blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Misschien ook wel wat voor mij... Yoga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Rapi, weet je ook waar die onrust vandaan komt? Ik moest ineens denken dat als je door de weeks een erg stressvol leven leidt, dat je daar als het ware van af moet kicken maar ik kan er ook naast zitten.God wat ben ik toch eigenlijk een doos. Heb ik jou nu goeie middag gewenst blondie? Wil je nog een groot compliment maken omdat je het zo goed doet allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Blondie en wat heb je gelezen?ik zit al weer te tollen. niet meer normaal.knabbel heeft 2 melktandjes verloren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Bolletje misschien ben je daarom wel tegen de tuinkabouter aangelopen, doet je ongemerkt herinneren aan vroeger.en zonnetje jammer, hoe kwam het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Word aan de eettafel geroepen, kom zo terug om te reageren, oke ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ga ook even etenEet smakelijk Blondie,Ik reageer zo Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 NEE blondie niet oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 ik moest oefenen met NEE leren zeggen, maar er wordt gewoon niet naar me geluistert :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Igor ben je er nu achter gekomen waar die moeheid vandaan komt? Is het geen najaarsmoeheid? Anders zou je er misschien eens naar moeten laten kijken meis.Ja tandjes wisselen bij die ukkies kan best vervelend zijn. Ze gaan overal op kauwen. Wat wel eens wil helpen is een mergpijpje uit koken en geven.Staan haar oortjes normaal gesproken? Als ze gaan wisselen gaan die vaak hangen. Je krijgt dan ff een andere hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 ze heeft al flapoortjes Bol maar zondag was ze ook al ziekjes en ze liet de knabbelbotjes gewoon door haar zus afpakken. gisteren liep ze me uit het zicht en kwam niet toen ik riep dus toen had ik al zoiets van nu maar opletten en aangelijnd houden buiten het zal wel najaarsmoeheid zijn Bol. de zomermoeheid ben ik wel overheen nu nee hoor flauw, maar ik wacht nog even af. het kan ook zijn dat de theraphie teveel energie vreet, als ik daarvandaan kom doe ik ook niets meer dan behalve koffie zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ja dat schreef ik gisteren nog. Therapie vreet energie. Maar als je er maar beter van wordt dan is die moeheid niet voor niets.Heeft ze ook last van dunne ontlasting? Soms krijgen ze wat koorts maar dat hoort er allemaal bij. Het enigste wat ik altijd erg vervelend vond was dat ze je dan zo heeeeeeel erg treurig aan kunnen kijken. Dan gaan die onderste oogleden extra hangen. Och en dan doet een knuffel wonderen. Ik keek wel iedere dag ff naar het tandvlees omdat de kans er in zit dat dat soms kan gaan ontsteken maar verder moet het met een paar weekjes weer over zijn en rent de dame weer door het huis en maakt je s'ochtends met een ferme knuffel wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Zo,Ben ik weer evenWeet niet of ik in het weekeinde af moet kicken Bol,Heb ook altijd wel veel voldoenig als mijn huis schoon en netjes is.Blondie,Zeker de moeite waard om eens naar yoga te informeren.Denk,dat ook jij er heel veel baat bij kan hebben,zeker omdat je af en toe ook al mediteerd.Het heeft mij in elk geval door hele moeilijke periodes geholpen.Maar nu ga ik afsluiten.Ga naar ex.Een soort weekeindehuwelijk is ook leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 ik kijk nu wel dagelijks omdat ik weet dat het te verwachtten was. maar dat droevig kijken.... ze maak hele trieste geluidjes en die kan ik niet negeren maar een aai over de bol is vaak al goed.(ze hebben me nu al in hun macht ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Rapi geniet van het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Heel veel plezier Rap. Morgen wordt het wat mooier weer. Altijd mooi meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Hahaha IgorIk ben juist aan het leren mn grenzen aan te geven dus luister niet naar NEE als het over mijn grenzen heen gaat Heb trouwens niks gelezen, maar ben gaan mediteren... Geen rust om te gaan lezen...Daarna wel rust in mn koppie, maar toen was mn uurtje relaxtime al voorbij...Bol kan trouwens goed gelijk hebben met de vermoeiheid als gevolg van de therapie.Ook ik was en ben eigenlijk nog steeds erg moe vooral na de therapie.Gisteren lag ik om 21 uur te pitten op de bank.Aan jezelf werken kost energie en ik accepteer dat dan nu maar met het idee dat mijn leven er alleen maar op vooruit kan gaan. Bovendien, hoeveel energie kostte dat eeuwige drinken wel niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 En eeehhh, Bol thnx:sun: voor je compliment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Rapi, veel plezier !!!Ik zal morgen even gaan kijken of er Yoga groepen zijn in de buurt... Wie weet een keer een proefles meedraaien:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Bedankt jongens (meisjes)Maar nu giet het jakkie bah,Woon maar 800 meter bij hem vandaan,maar giet zo hard, dat ik net even drijfnat kan worden.Nou ja fris ik van op.Sluit nu echt afToedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Doe dat Blondie!Nu echt weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 .zal ook wel overgaan die vermoeidheid. heb ik minder tijd om aan een bepaald iets te denken en tja het leven wat ik had wil ik niet meer dus zal nu hard moeten werken.maar zullen we het maandag eens even voorleggen? jij mag niet over je grens gaan en ik moet nee leren zeggen hoe moeten we dat nu doen? want we houden allebij voet bij stuk????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Zigzaggend rennen Rapi, dan mis je vast wat regendruppels...Ga hier nu eerst effe mn dochter halen van de kookclub, met de auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Igor en Blondie. Hebben jullie al wel een voldaan gevoel als je van de therapie vandaan komt of is dat er nog niet.Ik weet wel dat, toen ik naar mijn psych. ging ik in het begin ook erg moe was. toen viel me op een gegeven moment ook op dat ik helemaal niet trots, blij en gelukkig was. Deels omdat er toch veel gevoelige dingen aangeboord waren maar ook een heel groot stuk van mezelf dat helemaal niet in de gate had dat ik best wel heel erg trots mocht zijn op mezelf. Toen heb ik toch geprobeerd dat gevoel wat gefroceerd naar boven te halen en ik merkte dat dat toch goed deed. Ik stelde een heel positief gevoel t.o. die moeheid. En was vaak nog wel moe maar zeker ook voldaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Rapi heb je geen plu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Goed oefenmateriaal zijn we voor elkaar Igor !!!Samen oefenen hoe vasthoudend we kunnen zijn tegenover elkaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden