Spring naar bijdragen

Goodmornig Holland! Op 28 september 2010!

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jet, dat is nu eenmaal helaas mn zwakte dat perfectionisme, of liever gezegd het doorslaan daarin...
Vandaar dat ik nu dus effe teruggefloten word...
Ik verval weer in mijn eigen patroon dat ik alles zelf wil doen, moeilijk kan loslaten en daardoor mijzelf weer voorbij loop...
Dieseltje raakt daardoor wat over de kook !!! ;)

Bor ; Teveel hooi op mijn vork nemen, ja
Hoe dat te voorkomen, geen idee !!!
Ik heb nu eenmaal een druk gezin met (eigenlijk 3) eeeh 2 kids...
Mijn 2 doggies, die ook na een dag binnenzitten er even uit moeten...
Ook mijn huishouden gaat door, nog veel troep op te ruimen van mijn tijd in actieve verslaving...
Werk trekt ook aan me dat ik weer zou moeten proberen te herstarten (heb dat al afgeslagen)...
Daarnaast kan ik ook niet van mijn partner verwachten dat hij in een paar dagen de verandering heeft doorgevoerd (ben ik ook al langer mee bezig)
Pfff, waar vind ik in hemelsnaam tijd voor mijzelf, er zitten gewoonweg te weinig uren in 1 dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jet,
Ik haal uit van alles wat ik voor mij vind passen en daarnaast vind ik het heel fijn als mensen zoals jullie meedenken, die begrijpen waar je over praat of tegenaan loopt, waar ik weer wat aan kan hebben en een ander misschien ook wel...
Pfff, wat een zin...
Ga nu eerst even koken en mijn gedachten even lekker laten ronddobberen in mijn koppie

Bloempje ; Lees je blog al regelmatig en ik heb er veel aan...
Was het advies van mijn counselor om een dagboekje bij te gaan houden...
Hik er een beetje tegenaan, maar wie weet zorgt het voor wat meer helderheid in mijn koppie en inzicht in mijn proces

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel meegemaakt met oudste...is 200 km verderop gaan wonen zonder iets te zeggen. Per ongeluk achter gekomen. Maak me zo ontzettend druk want ik had dit al aan zien komen. Hij wil haar bij mij uit de buurt hebben...haar wereldje klein maken zodat ie verder kan gaan met manipuleren zonder dat er iemand roet in het eten komt gooien.

Aan de andere kant geeft het me toch een stukje rust....geen kind aan de deur die even geld komt lenen enz...en diep in mun achterhoofd denk( en hoop) ik dat ze heimwee krijgt. Ze heeft daar niemand om op terug te vallen...kan niet alles schrijven anders wordt het te herkenbaar...

Afijn even over mij...ik ben nu het forumboek aan het lezen, wat me wel helpt...de internettraining vraag ik nog niet aan omdat ik iets heb lopen met de zorgverzekeraar wat ik eerst even afgehandeld wil hebben...dus moet nog even afwachten...ben op moment heel erg somber tegen depri aan...ik slik ongeveer 20 mg oxazepam(tegen angsten) heb vandaag het dubbele geslikt...morgen naar de huisarts, even mee overleggen wat beste is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Hier een beriggie van Ali. Ali is wat zielug...

Tandarts geweest vanmorgen, om 8 uur al... met behulp van Dormicum (pre-narcosemiddel) kies getrokken... (Ik ben een angstpatient). Daarna gehecht en naar huis en bed in. Geslapen tot 11.15... wakker met een hooooooofddddd..... :$ Koorts en pijn.

Dochter heeft halve dag gebeld voor extra pijnstillers, of evt. maagbeschermende medicatie zodat ik wel ibuprofen zou mogen nemen. Maar geen succes. (Mag geen ibuprofen meer ivm A.D.)

Nu na lang graven paracetamol met codeïne gevonden... heb dat maar ingenomen. Zie eruit als een mislukt paasei... :o doek om mijn hoofd... zakje met diepvrieserwtjes ertussen...

Snik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...