Spring naar bijdragen

hello its me again zondag 10 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha nee hoor, was een grapje.:P Ja ik ben er ook vroeg uit. Vandaag open dag bij de D.A. en ik heb dienst, dus het is dubbelop.
Ja en vanavond is er dan altijd nog een naborrel die tot in de late uurtjes door gaat, maar niet voor de Bol. Die zorgt dat ze lekker thuis is. Wat een rustig gevoel is dat hé? Ik weet nu al dat ik vanavond lekker nuchter blijf terwijl er velen flink bezopen naar huis gaan en morgen met een kater zitten. Eigen schuld dikke bult.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen. Jullie ook al zo vroeg op een zondag ochtend. Ben niet wakker geworden van de buren. Maar van mijn hond die lag te dromen en allemaal met zijn pootjes lag te trappelen en zachte blafjes en piepgeluidjes maakt. Val ik gelijk door de mand....de hond mag ook eigenlijk niet bij mij in bed slapen. Hij ga 's avonds ook altijd netjes op de grond slapen,als ik 's ochtends wakker word ligt hij toch altijd bij mij in bed. Komt hij stiekem in bed geslopen als ik slaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal
Bollie hoef jij hem in elk geval niet meer te zetten :D .jij wordt gewekt door je buren, maar als babbel de slaap uit heeft doet ze gewoon de lamp aan en gaat ze zo op je liggen dat je hem niet uit kunt doen en wel moet knuffelen :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de koffie is vers gezet. Hij staat klaar met lachrroom er naast voor de liefhebber.

Op zondagochtend train ik mijn mijn hond. Gehoorzaamheid en pak er ook altijd wat apporteren en behendigheid bij. 2 weken geleden is er een nieuwe puppycursus begonnen. Toch schattig al die kleine pups. Vanmiddag komt er een vriendin langs en daarna nog door naar mijn vader.

Bol jij hebt een drukke dag bij de D.A Das toch fijn dat je weet dat je vanavond nuchter blijf en niet al die ellende heb wat te veel alco met je doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker Lin. Ik weet voor 100% dat ik nuchter terug kom, 'k slik 2x per week een refu. Zalig is dat en het geeft me'zo'n rust hé? Goh dat was voorheen wel anders. Toen stond ik op na een nacht heel onrustig slapen en wist niet hoe gauw ik aan de neut of pils zat. Heerlijk gevoel nu.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmorrges, afdeling Oost ook weer present :D

Lin ook al hondentraining, leuk, voel ik me niet de enigste hier 's zondagsmorgens.
Doe het vandaag rustig aan, ga niet speuren anders had ik om 6 uur op gemoeten.
Brak van het werk en de spanning eromheen, maar gistermiddag zonder problemen alleen in de zaak gestaan. Nou ja...........is ook geen klant geweest hahaha!

Hele dorp hier doodstil na rock-concert van gisteravond. Had kunnen gaan, zelfs gebeld door kennis om me op te halen maar ben blij nu datk het niet gedaan heb. Was zuippartij natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Will, dat ist ook en het gaat ook best wel goed.
Krijg binnenkort een collega erbij voor de andere half time, betekent wel dat mijn uren helemaal anders zullen gaan worden. Waarschijnlijk zal zij de eerste dagen vd week werken en ik de laatste. Betekent volle dagen met korte middagpauze, weet nog niet goed of ik daar blij mee ben. Enfin zitten voor- en nadelen aan.
Zo en jij klaar met werk dus zo dadelijk naar bed?
Kun je nog een beetje tot rust komen? Doen hoor, rust is zoooo belangrijk voor ons zieltje :heart:

Ga gauw verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...