Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Ik kom ook eventjes binnen in de huiskamer! Hebben jullie een fijne dag gehad? (Ben te lui om de hele draad door te nemen...) Ik heb vandaag schilderles gehad (aquarel) en ben daarna natuurlijk weer geld gaan uitgeven aan nog meer verfjes.... :P Verder lekker gegeten (verse cantharellen uit t bossss) en nu met een dikke buik eigenlijk met een schilderopdracht bezig, maar ondertussen even hier koekeloeren. En 't was alweer lekker weer! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Cathy

Dat dacht ik al Igor, best wel jammer hoor. Als je het wel gedaan had, had je je vast net zo lekker als ik vandaag gevoeld..
Ik hoop maar dat het een onderdeel is van je therapie, leren hulp vragen, want dat gun ik je zo graag, dat je daar iets verder in komt.
In ieder geval deze ff van mij, want volgens mij inschatting ben je al boos genoeg op jezelf geweest:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhhhh jet... heb toen de kinderen klein waren hete tranen geplengd bij een bepaalde tekenfilm, keer op keer ... zal de titel hier niet noemen, dan word ik wel heel herkenbaar voor bepaalde mensen :D

Trouwens... heb wel bij meer kinder tekenfilms gehuild....
hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee die Yvonne wat leuk om jou is online te treffen op de avond.
Alles goed met je??

Hoi alieblala
Jij bent ook een lekkere zeg, de hele dag lekker van t mooie weer genieten, heerlijk gegeten, lekker een beetje schilderen en evengoed te lui om de draad te lezen.....
Hmmm had vandaag zo met je willen ruilen hoor, klinkt als een heerlijke dag;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee Jerre,
maar ik heb er wel een idee van dat ik je nog geen welkom heb geheten hier op de draad.
Dus bij deze..
Knap van je dat je het aangegaan bent met jezelf om los te komen van koning alcohol.
Ik hoop dat snel iemand je antwoord kan geven op je vraag.
Succes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slik refusal. toen ik er mee begon kreeg ik er ook een vieze smaak van in mijn mond. Heb er nu geen last meer van. Of zal ik er aan gewend zijn geraakt?

Witte, ik weet het, moet zelf om hulp vragen. Vind het moeilijk, ook om hulp te accepteren . Vind dat ik het allemaal zelf moet kunnen. Wil andere niet lastig vallen met mijn problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Harrie, las je bericht niet goed... was dus geen vraag van je...
Maar over een film die jou wat deed.
En dan kom ik met zo'n * reactie .. echt sorry har. :wacko:

* hier stond een woorde waarmee ik wilde vertellen... tsssssssssss hoe omschrijf ik dit...
1 woord,
7 letters
3 lettergrepen
enz enz

==================

Aanpassing: Moest een woord schrappen dat in de verte lijkt op onbenullig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je valt jezelf steeds zo lastig door geen hulp te vragen Lin.
Je bent meer waard dan jezelf niet belangrijk genoeg vinden.
Mijn tip is, probeer het eens met kleine stapjes, maak in ieder geval een beginnetje voor jezelf,
anders blijf je zo ronddraaien in een kringetje, waar je toch niet alleen uitkomt...
Zomaar een tip hoor.
Ik vind t in ieder geval goed van je dat je ons opzoekt, als jezelf ff kluute zit, zeg maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, zie dat ik Witte ook geen echt antwoord heb gegeven....
gaat allemaal prima hier Witte, er zouden een kilo of 'tig' af mogen bij mij... dat lukt even niet echt.
Maar verder allemaal goed, Komend weekend een paar dagen weg met een stel oude vriendinnen in een hotelletje..
Druk op het werk, soms TE, maar daar ben ik zelf bij en moet zelf ook af en toe 'stop' zeggen.

en jij heb een giga week achter de rug he?
Jeetje zover weg in zo'n andere wereld voor mijn gevoel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...