Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Ik las het toevallig vandaag Jet. Ik hou ook van overdagslaapjes.niet te lang dan. Een kwartiertje vind ik verfrissender dan een uur (of langer). Door de week kan ik natuurlijk geen dagslaapjes doen. en in het weekend gun ik mezelf er de tijd niet voor. Geen rust in de kont heet dat geloof ik. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Even serieus nu, want ik moet hier ook nog werken zenne.In een notedop : Vanmorgen bij notaris gezeten, mijn vader erbij. Het begon rededlijk bitsig vond ik door een vraag van T, maar algauw werd er ons veel duidelijker. Ik kan wil en kan niet onmiddelijk uit huis gezet worden, dus ddaar hebben we een compromis voor gevonden. Ik ga vr en za elders slapen, plus 1 dag in de week ook (heb dan trouwens toch de nacht dan), ik zoek asap een app, ergens en dien ongeveer een vier maand na tekening van de koop hier volledig weg te zijn.Ondertussen werkt de boekhouder aan een plan om alles netjes te vedelen van financiƫn, ik richt opnieuw een eenmanszaak op, etc etc etc.Hier lukt het nu best, ben veel niet thuis, of zij, en de sfeer is te pruimen. We doen elks ons best wel.Kort na de middag echter kreeg ik weer een (lichtere) paniekaanval weer. Zelfde uur als voorgaande dagen, maar minder. Bonkend hart, ambetant, zweten, denken aan ?????????Geen temesta genomen deze keer en zat ineens bij de HADie man is een halve psych denk ik, want hij heeft me enorm op mijn gerust kunnen stellen. Ook wat betreft T en hoe alles is misgegaan.Drinken is nog steeds uit den boze, heb er in tegenstelling tot gisteren zelfs geen zin in gehad, maar ik weet gewoon dat de valkuilen niet al te ver weg zijn.Dag per dag in elk geval, en vandaag heb ik weeral niet gedronken. Nu nog licht bonkend hart, T zit boven met vriendin en ik slaap in mijn eigen bedje subiet.Voila, even afgeschreven van me en het lucht alweer op !!!!Dank voor jullie oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Hey mupke Waar wordt er ergens getrouwd ?? Pas op want deze rekel wordt vrijgezel hƩ !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Inderdaad Jet. Dat kwartiertje / 20 minuutjes is net genoeg om even de bezem door de bovenkamer te halen lijkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Trouwen Will? (is geen aanzoek hoor!!!)Wacht daar nou maar eerst even mee he? Ga een beetje daten straks als je weer gesetteld bent op je nieuwe stekje.Over daten gesproken .. nee, ik date (nog) niet nu. Maar ik heb opeens wel weer meer oog voor de heren. En zij ook voor mij lijkt het wel. Praatje maken, beetje flirten. Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Jet, waar heb ik dat bedankje verdient ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Awel Jet, je doet me er een plezier mee. Meer hoeft ook niet zenne, je woorden zijn goud waard voor mij.Ik had ook ondertussen begrepen dat jij ook ergens een intrek had gevonden ? (ja, ben ik best niet vergeten hoor jou misƩrie !)Mupke, daten is niks voor mij eigenlijk. Ben helemaal geen dater. Ik pak het wel zoals het komt (en dan niet letterlijk bedoeld hƩ) ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Je hebt ok eigenlijk groot gelijk Will. terwijl ik op Send klikte dacht ik ook: wat een onzin, alsof daten zo leuk is. Wat je zeker niet moet doen is internetdaten. tenminste, lijkt mij zo'n treurige toestand.En ach, jij hebt eerst wel andere dingen aan je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 quote: Originally posted by: jetsetlekker voor je mup, weer wat rondkijken. bovendien, weinig geeft zoveel energie en kracht als lekker een beetje flirten..... Bijna net zoveel als een dagslaapje ja. Ik ben weer even weg. Beetje tv-kijken. Tot later misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Klopt Mup, ik wil eerst mijn nieuwe leven op rails krijgen. Er iets moois terug van maken. Vriendinnen heb ik best genoeg om de eenzaamheid tegen te gaan. Uitgaan staat laatst op mijn lijstje, god weet dat ik mijn deel al heb gehad, geloof me Eerst ik nu en de zaak verder uitbreiden. Zonder de wellness heb ik wel wat meer tijd, en ben van plan om een zo mooi en gezellig mogelijk app te maken. Mits a female touch