Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 O ja, voor je scoreteller Jet: hier iedereen droog gebleven en vandaag ook is het voornemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Een goede morgen aan allen!Hier ook nat en druilerig.Zie veel positieve verhalen, fijn!Bloempje je onderschrift past momenteel erg goed bij mij; heb t gevoel dat ik maar doorraas en weet niet hoe lang ik dat nog vol houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 haha ja Jet, ik zie die pubers ook altijd gaan zonder regenpakmaar ik was vroeger niet anders hoor.Je bent echt een nurt hoor als je die aandoet.Maar moet er niet meer aan denken om de hele dag met een nat pak te lopen Nee doe mij maar een lekker regenpak als t snertweer is.Nou allemaal een fijne dag!!Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Jet: w.b. score ik ben zondagavond bezweken voor een cola-tic maar vind mezelf nog wel adb omdat ik het onder controle had. En gisteren weer gewoon de draad op gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Is het vandaag niet Will zijn dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goedemorgen iedereen, heb me bijna overslapen, dus heeeeel weinig tijd.Zij die meegaan naar de rechtbank maken zich klaar aub, nageltjes gevijld, spiertjes gestrekt.Gisteren bij notaris leek het even de goede weg op te gaan, maar dan herviel ze al gauw in haar hatelijk gedoe. niks an te doen, ik kan het toch niet veranderen.Ik laat jullie straks wel iets weten want ik moet gaan. Bijna tijd, so wish me luckBye Bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Nee, Jet, ik bedoel niet de drank maar het werk en het vrijwilligerswerk en de hondentraining die samen wel erg veel van me vergen. Heb het gevoel geen dag rust meer te hebben en dat benauwt me. Ben ook erg moe en heb het gevoel dat ik dágen zou kunnen slapen. Wat dat betreft kan ik Igor een hand geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Will succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Will: hééééél veel sterkte en succes man, zet m op, blijf kalm, laat je niet van de wijs brengen, doe wat goed is voor JOU {{{}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Dankje dankje, ik voel jullie al plaatsnemen op de schouders, doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ja dat is mijn makke, wil alles blijven doen en dan nog goed ook......Had gisteren heel erg last van mn nek-artrose maar moet dan van mezelf het mooie weer gebruiken om de honden eruit te gooien en het huis te doen. Nouja, over perfectionisme kunnen er meer meepraten hier, dat weet ik.Wat kun je toch keihard tegen jezelf aanlopen hè?En dan niet vluchten in dingen als alcohol, pffff.Jet hoe staat het met de verhuizing? Woon je al tussen dozen nu?Ik haat het altijd die fase dat je niks meer terug kunt vinden terwijl je zeker weet dat het toch in die éne doos zou zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Het was niet voor mij bedoelt Jet maar snap die zin niet:` zorgen (financieel, hondentraining loopt minder) te hebben die blijven, ook al doe je er niets mee` Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Brede schouders veel plaats Ik denk niet dat er vandaag een utspraak valt over wanneer ik hier weg moet. Vandaag 1ste verschijnen voor rechter aangaande scheiding. Ook geen idee waar dit nu precies over gaat. Ik denk wie dat er het meeste schuld heeft of zo. Een beetje heen en weer verwijs hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Daarvoor zijn we er Will; RELAX - take it :moon:ea-ea-easy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Exact Jet. Harry snap je het nu ook?Dingen die je niet (op korte termijn) kunt oplossen maar die wel de hele dag (op de achtergrond) doorspoken.Zo ga eens opschieten.Moet de vrije ochtend gebruiken voor kerkewerk.Deze week drukke week i.v.m. andere werktijden door afwezigheid vd bazin.Tot later; good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Okido Jet,Morgen misschien natte sneeuw hoor ik net op de radio!Hoi, hoi, heb ik die banden er tenminste niet voor niets er op laten zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Wanneer komen de verhuizers Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ja Sara, snap hem nu.Wat doe je dan in de ochtend voor de kerk Sara? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hey Harry, onruststoker ;)Heb niks gehoord van sneeuw hoor, maja ook ik zat al aan bandenwissel te denken want rijd veel in Duitsland en daar is het strenger dan hier. (de wet bedoel ik).Gos Jet wat SNEL!Was je nieuwe huis in zo goede staat dat je er weinig hoefde te doen? Of doe je dat later?Hè, lijm aan t gat, nu echt van de stoel af.Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hè nou ben ik weer over je vraag heen gelezen Harry: ik doe het secretariaat vd kerk hier dussss......Moet post ophalen, sorteren, inboeken, delegeren, flyers bezorgen, uitnodigingen schrijven, notulen maken en uitwerken, vergader-agenda's opzetten enz.enz. En niet te vergeten de registers bijhouden, kopij voor het krantje deze week inleveren en ga nog maar ff door.Jaja er gebeurt meer achter die grote muren dan je denkt , hè?Nu ECHT weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Gosh, ben je effe weg en dan is er al weer zoveel geschreven...Will ; Succes, ben in gedachten bij je !!! Jet ; Morgen verhuizen, poehee dat gaat snel... Succes, is nooit fijn dat verhuizen, veel stress en weinig rust... Kun je daar ook nu blijven wonen voor een langere tijd ?Sara ; Take it easy zoals je zo mooi tegen Will zegt...Witte ; Je bent al weg, maar wilde je toch nog even antwoorden... Mijn kids zijn in de vakantie een weekje bij mijn ouders en mijn ex, dus heb ik geen last van het pokkeweer !!! Lekker straks op de bank met een goed boek !!! Harry ; Niet gesport vandaag, maar bruis inderdaad nog wel van energie...Ik ga morgen weer koekeloeren naar wat strakke sixpacks en kontjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goedemorgen allemaal wat een verhalen allemaal...kan het allemaal nog niet zo volgen maar geeft niks, ken jullie nog maar net een week.....Kom later wel weer terug, moet er ook zo vandoor!Fijne dag alvast:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Poeh, Sara, ik ben jaren geleden secretaris geweest van een vrij grote speeltuinvereniging.Niet te vergelijken natuurlijk, maar doet me er wel aan denken, was nog in de tijd van de stencils... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Morge Sunny, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ik mag hier (nog) niet vertrekken van mijn advo, hij wacht op telefoon van andere advo, dit is verdorie nog spannender dan een film van Hitchcock in het kwadraat zeg !!Jet morgen verhuis dus ?? Wat zal je blij zijn als dit achter de rug is, hoop dat er niets wordt beschadigt met de verhuis Werk ze saartje en goedemorgen Harry, hoe gaat het met jou ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden