will Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Gooooooooooooooooood Moooooooooooooooooorning.Waky waky, lang geleden nog eens de eerste te zijn. Waar zitten jullie ?????Hier sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Owkay, ik ga me eens vlug wassen en subiet pistolékes halen sé.OOOhhhhhhh, hollaaaaaaand , het is niet omdat het zondag is dat jullie zo lang moeten slapen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 goede morgen Wil en tactive (ook uit bed gerold?) doe mij maar een chococroissant Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hoi igor, wel, dat treft want ik rijd subiet vlug nog naar de bakker. Kan meebrengen al wat je wil, hihi.Tactive zo vroeg op een zondag ?? Wel wel, mensen met een hart voor het forum toch Nu eerst eens vlug een senseo voor me sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 en ik ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 hoe gaat ie Wil? mag je weer werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Mogguhhhhh Will en Igor.Wil net uit de nachtdienst?Igor, K&B wachten al zeker?Waar zijn onze andere zondag-sporters (met of zonder hond)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Sara ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Jij ktijgt een super senseo http://gtstsoapsite.web-log.nl...egorized/koffie9fu.png van me.En k&b een bijbehorend hapje.Ik moet vanavond werken, nachtshiftjuhhhh. En in de dag ga ik wat aan pc's werken en misschien even naar de advo bespreking.Jij plannen vandaag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 K&B hebben Tactive vast weggejaagd Sjongejonge kan tegenwoordig geen dag meer uitslapen, valt niet mee zeg.Gisteravond weer heel de triggers HLT (A ben ik bijna nooit) gevoeld, jemig.Enfin heb het doorstaan en nu gelukkig met redelijk fris hoofd op naar hondentraining.Ga voortmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hela Saartje, goeiemorgen, neen gewoon vroeg opgestaan. Voel me 200x beter dan gisteren. Hoe dat toch kan verkeren hé ?Vandaag rustdag of sportdag voor je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hahaha Wil, maar da's wel een hollands merk hè? En nee, dank je, ik hoef niet, verdraag geen melk (zeker niet in de koffie).Nu gauw n peukie en aankleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Goed van je saartje, heel sterk bezig en daar ga je vandaag de vruchten van plukken hé. Een fris hoofd is toch geweldig, niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ik ga even een sigaartje roken op de koer hier. Ben weer op "verplaatsing", dus ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Fijn dat je je goed voelt Wil, geniet er van En jij Igor, hoe voel jij je? Moe van de week maar toch wel een goed gevoel? Hier een knuffel, voor jou en voor je doggies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 mmmhh lekker Wil ook bedankt namens K&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Sara ik kan de hele dag wel slapen en als K&B dan ook nog bij me kruipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 igor, hoe komt het dat je heel de dag wel kan slapen, ben je dan zo vermoeid nog steeds ? Heb van de week niet zo goed gevolgd alles vrees ik en de komende week gaat dat nog minder zijn.Ik verwacht pas dat ik vanaf december (als alles gaat zoals ik hoop tenminste) opnieuw up to date ga kunnen blijven Die knuffel neem ik ook graag in ontvangst zenne saartje, hier sé alvast één voor jullie allemaal {{{}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Good morning!ben er heel fftjes, krijg zo bezoek......iedereen een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hoi Sunny, een goede morgen uit het Belgenlandje voor je. Zo vroeg al bezoek ? Ik ga er vandoor, ik maak er een fijne dag van en jullie ook hoop ik.I'll see you all tonight Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Hello Sunny en goodbyewant ik ga er ook vandoor.Tuurlijk ook een {{}} voor jou Wil!Iedereen een goede dag gewenst, tot later!Good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ah Will, dank belgenmijnheer, zeggen ze daar se? of zoiets.....nou om 10.00 uur bezoek, meditatie-sessie, maar ik heb nog niets voorbereidt. Was gewoon te moe steeds en hoofdpijn. Gaat nu wat beter, dag 6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dag Sara, jij ook mooie dag, ziet er best wel heel mooi uit, heldere lucht (valt goed samen met mijn hoofd )....vanuit de keuken zie ik weilanden en nog een beetje dauw en de koeien lagen nog...zeker ook zondag voor ze Hoi Igor, hoi voor wie er nog meer is......ga het es even toonbaar maken hier (mezelf en mijn huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 |Goeie morgen lieve kanjers,Ik zie dat ik alleen ingelogd ben, goh hé, iedereen naar de kerk of zo.Ik wil eerst Teveel heel veel sterkte toewensen. Erg jammer dat het fout is gegaan na toch een hele tijd droog. Maar houd die droge tijd ook in de gate want je weet dat dat ook kan. Je weet dat je die kracht in je hebt. Ik hoop dat je de draad gauw weer op kunt pikken en er voor kan gaan.Ikzelf ga gauw gauw poetsen en dan lekker aan de schilder. Ik heb er veel zin in, en moet het ook weer gaan doen anders is de zin weg. Dat ken ik van mezelf. Het duurt dan te lang Maar lekker weer thuis, zonnetje schijnt en hopelijk dat Jos vandaag niet belt.O ja ik heb vannacht als een os geslapen zeg. Heerlijk is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 goeiemorgen allemaal ! heb deze kerr wat minder goed geslpane. Dochtertje wel 10 keer wakker geweest Maar toch goed uit kunnen slapen dan:)2 weekjes droog en t gaat goed met me. Deze voormiddag nog toetje fietsen en namiddag op vrienden bezoek fijne dag aan iedereen toegewenst en succes met het droog houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden