igor Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 trust Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Moeilijk persoontje misschien Niwi,Hoe dan ook, ik blijf in de woestijn, veilig bij de andere rekels en de ja, hoe heten damesvosjes eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Truste Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 moervossen, dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Kom morgen wel bij kletsen. Had het druk vandaag met hem een grote beurt te geven hahaha.Was de badkamer maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Drup,?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ha,snap het.Je hebt de badkamer gepoetst.Duuh, kwartje is gevallen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Gaat toch niet en zie het echt niet zieten op VNN nog een keer te bellen. BEllen is gewoon te moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 grapje Rapilos of snap je hem niet?Heb een grote badkamer die verbouwd is dus moest heel goed schoongemaakt dus gaf hem een grote beurt. Tja een beurt kan ook anders dus was ff dubbelzinnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Goedemorgen Rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Hoi Druppie,Geeft toch een hoop voldoening alles mooi glimmend schoon en opgeruimd.Wat zou je anders een grote beurt moeten geven?Ik een dirty mind, ok, maar vrouwen hebben dat toch niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 quote: Originally posted by: BethanieGaat toch niet en zie het echt niet zieten op VNN nog een keer te bellen. BEllen is gewoon te moeilijk. Ik ben bang dat VNN nu ook weinig voor je kan doen Beth. Heb je het tot nu toe gered? De dag is bijna om joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Bethanie, kan niet iemand, een maatje, (van het forum?) contakt met je opnemen of regelen?Gosh, wat een ellende en ik zo machteloos... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Voel me erg verdrietig over wat er gister is gebeurt en wat dat uit mijn jeugd losmaakte. Als ik zo ga drinken maakt me dat ook verdrietig. Er zit me zoveel dwars en probbeer wel dit te delen met matsch. werkster. Maar ze begrijpt me niet altijd goed en komt ze en vraagt hoe het gaat en snapt ze niet dat het helemaal niet goed gaat en praat er helemaal overheen. Ik wordt daar zo verdrietig van elke keer. Morgen komt ze weer dus heb dit net maar even gesmst want als het morgen weer zo gaat dat trek ik niet. Kan er met niemand goed over praten omdat ik denk dat niemand kan begrijpen dat iets simpels het kleine meisje in mij zo van streek kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: BethanieGaat toch niet en zie het echt niet zieten op VNN nog een keer te bellen. BEllen is gewoon te moeilijk. Ik ben bang dat VNN nu ook weinig voor je kan doen Beth. Heb je het tot nu toe gered? De dag is bijna om joh. IK heb een uur geleden gebeld en mocht weer bellen naar de crisisdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Gewoon bellen dan Beth!alle hulp die je krijgen kan is belangrijk nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Durf het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Wat heb je nodig Beth?Hoe kunnen we je helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 quote: Originally posted by: BethanieIK heb een uur geleden gebeld en mocht weer bellen naar de crisisdienst. Als ze dat gezegd hebben, doen dan! Die mensen zijn ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Jet:heart:2 zielen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ach Teveel het is weekend en dan wil je toch iets een grote beurt geven hahaha.Wilde me toch verstoppen voor de zwarte knopen hier dus ik zat gedekt. En nu kom ik niet meer bij van de lach.Naja had braaf mijn zwarte trainingspak aan maar dat zal ook wel weer niet deugen.Enfin badkamer ook schoon.Huppeltje uit en druppeltje mee. Trusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Teveel, ik heb dat ook, die hekel aan regels en bevelen. En ik reageer dan precies het tegenovergestelde. Klinkt en is waarschijnlijk erg kinderachtig, maar het roept enorm verzet bij me op. Ik heb een tijdje mijn eetprobleem (vreten dus) kunnen oplossen door mezelf alles toe te staan wat ik wilde. En weg waren ze de eetbuien. Nu werkt dat niet meer helaas. Als ik iets niet mag, dan wil ik het. En dat is ook het probleem met die alcohol. Heb twee jaar bij de AA gelopen, was in den beginne totaal ongemotiveerd en alleen maar woest dat ik dit probleem heb. Dat heb ik nog steeds wel. Mijn hele jeugd verpest door een eetprobleem (anorexia en later de eetkant, dus dikker worden en de hele mikmak) en nu dit er nog bij. Zie het niet als een uiting van zelfmedelijden, zo bedoel ik dat niet. Gewoon alleen maar kwaad dat die dingen op mijn pad komen.Niwi zou zeggen 'aanvaarden', maar dat lukt mij nog niet echt. Neej, ik houd niet van onnodige regels, heb vanaf jeugd al in een keurslijf moeten lopen. Kan het niet meer. En als het over onbenulligheden gaat, zoals dat de hond niet los mag lopen op een plek waar ze niets mis kan doen (en ik ruim de poep keurig op, das wel goede regel) dan word ik helemaal beroerd van het ges*k. Zit me nu al weer op te winden. Ja, en dan achter je rug om de inspecteur bellen van de bekeuringen en zelf je hond altijd wel los laten. Ik flip erop. Zulke hypocrisie. Grrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Waarom zou je trainingspak niet deugen Drup?Ik ga onder zeil, de baas verwacht me morgen weer heel vroeg.Welterusten allemaal,HarryBethanie :heart: Eén draag ik je toe, eén voor onder je riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 je bedoeltje baas is al onder zeil, Harry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden