igor Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 goede morgen frummers. ja ik ben uit bed gerold ik heb een tweepersoonsbed en toen ik wakker geknuffeld werd lag ik echt op het randje, ze hadden me er bijna uitgedrukt zelfs in m'n slaap gaan de boefjes nog voor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen igor dammm IK ben niet de Eerste hahahahahZo eerst koffie en peukje ,stilte hier zet maar even muziek op krijg er de kriebels van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 ik had de muziek al opstaan bloepie. lekker rustgevend (voor mij dan want hij staat een beetje hard ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 ja heb hem ook hard aan staan igor alleen heb de ipod in dus oordopjes he? anders boze buren grijnzzzik kan alleen nooit stil zitten als ik de muziek aan heb hahahaha geeft me ook een heerlijk gevoel hoor swingend de dag beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 heb een 'vrijstaand' huis was een beetje hebberig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 hahahhaha hebbert toe maar weer ,ik appartement dus allemaal burenmaar woonde jij in zeeland igor? ik dacht dat ik dat had gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 nog niet helemaal bloempje maar zit er niet ver vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 oohh leuk ik kom morgen met de trein die richting uit hhahaha lekker een paar daagjes weg ,maar moet een slag om de arm houden want ik kwam snotterig en met hoofdpijn uit bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ook goeiemorgen Igor en Bloem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 morgen yvonne koffie staat hier ----------> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Lekker Bloem, ik pak een bakkie en ga even een sigaretje roken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 goede morgen yvon. ook de slaap uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Tijd om enige aktie te ondernemen voor mij.... Voor Igor, bloem en allllllle andere frummers van vandaag.... ik wens jullie heel veel Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Nog ff op de valreep... had wel nog wat slaap willen hebben Igor... Fijne dag... see you... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 laters yvonne fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 werk ze yvon. als het zonnetje schijnt vandaag zal ik er zeker nog even lekker van genieten (ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz snurk snurkZZZZzz) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 hoop dat het zonnetje warm is ga ik er lekker in zitten en hoop dat ik me morgen beter voel anders zou ik wel erg balen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 beetje uit de 'wind' achter de muurbloem moet je eens opletten hoe je weer gaat stralen. lekker rustig muziekje d'r bij en snurken maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Borrie hoeistie? goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 nou snurken kan ik wel igor hahhaa ,maar waar zie jij borrie? ik zie niksoohh daar was borrie goedemorgen hahaha zag je even over het hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goeiemorgen Igor, Bloempje, Vonne en Borrie!Heb mn tijd al "verspeeld" door de DD van gisteren te lezen.Hier gaat t wel redelijk goed. Moet hele dag werken en zie beetje op tegen collega die spanning veroorzaakt. Maar moet me nu haasten.Trouwens: feestdagen-pact spreekt me wel aan, is nu nog btje ver voor me, zie tzt wel.Wens iedereen een goede dag.En speciaal voor mn pactmaatje Jet: STERKTE:present::present:Dag allemaal tot later;good goan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 morgen sara werk ze vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Sara ook al wakker. er liggen er hier twee zo heerlijk op de bank te slapen, maar tja geen ruimte voor mij ga ik me maar vast wassen voordat jullie het warme water opmaken.. misschien is het dan buiten ook wat vrolijker zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Sara werk ze en laat je niet gek maken door die collega. en als ze over een ander begint gewoon glashard zeggen dat je geen interesse hebt in geroddel, en het liefst zo luid dat iemand anders het ook kan horen. zet 'm op laat je je werkplezier niet ontnemen Borrie hier ook oké tikvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Jet ook wakker. goedemorgen. wanneer begin je met poetsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden