Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Dit gevecht maakt me wanhopig. Zonder hulp lukt het me niet. Met hulp misschien ook wel niet. Weet niet wat ze voor me kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Je kunt het. Daar ben ik zeker van. Ervan afblijven dan he.Ja, schilderen doe ik sinds een week of 4. Cursus bij volksuniversiteit, aquarelleren. Heb jaren willen tekenen en schhilderen, maar het kwam er niet van met de kids enzo. Nu zijn ze groot en gaan hun eigen gang. En nu mag mama eindelijk spelen, haha.Wat voor verf gebruik jij? Olie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Acrylverf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Dat is ook fijne verf om mee te werken. Kun je nog enigzins corrigeren als je een foutje maakt...met aquarelleren is dat veel lastiger. Schilder je veel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 He nou zie ik ineens dat wij tegelijk geregistreerd zijn. Da's maf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Toeval. Of juist niet. Is de trek alweer wat gezakt? Ik heb gemerkt dat drinkbouillon (kip) bij mij heel goed werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Heb glas ingeschonken net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ben al uren bezig het maar uit te stellen in de hoop het af te stellen. Maar ik knap nu zowat uit elkaar van spanning. Kan niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Jammer. Had gehoopt dat mijn geleuter over schilderen de trek zou laten zakken... Hou je het bij eentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Sorry. Het vechten in mijn hoofd maakt me gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Heb nog steeds niks gehad. Het glas staat hier alleen nog. Weet me geen raad daarom blijf ik schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Maakt me zo verdrietig dat het sterker is dan ik en ik zo moet vechten en dat ik een maand gewonnen heb en nu weer verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Goed van je! Gooi het leeg danwees zo sterk, wees trots op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Die maand is toch gewoon superknap!Weet je... sommige mensen zien problemen als bergbeklimmen. Ze klimmen en ze klimmen en ze vinden het zo zwaar. En hoe hard ze ook klimmen die top van die berg blijft maar zo ver weg...Soms moet je als klimmer even stoppen met klimmen. Even op je gat gaan zitten. Met je rug naar de berg toe. En dan zie je opeens VEEL MEER UITZICHT dan de vorige keer dan je keek. En dat is je winst. Op momenten dat de top ver weg is... even gaan zitten. Even de andere kant op kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 :$:brokenheart::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Gaat 't weer een beetje?Ik vind 't lullig, maar ik moet zo uitloggen... morgen vroeg op. Ik ga in ieder geval hard voor je duimen, dat jij het wint! Als je het een maand kunt... Hou vol he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik ga mijn hondjes even uitlaten. Dan zal ik daarna nog even kijken hier. \KOm op meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Kun je niet een beetje trots op jezelf zijn Bethanie??? Een maand, dat hou ik niet vol hoor! Dus respect Leerzame draad vandaag. voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Het is mislukt. Heb weer gefaalt. hoe kom ik hier ooit vanaf. Als ik het zo moet doen dat gaat niet in mijn eentje. Ik schaam me,stel iedereen teleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 GEfaald vind ik een groot woord.Je hebt toegegeven aan het mormel... de gremlin. Je zult de enige niet wezen.Hou het bij eentje. Ga op tijd naar je bed. Koop drinkbouillon (of iets anders wat voor jou werkt) en gooi daar liters van achterover. Je angsten worden niet kleiner door alcohol. In tegendeel. Maar dat weet je zelf ook, anders zat je hier niet.Wees trots op jezelf, wees aardig voor jezelf. Zeg als je in de spiegel kijkt ook eens iets aardigs tegen jezelf. Werkt voor mij... Ik moet naar bed... anders red ik het niet morgen. Hou je taai meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ieder mens faalt wel eens. En je hoeft je niet te schamen, en je stelt (hier iig, en zeker mij) niet teleur.Weet ook niet hoe ik je verder kan helpen meid. Hou het dan bij die ene....Probeer dat dan iig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Bethanie, ben je er nog?? Hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Lieve Beth, ik moet helaas ook gaan, morgen werken. Wens je veel liefs meid:heart:Denk aan de dag van morgen. En wees alsjeblieft eens trots op jezelf, dat mag je zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden