest om eindelijk eens te gaan leven. ga een rondje hardlopen als je boos bent of sla tegen een muur aan.
Bethanie Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Laat maar je snapt het niet.
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Beth, je bent een week gestopt al. Dat is alvast best de moeite waard om trotos op te zijn!Wat was jouw motivatie om te stoppen?
Bethanie Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Ik was er klaar mee. Het was al lang niet leuk meer en ik was bang voor mijn gezondheid en de gevolgen.
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Kan je niet een klein beetje blij zijn met deze week niet-drinken?
Bethanie Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Vind ik moeilijk omdat niet iedereen achter mijn beslissing staat. Ze zeggen dat ik niet in een keer moest stoppen maar afbouwen lukt mij niet. Maar als mensen je dan niet steunen daar voel ik mij verdrietig over en voelt het een beetje dubbel. Ben wel trots op mezelf maar voel me ook een beetje dom dat ik deze week niks gedronken heb.
niwi Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 ik vind het nog altijd een weelde om niet te hoeven drinken..nuchterheid is een beloning
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Welke mensen zijn dat dan die je niet steunen?
Bethanie Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Mijn maatschappelijk werkster en de VNN
niwi Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 en die steunen je niet ?...das vreemd...
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Je staat onder begeleiding van VNN? Vreemd advies trouwens. Wat doen zij nu voor je?
Bethanie Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Sta op wachtlijst. Ze vonden dat het gevaarlijk was omdat ik nogal veel dronk.
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Bedoelen ze dan fysiek gevaarlijk?
druppeltje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Bet ik begrijp je wel maar dit is iets zeldzaams wat je zoekt. Ik probeerde ook sociaal te drinken en doe het nu soms nog maar de meeste alcie kunnen dat niet en dat proberen ze je uit te leggen. Een alcie kan over het algemeen niet meer drinken en nooit meer. Als een alcie gaat drinken kan die niet meer stoppen dus einde is weg. Houd je niet vast dat dit gaat lukken om sociaal te gaan drinken en kijk niet naar mij want dit lukt bijna niemand dus probeer het niet eens.Ben hier na bijna 3 jaar nog steeds om te waarschuwen hiertegen het te proberen een sociaal drinker te worden want lukt 99% niet
Bethanie Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Ik weet niet. Begreep het niet. Was er erg van geschrokken. Hoezo gevaarlijk?
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Goedenavond,Weer terug van therapie en dood en doodmoe !!! Nog steeds snotverkouden en flinke hoofdpijn en beginnende buikpijn...Duik zo lekker de bank op met een potje thee...
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Als je extreem veel dronk kan plotseling stoppen fysiek wel gevaarlijk zijn heb ik begrepen. Maar jij bent al een week geleden gestopt dus dat gaat voor jou dan in ieder geval niet op. Des te beter toch.
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Ha Blondie. Gaat rond hoor. ik heb het oo gehad de afgelopen dagen.Lekker op de bank met een dekentje en koppie thee is dan zeker aan te raden.
bolletje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Hoe is de therapie gegaan Blondie?
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Ik haak even weer af. Krijg hoofdpijn van het gestaar naar het scherm.Dagdag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden