igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Sober wat goed dat je 1 week droog staat.sunny vervelend dat je je niet lekker voelt, maar ja nu je niets meer verdooft voel je alles iets 'beter'. toch maar doorzetten met droog houden joh anders voel je je iedere keer weer beroerd, na het stoppen met drinken. zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Sun , weggooien die rommel Beter en beter wordt het, zonder twijfel.Zoals niwi het zo mooi kan zeggen: nuchterheid is een beloning.Na de verkoudheid komt de helderheid, sun. Even doorbijten nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Goeie morgen lieve kanjers. Bol komt ff om de hoek kijken, ff een bakkie doen want ze gaat vandaag naar haar broer.Zie ontzettend tegen de autorit op omdat ik, en met Jos z'n auto ga, en maar af en toe grotere afstanden rijd.Maar ik ga niet op de vlucht hoor, ik ga rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 het lichaam is aan het ontgiften en daar kun je aan mee helpen door brandnetelthee te drinken. je moet er wel goed water bij drinken hoor. (het is niet vies, ook ik drink het wel eens en ik ben een zeurpiet wat eten en drinken betreft) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Oh bol wat was het ook al weer voor luxe auto? ik zou je graag brengen maar tegen de tijd dat ik bij jou ben ben jij al bij je broer. en niet bang wezen bol dat zijn meestal heel gevaarlijke rijders. zorg dat de tank vol zit en mocht je een afslag missen pech bij de volgende draaien . en als je bang bent voor een deukje jammer dan liever de auto dan jij maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Brandnetelthee? wat doet deze voor het ontgiften?Als het helpt ga ik het vandaag meteen kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Dank Soberline, Will, Igor,Ik ga brandnetel thee kopen! en nog veel meer theetjes geloof ik, voor de afwisseling. Laat het allemaal maar een beetje gebeuren. heb ook zo'n warrig hoofd, vergeetachtig en zo....ben af en toe een beetje de draad kwijt of zo......nou ja, het zal er allemaal wel bijhoren. nog ff een bakkie koffie voor ik aan de brandnetel ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Hoi Sunny,ik was vooral de eerste paar dagen heeeel erg in de war, duizelig, en zelfs heel angstig!Moet zeggen dat ook dat een stuk minder is, ik heb het nu nog lichtelijk.Ik ga er van uit dat het over een paar dagen weg is.Dus idd over je heen laten komen en even doorbijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Ik ga mij nu afsluiten, ik wens iedereen een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 was vergeten te vertellen wat het doet :$ het zuivert het bloed en zorgt ervoor dat de afvalstoffen sneller verdwijnen. je moet er vaker van plassen, dus niet s' avonds voor het slapen gaan drinken en wel goed water drinken dan spoelt het sneller door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 ik ga niet mijzelf afsluiten haha, las het even terug.Ik ga de PC afsluiten, de warrigheid he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Welkom Soberline. Ik hoop dat je heel veel zal hebben aan ons forum.Ja Igor het is een auto die als je rijdt verschillende kleuren krijgt, van groen naar paars en oranje Het is een Nissan Primera sport. Poeh, maar rijdt ontzettend lekker.Ik ga gewoon en och ja een deukje meer of minder, maakt ook niet uit hoor maar het is zijn auto en ik rijd alleen als het voor hem is. Nu ga ik rijden voor mijzelf en dat is toch wat nieuwer. Maar ik ga er voor hoor.Hahaha die lekkere diertjes van jou ook. Zo ontschuldig en puur, heerlijk om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Bolliewollie, drive carefull hé, igor heeft het allemaal al gezegd. Liever de auto dan jij. Take your time en geniet van de rit. Hoop dat het verkeer een beetje meevalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 hoelaat vertrek je bol? dan ga ik wat later je zult wel bekijks hebben dan, zo'n jonge dame in zo'n snelle sportauto alleen daarvoor al zou ik wat extra rondjes rijden Borrie ook alles kee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Bolliewollie, hahaha, lig in een deuk hier...jullie zijn zo ontzettend lief voor elkaar, echt geweldig. ben echt blij met dit forum. Ik zit bij de Brijder en krijg 1 gesprekje per week en het was echt niet genoeg voor mij merkte ik. Had het gevoel dat ik moest stoppen voor de mijnheer waar ik het gesprek mee voerde, niet direct natuurlijk. Maar zou me schuldig gaan voelen als ik weer een gesprekje zou hebben....nou ja....en de dag dat ik besloot te stoppen kwam ik dit forum tegen. Toeval? bestaat niet zeggen ze toch? Nu voel ik me echt gesteund en door de verhalen en de herkenning die je daardoor krijgt, ga ik er nu echt voor ook al voel ik me nu een wrak....maar ja, jullie zeggen dat het weer overgaat en ik vertrouw er helemaal op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Hey die lieve Willbillie woestijnrekel. Ben je een beetje minder moe nu? en heb je ook een klein beetje fijne momenten? Geeft weer energie lieverd.Borrie Moghu lieverd.Igor het zal wel lukken hoor, en ja je hebt altijd heel veel bekijks maar als ik er op ga letten dan maak ik zeker ongelukken. Het is wel leuk hoor als je in zo'n appart ding rijdt maar het wordt al heel gauw normaal bij mij. Jos vond het altijd erg cool. Ja ik denk dat sommige mensen er meer een kick van krijgen dan ik. Ik vind het alleen fijn dat er van alles in zit en dat ie goed rijdt. Dat geeft me toch een veilger gevoel.Hé verdulleme, nou vergeet ik Sunshine nog een hele goeie morgen te wensen. Morning meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Borrie hier ook alles oke Sunny doorbijten. het is hier een echte huiskamer. er wordt geflauwekult maar voor serieuse gespreken is er ook ruimte. en dat beroerde gevoel gaat over als je maar van de troep afblijft . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Bol als je nu eens wat vaker de auto pakt dan wordt je ook wat zekerder wat rijden betreft en zie je ook wat er om je heen gebeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Bor goedmorgen meisGeniet van de aandacht in je coole car bollie, maar misschien kijken ze wel helemaal niet naar die auto hé Sun, ik hoop dat het wrakkig gevoel snel overgaat, i know the feeling.Door hier te schrijven alleen al maakt dat het beter gaat Ik ga even rusten nu, want het ziet er naar uit dat het hier drukjes gaat worden. Krachten wat verdelen over de dag, noemen ze dat hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Ja Igor dat moet ik eigenlijk ook doen maar ik heb dan altijd rotsmoezen zoals, ja maar ik heb nog andere dingen te doen, of ik zie niet heel goed, of ik ben ongesteld, (nah dat kan niet want ik ben 60) of ik loop mank of enz. Dus goeie smoezen maar inderdaad ik zou het meer moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Goedemorgen allemaal:DBagger weer hier, dus maar even kijken of er ergens inside wat te doen is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 lieve allemaal,fijne dag, ik ga even verder! even de emoticonnetjes uitproberen, is allemaal voor jullie hoor :DB):$:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Wil snapt um blondie ook goede morgen buiten bagger is bij mij ook binnen bagger ik moet nu strak op de stoel blijven zitten:o levensgevaarlijk hier met rondvliegende honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 yoehoe goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Witte ook goede morgen. slaap uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden