Spring naar bijdragen

hello its me again zondag 10 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan het gewoon niet uitleggen. Heeft met vroeger te maken wat onverdraaglijke pijn geeft. Heb net een kalmeringstablet gehad. vond er net nog een. Mag maar een hebben. Vraag me af of ik die ook in kan nemen als dat me van de alcohol afhoudt? Zit hier metr jas aan achter computer om nog even te reageren. Maar ga zo weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol en medicijnen gaan niet samen meis,
Doe geen gekke dingen als je er uit gaat.
Haal even diep adem en ga maar even flink stappen in de buitenlucht.
Dat helpt
Kom je zo terug, om verder te vertellen
(Hoeft niet over dat verleden hoor,maar gewoon hoe het met je gaat.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve Beth,
Natuurlijk heb ik wat aan je, vind het allang lief dat je reageert. Ik denk dat ik weet waarover je het hebt. Dingen meemaken die veel oud zeer oproepen. Vreselijk is dat. Ik kan je daarin ook niet helpen meis, want ik weet zelf niet hoe daar mee om te gaan. Maar ik herken het maar al te goed.
En ja, dat ellendige tellen, het frustreert mij mss wel meer dan het me motiveert. Maar dat kan ook een achterdeurtje voor mezelf zijn. Ga bellen, dat kan helpen. Dat is veel directer dan de mail. Ik vind het fijn dat mensen hier dat voorstellen. Als je er echt helemaal doorheen zit, dan is van je afpraten een manier om de trek uit te stellen. Heb je toch hopelijk niet op gedachten gebracht met mijn misstappen? Dat zou ik heel erg vinden.
Heel veel sterkte, houd vol als je kunt. Liefsss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net VNN gebeld. Wist niet dat dat in weekend ook kon. Blijkbaar hebben ze een crisisdienst. Mattsch werkster en VNN zei op bank televisie kijken en maatsch w. zei breien. En afwachtern tot tranxene helpt en evt. terugbellen naar VNN. Ga nu toch even naar ziekenhuis voor een bakkie koffie en dat andere dus voor noodgeval. Voel me geruster als ik het vandaag in huis heb. Probbeer het niet te nemen. Ben ik al een klein stapje verder dan net. Probeer het eerst met mijn medicijnen. Ben nu even weg dus. Of zal ik toch dat advies eerst proberen van tv kijken? Ik kijk wel even hoe lang ik dat volhou. Ik wil het goed doen allemaal. Haat falen!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth, goed zo meid, zet 'm op!
Gekke Teveel, dank voor je lieve bericht. Moest erom lachen, ook van dat vreten, haha, ook voor mij geen onbekend fenomeen. Maar dat helpt idd.
Rapilos en Niwi: hulp vragen, oei, dat kan ik ook maar ternauwernood. Heel lastig probleem, terwijl ik weet dat ik het echt niet alleen kan.
En Jetset, schrijven helpt, das waar. Ga dat nu ook maar veel meer doen, de rondkolkende gevoelens eruitgooien.
Nu even voor de tv, naar Henry VIII kijken, het stuk. Loop weer erg te rennen in het rond, dus heb ook maar een seresta genomen. Zoveel onrust in lijf en hoofd. Leg Santje naast me neer, haar laatste dagen. Snik, snik, snik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...