Spring naar bijdragen

dinsdag 12 oktober

igor

Aanbevolen berichten

Zie het nu gewoon even helemaal niet meer zitten en moe van het vechten tegen de alcohol Heb precies 31 dagen volgehouden. Die maand wilde ik halen. Nu breekt het me bij de handen af, na wat er zaterdag is gebeurt, ben ik een beetje ingestort. Klinkt dit wat te dramatisch? Whatever, ik weet het niet meer. Ga nog even tv kijken en dan proberen te slapen. Bedankt voor jullie lieve steun. Zal het morgen wel weer nodig hebben dus hoop dat jullie er weer voor me zijn. Ach eigenlijk weet ik dat ook wel. Beth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga mijn ogen dichtdoen, hoop op wat slaap, leve de temesta, zonder dat had ik er uit gezien denk ik.

Morgen voel ik me hopelijk wat beter !

slaaplekker frummers. Vandaag is het weer zielige will, morgen en de rest van de week hopelijk niet meer. Als die "'ç!"é@ lening nu maar eens doorkwam hé !!!

Night night :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heej den Niwi se
Mupke mijn ervaring is niet pamperen. Meeleven is oke maar pamperen niet. Tis niet goed en met pam bereik je niets want kan het de volgende dag weer. Begrijp je wat ik bedoel?
Will nog ff vol houden ook al lijkt het lang nu. Woon in een baggerdorp aan de haven en heb een logeerkamertje vrij voor je als je dat wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles komt goed als we maar geduld hebben en dat ontbreekt vaak. Tis moeilijk want je wil snel of makkelijk maar dan lukt het niet. Rust in je hoofd met of zonder of met welke pil dan ook, slapen en geen drang naar drank.
Ben hier komen wonen en slaap als een os. Eet als een bouwvakker want er is rust. Ja drink nog wel eens maar is mijn probleem niet meer.
Denk dat rust in je koppie erg belangrijk is want alcoholisme ontstaat niet omdat de kippen vlooien hebben.
Hoop dat jullie me corrigeren als ik het mis heb of hier over willen discussieren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bethanie,

Ik log nog even voor je in.
Wil even zeggen dat je echt wel gelezen wordt.
Ik leef ook echt met je mee.
Maar ik deel jou ervaring niet en kan je dus ook geen raad geven, ik zoop gewoon zonder reden.
Kan je alleen maar kracht wensen en symbolische hartjes sturen, dat heb ik echter al gedaan...

En ach, die aandacht, dat wisselt per dag, voel me vandaag ook een beetje genegeerd maar weet dat het niet zo bedoeld is.

Hoop dat je een beetje kunt slapen en liefst nuchter,
Voor nu of straks, welterusten en sterkte, heel veel sterkte,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...