Sara Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Hahaha Igor, kijk maar uit zeg, op die manier heb ik mn middenvoetsbeentje gebroken, gestruikeld over een boomwortel:$!En toen in het gips, middenin de winter en dan toch nog de honden uitlaten in de sneeuw met een plastic zak er omheen hahaha, nee doe maar niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ja saartje, ik ga gauw slapen, heb reeds temesta op en wacht eigenlijk tot T wakker is. Ben doodmoe en heb vanmiddag een belangrijke afspraak, dusWelterusten iedereen en misschien tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Igor, lopen de hondjes sneller dan jij ?? Dan moet je idd je sprintjes wat aanzwengelen hoor Zo, nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ze houden het langer vol Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ik ben foetsiiiieeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ik ook!Dooooeeeeiiiiii;good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ik doe ook mee. Tot vanavond mensen. En heu mensen nog ff, ik houd het vandaag weer droog, jullie ook????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 goedemorgen,den frummers se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Goedenmorgen Witte en anderen oeps niwi is er ook ,ook een goedenmorgenNah ja morgen vorr mij is het al middag ,heb mijn rondje sporten er al weer opzitten en ga lekker met de honden het bos in alles goed verder met witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Alles prima hier meiske.Maar zo een vroege vogel als jou zou ik denk ik nooit worden hoor.Pff nu al je ronde gemaakt.Knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Witte tja sinds ik niet meer drink dan wel lekker bijtijds naar bed kan soms m,n ogen niet meer openhouden na 10 uur s,avondsdat is dus puur een voordeel voor me geworden,wat ik dan wel weer heerlijk vindten wel weer vroeg wakker dus ga er maar uit dan;)Blondy ook een goedenmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Vannacht weer onrustig geslapen.Zou het bij god niet weten ?Strakkies met de doggies lekker naar de Brielse plassen om daarna bij mijn ouders langs te gaan om hun nieuwe stekkie te bewonderen.Dan mijn kids ophalen en het weekend is alweer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 quote:--------------------------------------------------------------------------------Originally posted by: pietjeparel Witte, // maar ik kom steeds dichterbij mezelf, // Dat was voor mij genoeg beloning in mijn hele zoektocht. Uberhaupt dat ik zonder veel drank in staat was om te gaan zoeken. Als ik te veel dronk bleef ik hangen in angst, boosheid en een gevoel niet begrepen te worden ordinair zelfmedelijden dus. Egocentrisch tot op het bot. Het hoeveel, wanneer, waar, wel niet heeft echt wel een tijdje geduurd. Ik ben nu gewoon trots op mezelf en de weg die ik gekozen heb.--------------------------------------------------------------------------------Mooi stukje PP, wat je zegt herken ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Aan mn slapen is totaal niks verandert Meiske Gelukkig maar, want ik lees hier weleens anders.Ik probeer wel vroeger naar bed te gaan, maar datlukt de ene keer wel en de andere keer niet.Fijne dag blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Blondydat onrustig slapen gaat wel over hoor;)bij mij heeft het dik 7 maanden geduurd voordat ik een beetje rustig sliep, dus meis houd moed hoorIk vind dat je supergoed bezig bent ,maar loop jezelf nu niet voorbij meisen op z,n tijd de rust nemen is wel nodig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Witte zo zie je maar weer geen mens is hetzelfdeen dat is maar goed ook;)eenieder reageert er toch weer anders op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Goedemorgen Meiske Sporten !!! Ja , dat zou ik eigenlijk ook weer op moeten pakken.Sinds ik niet meer werk (ziektewet) ben ik denk ik wel zeker 5 kilo aangekomen en het gaat wat in de weg zitten.Maar die discipline om te beginnen en vol te houden ontbreekt nog.Ik heb me al wel opgegeven voor Yoga, helaas een wachtlijst, dus dat schiet ook niet echt op.Wat doe je voor sport dan zo vroeg op de zondagochtend Meiske ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 En zo is t maar net meiske;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Aan sport voorzover mijn lichaam het nu toelaat doe ik nog altijd 15 km joggen elke dag of als het te bar weer is 100min aerobics via een zelmaakte dvdmijn sport kost geen extra geld:) dus voor iedereen toelaatbaarjaja moet m,n lijf wel in conditie houden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Petje af voor jou Meiske!!Dat je dat zo mooi en stug vol kan houden.Bij mij lukt zoiets een week ofzoietsen dan ploep is t weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Lieve mensen ik ga erf weer vandoor lekker me tde doggie,s banjeren in het bosIk wens jullie nog een fijne dag toemaar zal wel lukken op deze mooie zonnige dag Voor all die het moeilijk ,ziek of zwak zijn een Maar vooral houd het droog en neem de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 we zullen het wel droog houden, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ach Witte als ik een keer oversla(als dat eens gebeurt) dan voel ik het toch echt wel,ben dan niet zo lekker fit, en slaap ik schlechterduskom op zeg ik dan tegenmezelf:)tja is misschien ook een vorm van doorzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Heeft alles te maken met doorzetten iddMaar goed...Fijne dag en geniet er lekker vanIk ga ook is naar buitenTe mooi weer om hier vastgeplakt te blijven:Dlaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden