Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 quote: Originally posted by: glenjongens help ik kom er niet meer uit Waaruit? Bedoel je uitloggen of ...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 beste Mupke ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb verdriet weet je verdriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik zou je graag zeggen dat het allemaal gemakkelijk is Glen. Maar helaas, is niet zo.Je staat aan het begin van stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 daar heb je weer gelijk in en het zall me lukken om te stoppen met drinken het moet gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Loop je al langere tijd met plannen om te stoppen of kwam het idee plotseling opzetten Glen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Glenn, Welkom hier...Ik lees net dat je erg verdrietig bent...Ik heb het idee dat je daar erg tegen loopt te vechten Misschien helpt het om je verdriet eens lekker los te laten en er te laten zijn...Een potje Janken lucht op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Glenn, als ik vragen mag: hoe oud ben je?Ben je eenzaam met je angsten of is er iemand die je lief is in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ik loop al langere tijden om te stoppen met drinken maar het lukt me niet nu hoop ik dat de tactus mij kan helpen vvor mij apard met medicijnen maar ik moet er van aff wand anders gaat het niet goed komen mupke ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 beste Mupke ik heb niemand en ik ben eenzaam erg eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Glen, Weet dat we er nu allemaal voor je zijn joh, dus als je wilt vertellen waar je verdrietig over bent kan dat hier hoor, we zijn er voor je. Het zit je nu allemaal zo hoog, het moet er uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ik ben 41 jaar oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ik moet huilen niks anders dan huilen ik weet het niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Dan laat het maar gebeuren hoor. Je hoeft ook eigenlijk niets te weten. Belangrijk is dat je huilt. We zijn bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Glen van harte welkom hier als is de reden triest.Bolleke wat lijkt me dat vreselijk als je weet dat je man vreemd gaat. Weet je het zeker of denk je dat je te dik bent en er veel mooiere vrouwen zijn? Niemand kan zo mooi zijn als jij met zo'n warm hart.Jetset wat leuk dat je mijn woorden hebt onthouden want dat vind ik nu eenmaal zo. Velen lezen daar overheen maar jij pikte het op. Voor de nieuw aangeslotenen hier: mijn standaard is altijd we zijn hier om te vechten tegen de alco en niet vanwege de jeuk aan onze grote teen. Weet niet waar ik het vandaan haalde maar bleef er bij me in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 In de kracht van je leven Glen en nog een gigatoekomst voor je.Weet dat Bolletje gelijk heeft, we zijn er nu voor je.En ook voor de rest zal ze gelijk hebben, dat het er uit moet en zo,Ze heeft namelijk vrijwel altijd gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mensen bedankt ik heb jullie net als vele anderen jullie steun nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Glenn,Ik loop ook sinds een maand of 2 bij Tactus. Ik volg het 12 stappenprogramma en ik ben vandaag al 100 dagen droog.Het kan dus echt, al moet ik er wel wat voor doen.Het is niet makkelijk, maar het is te doen... Misschien kun je hier iets van hoop uit halen...En ja, verdriet...Je kunt ertegen vechten, maar het moet er een keer uit, dus waarom nu niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 quote: Originally posted by: glenMensen bedankt ik heb jullie net als vele anderen jullie steun nodig Glen, het wisselt zich hier altijd wat af. Om de beurt vragen we steun en geven het ook weer. Wat ik bedoel te zeggen is: je bent niet de enige die nog niet helemaal weet hoe het moet. Belangrijkste is nu dat je zover bent om hulp te zoeken en iets aan je probleem te gaan doen. Da's alvast de eerste stap he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Is een goeie Blondie. Verdriet eruit en koffie erin.Veteraantje gaat nog eens een boek schrijven over hier maar voorlopig ben ik nog bezig aan Cirkel (mijn 2e boek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gehuild heb. Zou dat best weer eens willen, maar dat zit op slot bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 ik begrijp het ook well maar ik wou graag mijn verhaal kwijd en ik weet dat er ook veel meer mensen zijn met het zelfde probleem zory Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mag ik alvast een bestelling doen Drup voor je boek ? Ga hier trouwens effe mn vriend vergezellen op de bank voor de teevee...Heb hem al genoeg verwaarloosd met mijn gevoos met de dames en heren in de sportschool vanmorgen...Piek af en toe nog wel om het hoekje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 quote: Originally posted by: glenik begrijp het ook well maar ik wou graag mijn verhaal kwijd en ik weet dat er ook veel meer mensen zijn met het zelfde probleem zory Ik bedoelde het niet zo glen.Je leek een beetje tegen ons op te kijken, alsof wij het allemaal zo goed weten. En dat is niet zo. Ik vind de goeie toon vandaag niet geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Dat is nou jammer Blondie. Dat gevoos .. daar wilde ik nog wel wat meer over horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden