Spring naar bijdragen

goodmorning again zaterdag 16 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha goeie morgen Wiitje en Blondie.
Wittie ik kan toch niet de auto van Jos inruilen, het is zijn auto. En dan krijgt hij er niet zo heel veel voor terug hoor of hij moet weer een andere auto kopen. Ik rijd het liefst in een bus, lekker rustig achter het stuur, een lekker vet sjaggie in m'n toeter, een been buiten hangend, lekker achteroverleunend en als het een beetje mee zit nog een bak ijs op schoot.:)
Moet ik in deze auto niet doen hoor.
Wie schreef er nu over mijn kabouter wat. Weet ik niet meer maar het was iets over hem uitlenen of zo?:wacko:
Nou je mag hem zo komen lenen hoor, maar ik denk dat je hem heel gauw terug brengt hahahaha. Nee hoor ik kan hem toch niet missen het blijft toch een kabouter en ik houd van hem.:)
Maar diegene die hem uit bed kan krijgen, is een hele grote meid hoor. Hier krijgt niemand het niet voor elkaar.
Zo Bol gaat aanstalte maken voor de grote reis van 40 min.
Zie jullie vanavond weer hé?:heart:
Ik wens iedereen een hele fijne droge dag toe. Samen staan we zo ontzettend sterk hé?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Igor ik kom zat spetters tegen hoor maar ik heb m'n zakken meer dan vol van één spetter. Moet er niet aan denken zeg, dadelijk weer met al die ellende zitten. Niets voor de Bolle. Lekker alleen en geen beslag meer laten leggen op mezelf.
Maar je mag de auto wel lenen hoor en Jet ook. Hij staat er voor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D blondie hoeveel kilo moet eraf? grote pups zijn ook lief hoor, heb je hem wel een dikke knuffel gegeven dan?

jet we kunnen ook samen een ritje maken :D

niwi ook goede morgen

bol even een klein stukje terug lezen en je krijgt de kabouter echt aan het rennen hoor ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jerre en Igor,

Ga sporten via F4F, Fitness en allerlei andere groepslessen zoals Capoeira en Zumba, etc...
Moet echt wel gebeuren, sinds ik niet meer werk naast mijn therapie loop ik stukken minder, dus flink wat aangekomen.
Wil minimaal 5 kilo kwijt om weer een beetje lekker in mijn vel te zitten...
Alleen ben ik niet zo'n sportfanaat, heb echt die stok achter de deur nodig...
Hoop het nu wel vol te gaan houden.
Zo mn pas ophalen en dan kan ik mij gelijk gaan inschrijven voor groepslessen, met het idee dat wanneer ik mij inschrijf ervoor ik ook wel moet gaan...
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...