kan het niet mislukken.Ben niet voor niks bijna 47 geworden en ik hoop dat het kwaadste hier voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Wat een verhaal Will maar dank voor het delen. Druppeltje houd nog steeds je hand vast.Een paar weken geleden zat ik ook bij de notaris en God wat voelde ik me alleen. Velen waren er bij maar heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld. Was eenzaam onder de mensen en mijn hart jankte van eenzaamheid of het allemaal kee was wat ik zou gaan doen want moest tekenen.Mijn hart schreeuwde of ik het wel goed deed. Angst en twijfels kwamen en weer dat janken of ik het wel allemaal wel goed zou doen. Wat een eenzame strijd en pijn maar het was me gelukt.Als mij dit is gelukt dan gaat een ieder ander ook het redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Ik duim voor je jet. Ik weet dat jij dat ook doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 quote: Druppeltje houd nog steeds je hand vast. Besef je wat een impact deze woorden op me hebben drup ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Ja Will en ik meen het en ze komen recht uit mijn hart. Hoop dat je me nu eens gelooft want meen het echt goed met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Dat heb je correct Jet Drupje toch, heb ik jou ooit niet geloofd misschien ?? Jij bent hier ook ƩƩn van de mensen waar ik een warm hart voor heb, en dit al voor ik je hier kende. Straf hƩ ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Lieve Jetset, ik heb echt niks tegen jubelaars hoor, ik benijd ze alleen heel erg. Lijkt dan net alsof ik de enige ben die aan het worstelen is en dat voelt erg alleen. En tuurlijk moet jij je taal niet veranderen, lekker door blijven jubelen als het jou helpt. Ik ben gewoon een depri dus jubelen is er niet zo vaak bij, haha. Ieder op zijn eigen manier toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Dymph, misschien kunnen de jubelaars je nou net het leven ietsjes lichter maken ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Hihi Will, as dat zou kunnen? Wie weet. Kan ik me een beetje eraan optrekken. Moest wel lachen om Beth die zo lelijk tegen haar poesje doet. Ahhh. Dan maar beter tegen een muur slaan wat Igor al voorstelde. Kan wel eens kriegel worden naar de hond als ie hieperdepiep de hele dag achter mijn kont aanloopt, oefff. Mijn acht katten doen dat niet, die zijn altijd de rust zelve. Heerlijk. Maar misschien wordt de hond ook wel hyper van mij, de eerlijkheid gebiedt mij dat te zeggen. Geen zitvlees en zo. Meer renvlees. Vluchtvlees wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Willbillie, sterke woestijnvos. Wat ben je mooi met die grote oren en zachte beige vacht. Een mooier dier bestaat niet.Ik hoop dat je niet lang alleen zal zijn vriend.Lieve mensen ik ga weer afsluiten en zie jullie morgen weer. slaap zacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Alez Wil hou alleen maar uwe hand vast. Klink beter voor je. Hou je taai menneke en druppeltje denkt aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 8 katten ???? Djeeez, wat een weelde zeg. Ik heb er zelf twee en heb er al mijn handen mee vol.Binnenkort nog maar eentje, en dat is een oude tante. Nog iets waar ik vree pijn van zal hebben.Weet je, meestal ben ik wel wat vrolijker en optimistischer dan de laatste dagen hoor, maar zoals je wss al hebt gelezen heeft dat zijn reden. Doch laat vandaag de eerste dag zijn van de herrijzenis (of ben ik nu weer ineens TE, waarschijnlijk, maar ik trek het me nu niet aan)Je komt er wel dymph, ook de vrolijkheid, belief me, de kracht van dit forum is zeer sterk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Oh ja drup ?? Nog geen euh...... nog niks ontvangen van Caro per ongeluk ?? (was het al bijna vergeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Nu is huppetje aan de beurt met een grote schijnwerper want de lantarens gaan hier om 22h uit hahaha.Vermaak me best maar vind dit wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Zeker wel al 2 hoor. Caro is daar altijd serieus en secuur in.Dank lieve wil voor je goede bedoelingen en weet dat ik je vast blijf houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden