Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Zo kom ook ff om de hoek kijken.Dymph wat ontzettend rot voor je meid. Heb ooit zelf ook 2 poezen na elkaar in moeten laten slapen en wat heeft Drup een ontroerend gedicht geplaatst.Hou je kranig meid want t is net zoals Drup zegt en bovendien komen ner in het leven helaas (te) veel van dit soort nare ervaringen voor......Brengt me bij Drup: weet precies wat je bedoelt meid, ook ik loop er soms wéér tegenaan, heb nu net alle instanties wel op 1 lijn met m'n naam maar kreeg laatst toch weer een uitnodiging voor "Dhr. en mevrouw".....nou het huilen stond me nader dan het lachen. Heb de verzender vriendelijk aangesproken en gezegd dat mijn man er helaas niet bij kon zijn omdat hij tegenwoordig in de hemel woont. De meneer werd letterlijk vuurrood.Jet, gelukkig weer vrolijk typend maar moest wel erg lachen om het gebrabbel wat er uit je toetsenbord kwam hihi.Harry: moest meteen aan je onderschrift denken en blijkbaar ben je tegen een boom op gebotst?Tja, doet zeer, volgende keer weet je dat daar dus een boom staat (figuurlijk).Heb het zelf vanmiddag nogal tricky, jaja het is weer zondag en de training ging niet zoals ik hoopte dus dan wordt de trek nog groter. Tot nu weten te weerstaan maar hmpffffff t valt niet mee nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hallo PP,Nee, ik wordt er niet zwaarmoedig van, ben behoorlijk opgeruimd van nature.Kan heel goed relativeren, missschien wel te, en neem mezelf zelden serieus.Wordt wel moe van die afspraken die ik met mezelf maak en me er dan niet aan hou en eigelijk ook al weet dat ik me er niet aan zaal houden op het moment dat ik het afspreek.Vandaar die optie voor minderen, ik denk, en W denkt dat ook, dat dat wel gaat lukken, met haar hulp, waar ik dan wel voor open moet staan en dat doe ik.Drink niet meer in mijn eentje en vrijwel alle andere gelegenheden waar gedronken wordt zijn we samen.Ik ga niet alleen naar een kroeg of zo.Nu neem ik mezeldf dus wel even serieus, ik ga er voor, deze jongen gaat niet meer dronken worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hé Saar wat vervelend als de trek je overvalt, het kost altijd zoveel engergie, en je schiet er nooit iets mee op.Ik hoop dat het snel weer verdwijnt en je je weer vrij kan voelen van die rotgevoelens. voor joui een mooie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ben aan het knokken tegen de HALT triggers: heb braaf brood met kaas gegeten en een glas karnemelk, heb een uurtje geslapen en ben niet boos dus................blijft alleen de L over.Verdomde L, zondagse L , *****-L, oh oeps, straks komt de A er nog bij.Wat kan eenzaamheid toch verdomde pijn doen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dankjewel lieve Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Meis je bent niet alleen al voel je dat zo. Ik houd je hand vast in je verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Soms vind ik de zondag ook heel lastig Sara. Dus ik voel met je mee nu. Heb helaas geen opbeurende woorden voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Lieve Saar, ja dat hoor je vaak dat zoveel mensen zo ontzettend eenzaam zijn. Heb je daar alleen s'zondags last van? en is er helemaal niets waardoor dat gevoel een beetje verzacht kan worden/ Ik meende dat jij graag las. Kun je dan niet even van dat gevoel afkomen of lukt dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ja Sara je zal maar weduwe zijn van. Maar morgen zijn ze de mijne want heb nog een rechtsbijstandverzekering en als die niet snel zijn dan kunnen ze ook de riedel krijgen. Heb het nu echt helemaal gehad en wens niet dat dit een trigger voor me moet zijn met vreselijke gremlins die ik heus wel zie. Ben ook maar een mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dankje Drup, weet ik maar is soms moeilijk te voelen. Weet dat je meeleeft Mupke jij ook bedankt, dat is een heel eerlijk antwoord en daar heb ik , geloof het of niet, heel veel steun aan. Jij ook sterkte! Bol; nee lezen lukt me al jaren niet goed meer. De afleiding 's zondags zoek ik in de hondentraining maar als hond en ik dan slecht presteren kom ik in een negatieve gedachtenspiraal terecht waar ik maar moeilijk uit kom. Affijn; één houvast heb ik: MORGEN IS HET WEER MAANDAG HOERA!!!En nu moet ik de honden uitlaten.Brrrrrrrrrrrrrrrr het is koud en ik hèb het de hele dag al ontzettend koud.Kom later denk ik nog wel trug moet geldzaken doen.Worrik ook nie vrolijk van nie.bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Nog ff reageren:PP je reaktie is genoeg en ik hoop dat het je lang bespaart mag blijven. Dankje.Ja Drup het is zo tactloos en onpersoonlijk allemaal , hè? Geef ze maar van katoen hoor, morgen!Nu ff weg. