Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Heb toch gebeld. Heb net voor het eerst deze maand drank in huis gehaald enVNN had het over een crisisopname van 1 nacht en toen toch weer niet. Moest flesjes leeggooien en kon de hele nacht hun weer bellen. Heb gezegd dat ik het niet weg gooi. Te moeilijk, eng, weet niet. Dan kan ik later gewoon weer niewe gaan halen en moest me als het ware op bank vastbinden. Dit is me te moeilijk allemaal en dit advies kon ik niks mee. Ik zei die opname voor een nacht zou me er wel van afhoudn, maar dat doen ze nu toch weer niet. Ik sta nu echt op het punt om het zo te nemen ook omdat kalmeringspil niet genoeg helpt. En ik maar een mag nemen. Kan nog steedes voor deze ene keer nog een nemen, maar de drang naar alcohol is te groot.Tv kijken boeit me ook niet. Eigenlijk zou ik mijn verhaal en vrdriet er uit moeten gooien , dat wat ik nu weg wil drinken. Maar dat is niet uit te leggen. Denk dat mensen dat belachelijk vinden omdat ze het niet begrijpen. Vind het ook wat ingewikkeld en verwarrend voor mezelf dus hoe leg je het een ander uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Jetset stoeptegels moeten maar eens voor mij uitkijken. Bah walste zo over Beth heen vandaar nog ff want vind dit erg onaardig van mezelf.Sorry, kan ik wat doen? Wil je mijn telefoonnummer of mail via pb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Dymph, ik ga helemaal met je mee.Heb nooit in een keurslijf moeten lopen en behalve overmatig zuipen nauwelijks problemen.Maar bij deze verkla(a)r(en) ik (we) ik de oorlog aan alle overdreven en/of onzinnige regelarij.Nu ga ik echt naar bed, ga vast dromen van de strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Beste vrienden,Ik ga slapen,Heel veel sterkte,moed en kracht voor diegene die dat nodig hebben.Allemaal een heel goed nacht toegewenst:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 quote: Originally posted by: Bethanie Denk dat mensen dat belachelijk vinden omdat ze het niet begrijpen. Vind het ook wat ingewikkeld en verwarrend voor mezelf dus hoe leg je het een ander uit? Misschien is het een goed idee om het toch maar neer te tikken Beth. Je hoeft het niet verzenden. Kan ook gewoon in een bestandje voor jezelf. Soms helpt het wel om even grip op de situatie te krijgen. In plaats van dat je gedachten blijven doortollen, moet je toch je best doen om je verhaal te formuleren. Dan ben je het soort van kwijt daarna. Of geeft het je weer wat inzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Welterusten Teveel en Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Beth ik ga nu ff met doggy weg als je wil zend me via pb je nummer dan bel ik je. Alles komt kee hoor want we houden elkaars hand vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Drup het lukt me niet te bellen, maar dat we elkaars hand vasthouden dat kan ik voelen en doet me erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Misschien lukt het me morgen om erover te praten(schrijven). Weet ook echt niet wat het beste is nog 50 tranxene of een glas wijn? Sorry maar kom er vandaag even helemaal niet uit. Weet met mezelf geen raad . Heb van alle kanten hulp ingeschakeld en toch...Iedereen is wel heel lief hier wat me erg goed doet, maar de pijn uit het verleden is soms gewoon te groot, veel te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ik ga er ook vandoor.Slaap lekker, opblijvers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 die gaat echt niet weg bethmet een glas wijnof 2of 3 enzje weet dat het dan de fles wordt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Beth je hoeft me niet te bellen. Als je via pb je nummer durft te geven dan bel ik jou. Ja natuurlijk houd ik je hand vast want weet wat het is. Komt heus wel oke met je want je hebt een grote stap gedaan door hiernaar toe te komen. Velen met mij houden je vast hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ik moet helaas uitloggenheb een begrafenis morgenin Limburgdus hele lenge dag.Beth meis, ik hoop dat je verstandig benten gewoon gaat slapendan ben je morgen blij dat je vandaag niet dronksterkte meis!welterusten mensen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 aanvaarden, Dymph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Teveel, wij twee rebellen in de strijd tegen de regelarij? Doe met hart en ziel met je mee! Beth, liefie, niks is te weinig of te kinderachtig. Wat jou pijn doet, doet jou pijn en daar mag een ander nooit een oordeel over vellen. Das zo persoonlijk. Ik ga onderuit door mijn katten en voel schroom dat te zeggen hier omdat er mensen zijn met veel zwaardere problemen. Maar ik voel het zo. Het zijn mijn kinderen, zeg maar. Het is mijn manier van overleven. En pijn uit het verleden? Ik kan je de hand geven. Zoveel misgegaan. Wil je er misschien in een pb-tje morgen met me over praten? Alleen als jij dat wilt natuurlijk. Ik begrijp dat je bellen en zo bedreigend vindt op dit moment. Gaat het nu een beetje meissie? Praat met me, dan help je mij ook. Wist je dat? heel veel sterkte kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Lieve Niwi,Aanvaarden, je sleutelwoord. Aanvaarden dat het leven zo loopt als het loopt? Je hebt helemaal gelijk hoor en je bent een kanjer dat je je leven zo weer op de rails hebt gekregen. Diep respect!Kun je me wat lessen geven in het 'aanvaarden'? Daar zou ik erg blij van worden. Ik zend je een emotion bloempje, krijg het niet voor elkaar, dat symbool, op dit forum. Weet niet wat ik moet doen. Technisch dan hé. Maar zonder dollen, nogmaals, wil je me les geven in het aanvaarden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Dymph, hoe gaat het ondertussen met jou?? Vond het geweldig dat je, ondanks je eigen verdriet, zo je best deed om Bethanie te helpen. Respect En ik hou er ook niet van als iemand tegen mij zegt wat ik niet of wel moet doen. Dat bepaal ik nog altijd zelf! En dan heb ik dus ook de neiging om het tegenovergestelde te gaan doen. Lastig soms! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden