witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Hee Igor, Inderdaad in vergelijking met jullie slaap ik wel heeeel lang uit.Maarre voor mijn bioritme ben ik nog best vroeg wakker haha(ik heb dan ook geen hondjes die me raar doen dromen, terwijl t geen droom is;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Igor,Hier een timide pup, is gisteren toch flink geschrokken van onze boze bui na zijn sloopbui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Hee Bolletje, ff vraagje, Waarom ruil je die auto niet in voor een auto die bij jou past.Dan ga je toch veel vaker rijden en daar heeft Jos uieindelijk dan ook veel meer baad bij.Jos kan toch niet meer autorijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 aaaaahhhh blondie geef je hem een hele dikke vette knuffel van mij en K&B het is nog zo'n ukkie (met veel kracht ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Witte geen goede tip hoor. nu krijgt Bollie zoveel aandacht, ze ziet het alleen niet wie weet wat voor spetter ze tegenkomt. dus Bollie wat meer om je heen kijken, mag ik straks dan je auto ook even lenen dan kan jet na mij enz enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 nah.. Bol en bij dr kabouter weg???dacht t niet he.Maarre tis wel een idee Igor.Hmmm moet toch maar is gaan nadenken over mn rijbewijs halen, als het een "ik spot een lekkere vent auto"gaat worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 wat ik nu voor hondjes heb? ze luisteren wel naar de naam K&B maar ze zien er zo vreemd uit maar eens even onder de douche stoppen kijken wat er overblijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Witte, misschien dat de kabouter dan wel in de benen komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Ha goeie morgen Wiitje en Blondie.Wittie ik kan toch niet de auto van Jos inruilen, het is zijn auto. En dan krijgt hij er niet zo heel veel voor terug hoor of hij moet weer een andere auto kopen. Ik rijd het liefst in een bus, lekker rustig achter het stuur, een lekker vet sjaggie in m'n toeter, een been buiten hangend, lekker achteroverleunend en als het een beetje mee zit nog een bak ijs op schoot.Moet ik in deze auto niet doen hoor.Wie schreef er nu over mijn kabouter wat. Weet ik niet meer maar het was iets over hem uitlenen of zo?Nou je mag hem zo komen lenen hoor, maar ik denk dat je hem heel gauw terug brengt hahahaha. Nee hoor ik kan hem toch niet missen het blijft toch een kabouter en ik houd van hem.Maar diegene die hem uit bed kan krijgen, is een hele grote meid hoor. Hier krijgt niemand het niet voor elkaar.Zo Bol gaat aanstalte maken voor de grote reis van 40 min.Zie jullie vanavond weer hé?Ik wens iedereen een hele fijne droge dag toe. Samen staan we zo ontzettend sterk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 O Igor ik kom zat spetters tegen hoor maar ik heb m'n zakken meer dan vol van één spetter. Moet er niet aan denken zeg, dadelijk weer met al die ellende zitten. Niets voor de Bolle. Lekker alleen en geen beslag meer laten leggen op mezelf.Maar je mag de auto wel lenen hoor en Jet ook. Hij staat er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 haha niet je kabouter uitlenen, maar je auto Bol..In ieder geval een fijne dag en rij rustig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 den niwi se:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 haha....den Witte se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Hee jetsetAlles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Zo'n kleintje is het niet meer hoor Igor...Pups worden snel groot...Ik heb mij trouwens net opgegeven voor sporten, moet ik er dan toch aan gaan geloven:huh:Zo maar even mn pas ophalen, kan ik maandag gelijk beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Goeiemorgen allemaal, wat heb ik lekker geslapen vannacht blondie je opgegeven voor sporten? wat voor sport dan? Sporten is altijd leuk, schept zo veel positieve energie! Ik wou dat ik meer tijd had, dan kon ik elke dag sporten maar jah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 blondie hoeveel kilo moet eraf? grote pups zijn ook lief hoor, heb je hem wel een dikke knuffel gegeven dan?jet we kunnen ook samen een ritje maken niwi ook goede morgenbol even een klein stukje terug lezen en je krijgt de kabouter echt aan het rennen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Jerre en Igor,Ga sporten via F4F, Fitness en allerlei andere groepslessen zoals Capoeira en Zumba, etc...Moet echt wel gebeuren, sinds ik niet meer werk naast mijn therapie loop ik stukken minder, dus flink wat aangekomen.Wil minimaal 5 kilo kwijt om weer een beetje lekker in mijn vel te zitten...Alleen ben ik niet zo'n sportfanaat, heb echt die stok achter de deur nodig...Hoop het nu wel vol te gaan houden.Zo mn pas ophalen en dan kan ik mij gelijk gaan inschrijven voor groepslessen, met het idee dat wanneer ik mij inschrijf ervoor ik ook wel moet gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 waar is t toch mis gegaan met ons doorzettingsvermogen??Ik zoek ook altijd uitvluchten om niet te gaan sportten.En t ergste is nog dat als je er eenmaal bent, het best wel lekker is:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 het overbekende uitstelgedrag ??morgen stop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Oud gedrag Niwi:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 zelfde probleem. ben nu alleen nog moe en moe maar ik weet ook dat als ik eenmaal aan het sporten ben dan gaat het wel goed en heb ik de neiging om door te draven en 2- 2.5 uur te sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 ook daarin de rem niet in orde kom tot steeds meer ontdekkingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Alles of niets Igor, dat heb ik nu ook...Of ik sport niet, of ik sport teveel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden