Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Truste Jet, wat maakte je dag zo hectisch?Och nee, geen vragen, je ging slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Teveel? Gaat het nu goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Felle reactie, Spud????Hoezo? Welke reactie bedoel je, op Bethanie of op drup?Wat was daar fel aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ik vind dat je het tof opneemt voor haar. Drup is de allerliefste niet hier, ik overigens ook niet, dus tof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ja hoor Spud,Ik ben nuchter naar bed gegaan en lig nog wat te lezen.Heb een I-pad die ik gebruik als e-reader maar daar kan ik ook mee op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Maar hoe voelt Bethanie zich? Vind ik eigenlijk belangrijker dan al jullie gevoelens bij elkaar gesprokkelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Spud laat maar jank me suf maar dat Marion weer contact met me heeft opgenomen doet me zo'n goed dus jank gewoon nog ff verder hahaha. Alles komt kee maar dit was heel fijn nieuws al was het dat niet maar wel weer een teken van leven en contact. Ze kreeg op haar donder dat ze dit nooit meer mocht doen want was echt ongerust. Nou ben ook niet de lekkerste dus ga maar naar bed met huppie maar wel erg blij met de gedachte dat onze sneeuwwitje weer contact maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Maar even serieus, Spud,Wat was er nou aanvallend in mijn posting?Ik wil namelijk helemaal niet aanvallend zijn en als ik weet wat er anders overkomt dan ik bedoel kan ik er wat aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Teveel sneeuwitje is een oudere zorgenkind van dit forum en ik had een speciale band met haar dacht ik. Raakte haar kwijt en nu zocht ze weer contact met me maar ondertussen heb ik heel veel zorgen gehad.Moet ze zelf vertellen vind ik maar ben blij dat ik haar weer spreek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Nou dan ben je behoorlijk de weg kwijt Drup. En kan je behoorlijk dramatiseren over anderen als je meent wat je zegt. Ik heb ander nieuws vernomen namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Sorry Teveel, ten onrechte fel op je gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ok Drup,Het Toont weer eens aan wat een warm mens je bent.En mocht ik aanvallend naar je zijn overgekomen Drup, dat was niet de bedoeling.Heb het misschien een beetje raar gevraagd maar het was gewoon belangstelling of het goed of slecht met Sneeuwwitje ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hoi, als er nog iemand is. Wat jammer dat ik zo laat thuis ben, het was een lange vergadering daar kon ik niets aan doen. Was nog even nieuwsgierig naar Bethanie. Ben je er nog? Ik blijf nog even ingelogd voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 No problem Spud,Is wel goed, denk ik eens extra na wat ik eigenlijk geschreven heb en ga schrijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Eigenlijk heb je wel gelijk Teveel.Gehandicapten mogen ook weleens respect opbrengen voor mensen die met hardere zaken van het leven te doen hebben. Blijkbaar mag je je als "gezond mens" niet ziek voelen............ en blijven de zeikerts rulen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Wat bedoel je met schrijven? Teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 De link ontgaat me, wat zeg ik... Ik ben het helemaal kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Gewoon wat we hier doen Spud, die postings, die typen we toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hoi Spud en Teveel, ik val zomaar in een discussie, maar als ik het woord 'gehandicapten' zie dan wordt ik meteen getriggerd, want dat ben ik (begrijp je misschien wel door mijn avatar). Spud ik hoop niet dat ik jou opmerking al te generaal moet begrijpen. De meeste gehandicapten zijn gewone mensen die ook empathie hebben voor anderen. Daar reken ik mijzelf in elk geval wel toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Wat jij schrijft No problem Spud, Is wel goed, denk ik eens extra na wat ik eigenlijk geschreven heb en ga schrijven...Ik ga denken over mijn schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Martens absoluut niet. Het is enkel mijn frustie die eruit kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hallo Martens,Het is geen discussie, Spud leest andere dingen dan ik bedoel.En ik probeer er achter te komen wat ik zo verkeerd formuleer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Spud, wat is dan je frustratie? Dat kunnen vervelende dingen zijn... frustraties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Teveel, dat is nou het vervelende van een forum (en van digitale communicatie in het algemeen) soms is het heel moeilijk om de juiste toon te vinden in een bericht en dat kan weer verkeerd worden opgevat enz. enz. Je mist de lichaamstaal, maar ook de mogelijkheid om je mening toe te lichten als de ander het niet snapt. Allemaal even lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Mijn frusties zijn die stomme maatstaven in de maatschappij, de verschillen moeten zien om te overleven.In mijn ontwikkeling heeft het lang geduurd dat ik verschil zag tussen zwart of wit, gehandicapt of iets anders, vriend of vriendin.Ik heb geleerd dat iedereen daar zijn normen en waarde aan hecht. En hekel ik die door de media ingegeven frusties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden