blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 PS.Hannah, doe mij ook zo'n beschuitje met pindakaas... Dol op pindakaas:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 of chocopasta met pindapoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 blondie uitstelgedrag wat is dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 ik moet me nog douchen en aankleden. ik durf hier niet te vertellen wat ik aan het doen was, waardoor ik het steeds uitstelde :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 ik was aan het handwerken alleen op een andere manier dan jullie bedoelden vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 ik zie door de draadjes de knot wol niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Hahaha...Onzin of niet, loop hier nu met een grote smile op mn koppie...Net op pactdraadje geschreven, en nu TIJD voor mijzelf;)Van uitstel komt afstel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Dag allemaal, ik ga aan het werk,Wens iedereen nog veel plezier met alle mogelijke handwerk, als je het maar droog of in elk geval binnen de perken houdt.Groetjes en misschien tot straks,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 nou jet daar kunnen we uren over bomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ja Jet, ga ik nu ook doen... maar eerst nog even... Handwerken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 nee hoor PP dat mag ook hier. hier is het lekker warm met al die (oude) knotten wol. en blondie prik ik nu vast op de bank met de breinaalden daar kan ze ook handwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ha, Igor...Ontsnappingsartiest in de dop hier...En nu echt opslomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Jet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Blondie ZIT.ik ga je straks overhoren welk boek je uitgelezen hebt ik moet nu weg tot laterssszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 trusten Jet. dromm nou niet van al die warrige knotten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 BOE !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Sorry, strontvervelend nu, ga nu echt niks doen... Byeeeeeeeeeeeeeeeee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Blondie. maar als je gaat niksen ga je denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Uitstelgedrag om niks te gaan doen ??? Gewoon je er bij neer leggen Blondie. Je kunt helemaal niets tegen uitstelgedrag doen, dus het beste is je er maar gewoon bij neerleggen Drup, dank voor je reactie lieverd.Ik ben weer terug lieve kanjers en Jos was goed aanspreekbaar. We hebben het weer over de afgelopen 8 jaar gehad waarin het voor hem en z'n omgeving erg moeilijk is geweest. Hij besefte erg goed dat het voor mij ook erg zwaar is geweest, maar heel veel dingen en zijn uitvallen naar mij toe, kon hij zich niet meer herinneren.Verder hebben we het weer over een opname in het verpl. tehuis gehad en weer geprobeerd om alle voordelen op te noemen als hij daar ligt. Het is alleen zo ontzettend jammer dat hij dit gevoel niet vast kan houden.En natuurlijk moet ik het niet te rooskleurig maken anders krijg ik het naderhand weer op m'n brood.Want fout gaan en onvrede zal er zeker weer komen.Ik heb hem wel lekker verzorgd want de thuiszorg had hem niet ingepland, dus bed verschoond, wondjes uitgespoeld lekker gewassen en verschoond, dus er ligt weer een lekker ruikende tuinkabouter.Voel me wel wat moe van al dat gepraat maar heb er wel een goed gevoel aan over gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 quote: Originally posted by: blondie6173BOE !!! Jesuuzzz k'schrik me kapot zeg, wat is dat nu weer voor een flauwe kul om iemand zo te laten schrikken. wil je dat nooit meer doen?Zag ook al dat P.P. geweest is. Gezellig zo op de zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Igor, dat is ook weer zo wat... Ga ik niks doen, ga ik weer denken... Hoe schakel ik dat nu weer uit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Sorry Bol, Ik ben gewoon vervelend vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Geeft niet hoor Blondie beter vervelend dan een fikse kater. Ben je je een beetje aan het vervelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden