Spring naar bijdragen

De Zondag de 17de sé

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

K&B hebben Tactive vast weggejaagd :D

Sjongejonge kan tegenwoordig geen dag meer uitslapen, valt niet mee zeg.
Gisteravond weer heel de triggers HLT (A ben ik bijna nooit) gevoeld, jemig.
Enfin heb het doorstaan en nu gelukkig met redelijk fris hoofd op naar hondentraining.
Ga voortmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

igor, hoe komt het dat je heel de dag wel kan slapen, ben je dan zo vermoeid nog steeds ? Heb van de week niet zo goed gevolgd alles vrees ik en de komende week gaat dat nog minder zijn.
Ik verwacht pas dat ik vanaf december (als alles gaat zoals ik hoop tenminste) opnieuw up to date ga kunnen blijven :D

Die knuffel neem ik ook graag in ontvangst zenne saartje, hier sé alvast één voor jullie allemaal {{{:heart:}}}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Sara,

jij ook mooie dag, ziet er best wel heel mooi uit, heldere lucht (valt goed samen met mijn hoofd :D)....
vanuit de keuken zie ik weilanden en nog een beetje dauw en de koeien lagen nog...zeker ook zondag voor ze :)

Hoi Igor, hoi voor wie er nog meer is......ga het es even toonbaar maken hier (mezelf en mijn huis ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

|Goeie morgen lieve kanjers,

Ik zie dat ik alleen ingelogd ben, goh hé, iedereen naar de kerk of zo.:huh:

Ik wil eerst Teveel heel veel sterkte toewensen. Erg jammer dat het fout is gegaan na toch een hele tijd droog. Maar houd die droge tijd ook in de gate want je weet dat dat ook kan. Je weet dat je die kracht in je hebt. Ik hoop dat je de draad gauw weer op kunt pikken en er voor kan gaan.
Ikzelf ga gauw gauw poetsen en dan lekker aan de schilder. Ik heb er veel zin in, en moet het ook weer gaan doen anders is de zin weg. Dat ken ik van mezelf. Het duurt dan te lang ;)
Maar lekker weer thuis, zonnetje schijnt en hopelijk dat Jos vandaag niet belt.
O ja ik heb vannacht als een os geslapen zeg. Heerlijk is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen allemaal ! heb deze kerr wat minder goed geslpane. Dochtertje wel 10 keer wakker geweest :P Maar toch goed uit kunnen slapen dan:)
2 weekjes droog en t gaat goed met me. Deze voormiddag nog toetje fietsen en namiddag op vrienden bezoek :)

fijne dag aan iedereen toegewenst en succes met het droog houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...