Spring naar bijdragen

goodmorning again zaterdag 16 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

Sober wat goed dat je 1 week droog staat.

sunny vervelend dat je je niet lekker voelt, maar ja nu je niets meer verdooft voel je alles iets 'beter'. toch maar doorzetten met droog houden joh anders voel je je iedere keer weer beroerd, na het stoppen met drinken. zet 'm op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen lieve kanjers. Bol komt ff om de hoek kijken, ff een bakkie doen want ze gaat vandaag naar haar broer.
Zie ontzettend tegen de autorit op omdat ik, en met Jos z'n auto ga, en maar af en toe grotere afstanden rijd.
Maar ik ga niet op de vlucht hoor, ik ga rijden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh bol wat was het ook al weer voor luxe auto? ik zou je graag brengen maar tegen de tijd dat ik bij jou ben ben jij al bij je broer. en niet bang wezen bol dat zijn meestal heel gevaarlijke rijders. zorg dat de tank vol zit en mocht je een afslag missen pech bij de volgende draaien :D. en als je bang bent voor een deukje jammer dan liever de auto dan jij :sun:
maak er een mooie dag van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Soberline, Will, Igor,

Ik ga brandnetel thee kopen! en nog veel meer theetjes geloof ik, voor de afwisseling. Laat het allemaal maar een beetje gebeuren. heb ook zo'n warrig hoofd, vergeetachtig en zo....ben af en toe een beetje de draad kwijt of zo......nou ja, het zal er allemaal wel bijhoren. nog ff een bakkie koffie voor ik aan de brandnetel ga ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was vergeten te vertellen wat het doet :$ het zuivert het bloed en zorgt ervoor dat de afvalstoffen sneller verdwijnen. je moet er vaker van plassen, dus niet s' avonds voor het slapen gaan drinken :D en wel goed water drinken dan spoelt het sneller door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Soberline. Ik hoop dat je heel veel zal hebben aan ons forum.:present:

Ja Igor het is een auto die als je rijdt verschillende kleuren krijgt, van groen naar paars en oranje Het is een Nissan Primera sport.:huh: Poeh, maar rijdt ontzettend lekker.
Ik ga gewoon en och ja een deukje meer of minder, maakt ook niet uit hoor maar het is zijn auto en ik rijd alleen als het voor hem is. Nu ga ik rijden voor mijzelf en dat is toch wat nieuwer. Maar ik ga er voor hoor.
Hahaha die lekkere diertjes van jou ook. Zo ontschuldig en puur, heerlijk om te lezen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolliewollie, hahaha, lig in een deuk hier...

jullie zijn zo ontzettend lief voor elkaar, echt geweldig.

ben echt blij met dit forum. Ik zit bij de Brijder en krijg 1 gesprekje per week en het was echt niet genoeg voor mij merkte ik. Had het gevoel dat ik moest stoppen voor de mijnheer waar ik het gesprek mee voerde, niet direct natuurlijk. Maar zou me schuldig gaan voelen als ik weer een gesprekje zou hebben....nou ja....en de dag dat ik besloot te stoppen kwam ik dit forum tegen. Toeval? bestaat niet zeggen ze toch?

Nu voel ik me echt gesteund en door de verhalen en de herkenning die je daardoor krijgt, ga ik er nu echt voor ook al voel ik me nu een wrak....maar ja, jullie zeggen dat het weer overgaat en ik vertrouw er helemaal op! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die lieve Willbillie woestijnrekel. Ben je een beetje minder moe nu? en heb je ook een klein beetje fijne momenten? Geeft weer energie lieverd.

Borrie :heart::sun: Moghu lieverd.

Igor het zal wel lukken hoor, en ja je hebt altijd heel veel bekijks maar als ik er op ga letten dan maak ik zeker ongelukken. Het is wel leuk hoor als je in zo'n appart ding rijdt maar het wordt al heel gauw normaal bij mij. Jos vond het altijd erg cool. Ja ik denk dat sommige mensen er meer een kick van krijgen dan ik. Ik vind het alleen fijn dat er van alles in zit en dat ie goed rijdt. Dat geeft me toch een veilger gevoel.

Hé verdulleme, nou vergeet ik Sunshine nog een hele goeie morgen te wensen. Morning meis.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor :heart: goedmorgen meis

Geniet van de aandacht in je coole car bollie, maar misschien kijken ze wel helemaal niet naar die auto hé ;)

Sun, ik hoop dat het wrakkig gevoel snel overgaat, i know the feeling.
Door hier te schrijven alleen al maakt dat het beter gaat :D

Ik ga even rusten nu, want het ziet er naar uit dat het hier drukjes gaat worden. Krachten wat verdelen over de dag, noemen ze dat hier. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Igor dat moet ik eigenlijk ook doen maar ik heb dan altijd rotsmoezen zoals, ja maar ik heb nog andere dingen te doen, of ik zie niet heel goed, of ik ben ongesteld, (nah dat kan niet want ik ben 60) of ik loop mank of enz. Dus goeie smoezen maar inderdaad ik zou het meer moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...