Teveel Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Dymph, Bethanie,Kan niet helpen, maar alsjeblieft begin er niet aan.Het maakt het alleen maar erger.Toe nou, hou vol, ga vreten, scheld iemand de huid vol, doe weet ik wat maar ga niet zuipen.God allemachtig meisjes, doe het niet!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Kan het gewoon niet uitleggen. Heeft met vroeger te maken wat onverdraaglijke pijn geeft. Heb net een kalmeringstablet gehad. vond er net nog een. Mag maar een hebben. Vraag me af of ik die ook in kan nemen als dat me van de alcohol afhoudt? Zit hier metr jas aan achter computer om nog even te reageren. Maar ga zo weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ja beth, tuurlijk mag je die innemen, zekerals ie je weerhoudt van drinken,enne als je even weg gaatwaarheen Beth?kun je blijven delen wat je dwars zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Alcohol en medicijnen gaan niet samen meis,Doe geen gekke dingen als je er uit gaat.Haal even diep adem en ga maar even flink stappen in de buitenlucht.Dat helptKom je zo terug, om verder te vertellen(Hoeft niet over dat verleden hoor,maar gewoon hoe het met je gaat.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ik herhaal het nog maar eens....nuchterheid is een beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Jane: enne als je even weg gaatwaarheen BethAlcohol halen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ach lieve Beth,Natuurlijk heb ik wat aan je, vind het allang lief dat je reageert. Ik denk dat ik weet waarover je het hebt. Dingen meemaken die veel oud zeer oproepen. Vreselijk is dat. Ik kan je daarin ook niet helpen meis, want ik weet zelf niet hoe daar mee om te gaan. Maar ik herken het maar al te goed. En ja, dat ellendige tellen, het frustreert mij mss wel meer dan het me motiveert. Maar dat kan ook een achterdeurtje voor mezelf zijn. Ga bellen, dat kan helpen. Dat is veel directer dan de mail. Ik vind het fijn dat mensen hier dat voorstellen. Als je er echt helemaal doorheen zit, dan is van je afpraten een manier om de trek uit te stellen. Heb je toch hopelijk niet op gedachten gebracht met mijn misstappen? Dat zou ik heel erg vinden. Heel veel sterkte, houd vol als je kunt. Liefsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Heb net VNN gebeld. Wist niet dat dat in weekend ook kon. Blijkbaar hebben ze een crisisdienst. Mattsch werkster en VNN zei op bank televisie kijken en maatsch w. zei breien. En afwachtern tot tranxene helpt en evt. terugbellen naar VNN. Ga nu toch even naar ziekenhuis voor een bakkie koffie en dat andere dus voor noodgeval. Voel me geruster als ik het vandaag in huis heb. Probbeer het niet te nemen. Ben ik al een klein stapje verder dan net. Probeer het eerst met mijn medicijnen. Ben nu even weg dus. Of zal ik toch dat advies eerst proberen van tv kijken? Ik kijk wel even hoe lang ik dat volhou. Ik wil het goed doen allemaal. Haat falen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 waarom zou je nu iets gaan doen waar je op voorhand van weet dat het verkeerd afloopt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Ja stom he weet ik ook niet omdat ik wanhopig ben misschien? Een kat in het nou maakt rare sprongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 in feite geef je dan zelf het antwoord....stom....drank kan nooit ergens een oplossing voor zijn, Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Beth, je doet erg je bestfalen is een groot woordje hoeft niet perfekt te zijnals je rust krijgt met een kalmeringspildan is dan geen falen.Je bent hier voor steundus je doet het goed:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Beth,Bakkie koffie prima idee, Dat andere beslist niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 En bedankt Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 En..Je gaat nog steeds goed, dus blijf schrijven als je kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ja he, Jane,het kan een opluchting of een overwinning zijn om toe te gevendat je iets niet kunt en dan nog vragen om hulp ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Moet je ook leren he, om hulp durven vragen.Ik tenminste wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 geen dank, Beth...vergeet de rest niet he...ja, rapi...het was altijd mijn hoogmoed wat me aan de drank hield...ik zou dat alleen wel oplossen...dus niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Niwi,Hier nog een Toen,nooit gedacht dat ik het niet zonder hulp kon.Achteraf, toch heel blij dat ik het gedaan heb.Het heeft letterlijk mijn leven verandert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ik alleen kan het, maar ik kan het niet alleen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catje2605 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ben ik nu hier bij de dagdraad of snap ik het niet?liefs catje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 ja, catje, hier zit je helemaal goed....op je plek dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 "Yes Catje, dat is het Welkom in de huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Beth, goed zo meid, zet 'm op!Gekke Teveel, dank voor je lieve bericht. Moest erom lachen, ook van dat vreten, haha, ook voor mij geen onbekend fenomeen. Maar dat helpt idd.Rapilos en Niwi: hulp vragen, oei, dat kan ik ook maar ternauwernood. Heel lastig probleem, terwijl ik weet dat ik het echt niet alleen kan.En Jetset, schrijven helpt, das waar. Ga dat nu ook maar veel meer doen, de rondkolkende gevoelens eruitgooien. Nu even voor de tv, naar Henry VIII kijken, het stuk. Loop weer erg te rennen in het rond, dus heb ook maar een seresta genomen. Zoveel onrust in lijf en hoofd. Leg Santje naast me neer, haar laatste dagen. Snik, snik, snik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Dymph, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden