Spring naar bijdragen

maandag de 18e

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Teveel,

ja, best wel. Was vanmorgen bij de Brijder. Helpt me ook wel de gesprekken....

Voel me nu een beetje alleen en eenzaam (ben ik ook wel een beetje) en precies de tijd dat ik alcohol nam natuurlijk. Vind het nog steeds saai om alleen te zijn...

nou ja, hoe gaat het met jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Witte B)

Nee hoor, ben best vaak down, zeker laatste jaren. Gescheiden, gevallen (kon niet meer lopen, maar gaat gelukkig wel weer beter) en nog in de ziektewet en veel kwijtgeraakt, man, vrienden..ben echt heel vaak alleen en het is best lastig om nieuwe contacten aan te knopen merk ik... behalve hier...hahaha,

en ik wil graag weer een relatie.....vind het zo saai alleen. En dan word er gezegd: nee, je moet het eerst leuk zien te hebben met jezelf en dan pas kun je toe zijn aan een relatie...nou pffffffff, ik vind het gewoon niet leuk om alleen te eten...zo ik heb even gespuid :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sunny, Dees heeft een man hoor, misschien dat je Woman bedoeld.;)
Heb je ook hobby's? Je zou ook op cursussen kunnen gaan, of vrijwilligerswerk kunnen gaan doen zodat je onder de mensen komt. Ikzelf werk als vrijwilliger bij de dierenambulance. Heerlijk om te doen het is net een grote familie.
En een cursus schilderen, beeldhouwen, siersmeden, bloemschikken, pottenbakken, meubels maken, glas schilderen, boetseren. allemaal cusussen die ik ook gedaan heb, en harstikke leuk.
Ook zijn er kaartclubs, dansclubs, alleenstaandenbijeenkomsten, nou te veel om op te noemen, zoek maar uit als je wilt. Of zoek je heel iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Bolletje, ja lijkt me best leuk die cursussen, ga ik misschien ooit eens doen.
Heb vorig jaar een schildersezel aangeschaft en een keer een poging gedaan,
maar dat ging hem niet worden geloof ik, hihi....ik geloof dat ik dat beter aan jou over kan laten bolletje...
prachtige schilderijen maak je...super

nee, het zit hem er niet in dat ik niet genoeg om handen heb, want ik heb best wel genoeg, nou ja, en ik ben nog herstellende, dus vaak moe...
maar ben wel vaak alleen.....
Ik ben van plan om vrijdagavond te gaan dansen in Amsterdam na de yoga....
en ik kijk weleens op een internetsite...en het is of de duvel ermee speelt want ik heb net een berichtje
van een man, hij woont een dorp verderop...nou jaaaaaaaaaa

Hee Witte, niet zo streng voor jezelf. In jezelf kletsen, kan jou het nou schelen.....
en bedankt voor jouw super super compliment, dat doet me toch echt wel heeeeel goed,

Wil je ook een prins witte? onderneem je ook iets om hem tegen het lijf te lopen? of trek je
er gewoon eentje van zijn fiets.......geintje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal:D

Wat een hoop felicitaties van jullie zeg !!!
Dank jullie wel...
Ik loop gewoonweg wat rood aan van verlegenheid...
Zonder jullie was ik echter nooit zover gekomen, dat mag ook wel gezegd worden, dus bij deze voor het gehele forum ook een grote slinger van mij :D

:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D:heart::sun::moon::present::);):D

Een fijne dag hier gehad trouwens.
Na wat tegenzin lekker gesport en ja lieverds ik heb ook mijn oogjes de kost gegeven !!!
En niet alleen wat betreft de mannen, maar ook wat betreft de dames aldaar...
Misschien motivatie voor anderen ;) om toch eens een keer te gaan koekeloeren in de sportschool.
Heb de smaak te pakken en ik ga woensdag weer, dit keer naar Zumba, ook een soort dans/fitness gebaseerd op merenge en salsa, etc is mij verteld...
Ik ben benieuwd.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sunny maar ik heb dat schilderen ook moeten leren hoor;) Ach misschien komt het wel een keertje. ik gun het je van harte hoor.

Bloempje nou wilde ik ook wat naar jou schrijven, BEN IK HET WEER EENS VERGETEN :angry: Nou ja, dan maar weer een :present: voor jou. Vind dat trouwens erg mooi bij je passen.

Goeie avond Blonde Kanjer,
Ja maar je hebt het zo verdiend hé, al die slingers, goh wat een verschil zeg met een paar maanden geleden, wat doe jij het ook ontzettend goed. Lekker actief, schrijft erg positief en iedereen kan mee genieten van jouw groeiproces. Dat geeft mij in ieder geval een heel tevreden gevoel.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja Bloem, dat wilde ik veagen, had die prins op het witte peerd toevallig een baard en lang haar? nee ik bedoel niet St. Klaas maar had die prins ook een staartje? Had die toevallig ook bruine tanden van het pijp roken? Ja???
Zie je wel, dat dacht ik al, die vent van mij gaat s'nachts de hort op, iedere mooie vrouw bezoeken, en mij laat ie in de waan dat ie zo ziek is. Wat een gruwelijke stinkerd bah.
Ja dan kan ik me voorstellen dat ie de hele dag op apengapen ligt en mij het werk laat doen. O wat vreselijk.
Dat ik hier nu achter moet komen zeg, en dat via het frum.:angry:
Wat voel ik me nu :(:):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Den woestijnvos Niwi sé.
Lieve Niwi, ik ben er net achter gekomen dat mijn vent vreemd gaat. Ja en dan nog wel s'nachts, en wel naar hele mooie vrouwen. Mag ik ff jouw sterke schouder lenen? Ik neem hem ff mee naar huis en kom hem straks wel weer terug brengen. Heel erg verry bverry please.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...