Bethanie Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Zie het nu gewoon even helemaal niet meer zitten en moe van het vechten tegen de alcohol Heb precies 31 dagen volgehouden. Die maand wilde ik halen. Nu breekt het me bij de handen af, na wat er zaterdag is gebeurt, ben ik een beetje ingestort. Klinkt dit wat te dramatisch? Whatever, ik weet het niet meer. Ga nog even tv kijken en dan proberen te slapen. Bedankt voor jullie lieve steun. Zal het morgen wel weer nodig hebben dus hoop dat jullie er weer voor me zijn. Ach eigenlijk weet ik dat ook wel. Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 den frummers se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 marjo Is moeilijk nu hoor.Ik begin die gezinsdrama's te begrijpen uit de krant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 niwi sterke rekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 nou ja...sterk, will....droog in ieder geval...nuchterheid is.........!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ik ga mijn ogen dichtdoen, hoop op wat slaap, leve de temesta, zonder dat had ik er uit gezien denk ik.Morgen voel ik me hopelijk wat beter !slaaplekker frummers. Vandaag is het weer zielige will, morgen en de rest van de week hopelijk niet meer. Als die "'ç!"é@ lening nu maar eens doorkwam hé !!!Night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Een beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 relativeren, Will....een dag met een keer, rekel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 heej den Niwi seMupke mijn ervaring is niet pamperen. Meeleven is oke maar pamperen niet. Tis niet goed en met pam bereik je niets want kan het de volgende dag weer. Begrijp je wat ik bedoel?Will nog ff vol houden ook al lijkt het lang nu. Woon in een baggerdorp aan de haven en heb een logeerkamertje vrij voor je als je dat wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 den drup se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Niwi had het er vanmiddag nog met Caro over:GEDULD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Geduld is een bloem der mensheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Mijn excuses voor laatst dat ik zomaar wegwas, er gebeurde een ongeluk recht voor mijn deur. :s Is dat een goed excuus?Mens versus hert, hertje leeft nog! Mens ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedenavond frummers.Terug van AA en ga nu ook naar bed.Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Alles komt goed als we maar geduld hebben en dat ontbreekt vaak. Tis moeilijk want je wil snel of makkelijk maar dan lukt het niet. Rust in je hoofd met of zonder of met welke pil dan ook, slapen en geen drang naar drank.Ben hier komen wonen en slaap als een os. Eet als een bouwvakker want er is rust. Ja drink nog wel eens maar is mijn probleem niet meer.Denk dat rust in je koppie erg belangrijk is want alcoholisme ontstaat niet omdat de kippen vlooien hebben.Hoop dat jullie me corrigeren als ik het mis heb of hier over willen discussieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Voel me echt verdrietig maar krijg weinig respons wat ne nog verdrietiger maakt. Nou ja weet het ook niet meert. Log dan zo maar weer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Bethanie wat maakt je verdrietig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Je hebt mijn aandacht, maak er gebruik van zou ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Bethanie,Ik log nog even voor je in.Wil even zeggen dat je echt wel gelezen wordt.Ik leef ook echt met je mee.Maar ik deel jou ervaring niet en kan je dus ook geen raad geven, ik zoop gewoon zonder reden.Kan je alleen maar kracht wensen en symbolische hartjes sturen, dat heb ik echter al gedaan...En ach, die aandacht, dat wisselt per dag, voel me vandaag ook een beetje genegeerd maar weet dat het niet zo bedoeld is.Hoop dat je een beetje kunt slapen en liefst nuchter,Voor nu of straks, welterusten en sterkte, heel veel sterkte,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Bethanie kan ik teruglezen waarom je zo verdietig bent? Ben immers maar een vreemde voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 En nu zit druppie te brullen. Eindelijk contact met sneeuwwitje waar ik me zo vreselijk zorgen over maakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Brul niet zoveel, Drup Gaat je keel zeer van doen Hi Drup! Bevalt je nieuwe stulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ok Drup, brul je van blijdschap omdat het zo goed met haar gaat of van verdriet om haar verdriet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hoi riedebedie Jetset, Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ahum Teveel? Ik wilde je niet iets geven om aanvallend te worden? Zou je me willen uitleggen, die felle reactie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden