Spring naar bijdragen

woensdag 22 september

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, maar ik drink m'n laatste glaasje wijn toch maar op. Anders is het zonde. Het is echt stom, ik kwam uit m'n werk, moe, beetje gedeprimeerd, liep langs de wijnkoper en daar stond zo'n mand met een mooie aanbieding van een flesje waarvan ik weet dat dat goed te drinken is, en húps, daar ging ik. Maar goed, één fles wijn in drie weken is al met al niet eens slecht. Alleen ik had me voorgenomen om er vanaf te blijven. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo, Odilia, ik ging al na 2 weken de mist in en ben toen een weekje aan het jo-jo-en geslagen. Nu weer op dag 6. Met vallen en opstaan hé!
Desi, hoe gaat tie? En Will, heb jij een betere dag gehad dan gister? Is het alleen thuiskomen je mee- of tegengevallen?
Wat is het hier stil trouwens. Vind de avonduren het lastigste, het eenzaamst. Die leegte en de stilte. Pffff...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer wat meer tot rust gekomen...
Droog en fris overgekomen met mn doggies en koppie is aardig geklaard...
Discussie met mijn ex los kunnen laten...

Nu nog gesprek...
Verschrikkelijk bang voor zijn reactie, beschuldigingen, verdediging, boosheid, verdriet...
Maar ik ga ervoor !!!
Now is the moment !!!
;)

En Jet, ga ajb verder met een ieder die nu even moeilijk zit of juist niet...
Dank voor je zorgen, maar het komt goed hier...
Je bent een lieve en zeer wijze vrouw...
Reageer later nog op je overdenking:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Odi niet veel 1 fles in 3 weken maar voor een alcie teveel.

Ja Jetset ik begrijp het; met veel dingen moet een mens wat doen om vooruit te komen. Je bent idd nog een broekie hahaha. Maar wel een wijs mens lijkt me.

Morgen naar Caro om eindelijk eens haar kleinkind te zien. Ben dol op kinderen maar deze is voor mij speciaal omdat hij het kleinkind van mijn vriendin is al doet het zeer dat ik nooit oma zal worden. Naja zal mijn lot wel zijn geen kinderen te hebben mogen krijgen dus ook nooit oma zal worden maar het is al heel fijn dat anderen zo'n geluk met je willen delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan vervelend zijn idd, stilte.
Woon je alleen Dymph?
ik ben zelf wel blij dat we de donkere avonden weer tegemoet gaan. Of er al in zitten eigenlijk. Dat maakt het voor mij een stuk eenvoudiger om bijtijds naar bed te gaan en ook is de trek een stuk minder. Of misschien lijkt dat maar zo. In de zomer/vakantietijd lonkt een roseetje of pilsje toch een stuk gevaarlijker. Voor mij dan he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond iedereen.

Blondje toch, wat een emo dag voor je, alles een beetje ineens hé, maar ik vind ook best dat je je er ondanks alles toch goed doorheen slaat zenne. Je bent veel krachtiger geworden dan voorheen. Door het niet-drinken ?? Wat denk je zelf ??

Jet toch, ben je niet wat hard voor jezelf ? Het is mooi wat je doet maar niet echt nodig vind ik. Dat zullen ze alleen maar beamen. Je staat steeds voor iedereen klaar, en dat is geweten. Het siert je en maakt veel goed hoor !!

Thuislkomst was oké, goed gesprek gehad, lekker eten stond klaar en ik kruip vroeg in bedje met de lap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...