igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 3 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 is zich even opmaken ziek of niet ziek.....thats the question Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 ?? bloempie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen dan maar...Een bakkie koffie gaat er wel in...eerst even nog wat slaap uit mijn ogen wrijven...kon er vanmorgen maar moeilijk uit en de kinderen ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 igor? morgen ekstertje geniet van je bakjeoei ik ben zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Even plassen Bloempje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 hahahahaah nee ekstertje moest me even afmelden he? niet werken voel me niet zo top hoofdpijn en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Den bor sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goeiemorgen igor, bloepmje en vonneke, en ook diegene die er later bij gaan komen. Maak er een fijne dag van en een kopje koffie graag met twee lijkjes van k&b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 stond een pagina achter, ook saartje en eks natuurlijk ook hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen,Bloempje verwen jezelf zodat je snel beter bent.Solomon op de radio, Hold on tight,Mooi begin van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Morgen will koffie is Onderweg.morgen harry bedankt ik zou morgen naar zeeland maar weet niet of dat gaat lukken,vandaag maar even naar dokter kuch kuch . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Wiiiil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we zitten helemaal opgekalefatert klaar om met je mee te gaan naar de rechtbank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hallo! Ik ben er ook nog!!Hoe kun je me nu over het hoofd zien Will? Bloempje:Balen dat je je niet lekker voelt. Doe het dan maar lekker rustig aan. Met een boek het warme bed in dan maar? Beterschap meis!Sara:Werk ze en laat je niet op je kop zitten!Iedereen een fijne dag nog! Kom misschien later op de dag nog wel even langs. Nu eerst de kinderen naar school en daarna op school helpen.Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Bloempie ik had niet door dat je niet lekker was (nou ja dat wist ik wel maar niet dat je ziekjes was) geniet maar dubbel van het zonnetje dan vandaag EXTRA VITAMIENTJES voor nop Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Haaaa, ik ben gespot door Will! Mooi:)Lees net van Igor dat je vandaag naar de rechtbank moet? dacht dat het al achter de rug was:$ Kan het echt niet bijbenen dat leeswerk hier op het forum...Heel veel succes vandaag Will! En nu moet ik echt haasten!Weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 ekster slaapmuts ook goedemorgen. je kunt de kids ook ziekmelden natuurlijk met welke smoes weet ik niet moet je even jet vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 hahahhaha nou loop ik achter zie ik wel ,morgen harry bedankt en igor en ekstertje ja ga zeker de zon in als ie er is heb die vitamientjes wel nodig ik wil morgen op reisssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Heerlijk geslapen, nog bezig om wakker te worden dus een bakkie gaat er nu wel in.Will ; Heel veel succes en sterkte !!! Laat je niet kisten:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hou zou ik jou nou kunnen vergeten eks ??.Jaja, 't is weral zover. Vandaag dus de belangrijke dag, en zeggen dat het maar over één maand gaat hé.Afin, what comes around, goes aroundEn jullie zijn er bij, k&b voorop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 goedemorgen blondie een goede nacht gehad zie ik lekker hoor zie je wel dat je meer de rust krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ha den blondje sé, nog net op tijd. Klim er maar mee bovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 goedemorgen allen,den Will se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 blondie ook goede morgen. alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 niwi en teveel ook good morning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden