Spring naar bijdragen

dinsdag 12 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud laat maar jank me suf maar dat Marion weer contact met me heeft opgenomen doet me zo'n goed dus jank gewoon nog ff verder hahaha. Alles komt kee maar dit was heel fijn nieuws al was het dat niet maar wel weer een teken van leven en contact. Ze kreeg op haar donder dat ze dit nooit meer mocht doen want was echt ongerust. Nou ben ook niet de lekkerste dus ga maar naar bed met huppie maar wel erg blij met de gedachte dat onze sneeuwwitje weer contact maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk heb je wel gelijk Teveel.
Gehandicapten mogen ook weleens respect opbrengen voor mensen die met hardere zaken van het leven te doen hebben. Blijkbaar mag je je als "gezond mens" niet ziek voelen............ en blijven de zeikerts rulen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spud en Teveel, ik val zomaar in een discussie, maar als ik het woord 'gehandicapten' zie dan wordt ik meteen getriggerd, want dat ben ik (begrijp je misschien wel door mijn avatar). Spud ik hoop niet dat ik jou opmerking al te generaal moet begrijpen. De meeste gehandicapten zijn gewone mensen die ook empathie hebben voor anderen. Daar reken ik mijzelf in elk geval wel toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel, dat is nou het vervelende van een forum (en van digitale communicatie in het algemeen) soms is het heel moeilijk om de juiste toon te vinden in een bericht en dat kan weer verkeerd worden opgevat enz. enz. Je mist de lichaamstaal, maar ook de mogelijkheid om je mening toe te lichten als de ander het niet snapt. Allemaal even lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn frusties zijn die stomme maatstaven in de maatschappij, de verschillen moeten zien om te overleven.
In mijn ontwikkeling heeft het lang geduurd dat ik verschil zag tussen zwart of wit, gehandicapt of iets anders, vriend of vriendin.
Ik heb geleerd dat iedereen daar zijn normen en waarde aan hecht. En hekel ik die door de media ingegeven frusties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...