anjaatjuh Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst 5 oktober 2010 wie kan ons helpen en tips geven, wij zijn een koppel en drinken al ons hele leven, ik 55 jaar en partner 52 jaar oud.lopen bij de brijderstichting en komen er nu nog steeds niet verder mee, maar 1 arts enz.hoeven pas over twee weken daar weer te komen en alles duurt me te langmijn leverfunkties zijn ook afwijkend en ik ben bangwie drinkt ook al zo lang en is gestoptben erg onzeker en wil pas weer gaan solliciteren naar een baan als ik wat rustiger ben gewordenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllppppppppppppppppppppppppppanjaatjuh
witte Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst 5 oktober 2010 Iedereen die hier schrijft heeft op 1 of andere manier moeite met "normaal"drinken anjaatjeDus morgenochtend als je niet gedronken hebt,raad ik je aan om hier is goed rond te neuzen en mogelijk vind je dan wat berichten van mensen die jou/jullie aanspreken.Er is hier in ieder geval genoeg te lezen op het gebied van alcohol de baas worden.
jerre1982 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst 5 oktober 2010 oi anjaatjeuh,ikzelf heb 13 jaar ongeveer gedronken. Verschillende keren gepeobeerd te minderen/stoppen maar altijd mislukt en hervallen. Tot er door dat drinkgedrag dingen gebeuren die zoveel schaamte teweeg brengen en zoveel kwaad met zich brengen (ben heel wat verloren). Dat is nu 3 dagen geleden en zie enorm af van wat er is gebeurd.Ik kan jou enkel vertellen dat het nooit te laat is om te stoppen als je dat wil. Makkelijk is het zeker niet maar zoals je ziet sta je er niet alleen voor. We zijn met zovelen en we hebben elkaar hier gevonden. Ik hoop dat jullie ook je plekje vinden op dit forum. Je kan hier dingen kwijt die je misschien niet direct in je omgeving kwijt kan.Vermits je leverfuncties ook al niet meer te best zijn, denk ik persoonlijk dat je ook toe bent aan verandering.Ik hoop dat je de moed en steun zal vinden om de beslissing te maken!
lady jane Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst 5 oktober 2010 Hoi AnjatjuhIk ben ook op mijn 55ste gestoptna 30-35 jaar drinken en ik kan jeechtb zeggen dat het zwaar is, maar te doen, en langniet zo zwaar als drinkend verder gaan.Ik heb hier online de training gedaan en ben vrij aktief hier op het forumgeworden en dat heeft me gered. Ik mezelf dus via hier.En jij kunt ook jezelf redden, maar dan moet de knop wel om.Je hulpkreet wordt gehoord, ik hoop dat jij m je morgen nog herinnerten hier terugleest. En je partner ook, want jullie kunnen samen een pact sluiten, maar je blijft elk verantwoordelijk voor je eigen drink- of niet drinkgedrag.succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden