Spring naar bijdragen

zaterdag 2 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
blondie6173

Uitstelgedrag om niks te gaan doen ???
;)

Gewoon je er bij neer leggen Blondie. Je kunt helemaal niets tegen uitstelgedrag doen, dus het beste is je er maar gewoon bij neerleggen ;)

Drup, dank voor je reactie lieverd.

Ik ben weer terug lieve kanjers en Jos was goed aanspreekbaar. We hebben het weer over de afgelopen 8 jaar gehad waarin het voor hem en z'n omgeving erg moeilijk is geweest. Hij besefte erg goed dat het voor mij ook erg zwaar is geweest, maar heel veel dingen en zijn uitvallen naar mij toe, kon hij zich niet meer herinneren.
Verder hebben we het weer over een opname in het verpl. tehuis gehad en weer geprobeerd om alle voordelen op te noemen als hij daar ligt. Het is alleen zo ontzettend jammer dat hij dit gevoel niet vast kan houden.
En natuurlijk moet ik het niet te rooskleurig maken anders krijg ik het naderhand weer op m'n brood.
Want fout gaan en onvrede zal er zeker weer komen.
Ik heb hem wel lekker verzorgd want de thuiszorg had hem niet ingepland, dus bed verschoond, wondjes uitgespoeld lekker gewassen en verschoond, dus er ligt weer een lekker ruikende tuinkabouter.
Voel me wel wat moe van al dat gepraat maar heb er wel een goed gevoel aan over gehouden.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...