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 het is heerlijk fris hier ik kon ook niet warm worden maar even lopen met de honden en je wordt vanzelf warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hoi allemaal,Lekker weer even thuis nu.Weekeinde bij ex geweest, wat overgens ook erg gezellig was.Wil Sara even zeggen dat ik de eenzaamheid wel voor je zou willen oplossen, maar dat dat niet zomaar gaat natuurlijk.Misschien deed je op zondag, juist altijd leuke dingen met je man, waardoor de eenzaamheid nu juist extra hard toeslaat.Hondentraining, is natuurlijk een goede afleiding, alleen jammer dat je je dan weer zo laat leiden in de negatieve spiraal, als het gewoon eens wat minder gaat met jou en de hond.Is een wandelvereniging op zondag, niet een idee?Of Yoga, of zwemmen.In elk geval denk ik dat afleiding heel belangrijk voor je kan zijn.En anders is er het forum nog natuurlijk:).Heb het trouwens ook al de hele dag koud hoor, de temperatuur is ineens ook zo gedaald, daar moeten we weer aan wennen.Dymph,Heel veel sterkteDat is wel een beetje teveel verdriet in zo,n korte tijd he.Als je er behoefte aan hebt, kom het dan maar lekker van je afpraten hoor.Drup,Ja, die stomme instanties ook heAlles geautomatiseerd.Er wordt nauwelijks meer gekeken naar de mens die er achter zit.Harry,Wil jou even succes wensen met het minderen.Is mij nooit gelukt, heb het zeker wel 100 keer geprobeerd.Maar misschien behoor jij tot te weinigen bij wie het wel lukt.Fijn, dat je de steun van je vrouw hebt.Vanochtend kwam ik een beetje ontdaan bij de yoga vandaan.Het laatste kwartier van de eindontspanning, moest een vrouw zo ontzettend huilen.Had echt heel erg met haar te doen, want weet dat er soms heel veel onverwerkte emoties naar boven kunnen komen.Heb even een arm om haar heen geslagen, maar ben helemaal niet zo goed in troosten.Gelukkig nam iemand anders het over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Caro met struikrover hier geweest. Was fijn en nog zo'n lieve vriendin te hebben. Brutale struikrover zit maar te bedelen om spekkies en Banjo is fan geworden want die lust er ook wel tig.Volgende keer neem ik een kip met gebakken ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Gezellig voor je Drup ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Drup op kip zijn ze helemaal gek ze eten zo een grote kippepoot weg met z'n tweetjes hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ik ben weer weg voor vandaag. Nog even een stukje bankhangen en dan lekker vroeg naar bed. Hoop dat mn slaap nog niet op is. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hoi Rapi,Weet het zelf bijna niet meer, slinger van de ene afspraak naar de andere, van het ene voornemen naar het volgende.Kom voor mezelf al niet geloofwaardig meer over laat staan voor anderen.Maar nu, wat W. en ik vandaag afgesproken hebben, dat gaat lukken, dat ga ik doen, deze jongen zien ze niet meer dronken!Ontzettend lief dat je die vrouw wilde troosten, deed me denken aan een gedichtje uit mijn jeugd:'t Is goed in 't eigen hert te kijkenNog even vóór het slapen gaan,Of ik van dageraad tot avondGeen enkel hert heb zeer gedaanOf ik geen ogen heb doen schreien,Geen weemoed op een wezen lei;Of ik aan liefdeloze mensenEen woordeke van liefde zei.En vind ik in het huis mijns herten,Dat ik één droefenis genas,Dat ik mijn armen heb gewondenRondom één hoofd, dat eenzaam was...;Dan voel ik op mijn jonge lippen,Die goedheid lijk een avondzoen...'t Is goed in 't eigen hert te kijkenEn zó z'n ogen toe te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelHoi Rapi, Weet het zelf bijna niet meer, slinger van de ene afspraak naar de andere, van het ene voornemen naar het volgende. Kom voor mezelf al niet geloofwaardig meer over laat staan voor anderen. Hier moet ik nog even op reageren. Niet om jou Harry, maar het sluit net aan bij mijn weekendoverdenkingen.Ik slinger ook van het één naar het ander. Het ene moment ben ik stopper. De volgende dag minderaar. Ja duhhh, omdat ik gestruikeld ben natuurlijk.Veel nagedacht over eerlijkheid. En dan vooral over eerlijk zijn tegen mezelf. Niet rechtpraten wat krom is.Het probleem is blijkbaar groter dan ik zelf onder ogen wilde zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetMup: je klinkt de laatste tijd vaker niet echt senang ... Goed om jezelf denken hoor! Klopt Jet. Er wordt aan gewerkt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Harry,Komt tijd, komt raad.Bedankt voor het gedichtje trouwens.Jet,Jou heb ik volgens mij nog niet gefeliciteerd met je huis.Is dit voorlopig je laatste huis, of is dat nog steeds niet zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ay Mup,Ja, zo is het, doet pijn, maar moet het onder ogen zien, dat is de enige mogelijkheid.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Heej Jetset is uitgelekt. Fijn meis wat een mens kan niet meer zonder internet en wij hier niet meer zonder jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dat hou ik in gedachten Pietje, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 voor straks allemaal weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden