Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Nou Desi dat is ook belachelijk van die verzekering want je hebt nu hulp nodig en die gevaarlijke december maand zit er ook nog eens tussen terwijl je al zo lang wacht.

Heb nooit wat begrepen van GGZ. Je neemt contact op omdat je hulp nodig hebt, krijgt weken later pas een intake om vervolgens maanden te moeten wachten voor behandeling/opname. Zo maken ze het de mensen nog veel moeilijker, lopen het risico dat ze gedemotiveerd raken of in een vreselijke dip belanden.

Geplaatst

Heej Bako wil je dat echt weten hahaha.
Verhuizing achter de rug en zit in een grote cultuurshock.
Maja het trappen lopen is nu gelukkig voorbij.
Lichamelijk weet je het he maar is nu wat zwaarder na de verhuizing maar kreeg extra tramadol wat beloont wordt met extra kotsdagen maar daar weet je alles van.
Heb je lang niet meer gezien hier, hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Zie dat het hier niet zo druk is. IK kom ook alleen maar even goeie morgen zeggen en af en toe even reageren. Voel me eigenljk niet zo lekker vandaar, maar omdat ik me nu dood verveel heb ik mijn luie stoel maar voor de computer gezet. Zo kan ik tegelijk computeren en tv. kijken.

Geplaatst

Er is me gister zoiets geks overkomen. Ik had 3 dagen niet gedronken en mocht van mezelf na drie dagen wel weer een wijntje , maar heb nu de uitstelmethode ontdekt per uur, maar had het helemaal niet nodig. OP een gegeven moment stond ik onder de douche te schreeuwen Ïk heb geen trek! Ik heb geen trek!"Misschien denken jullie nu die is gek, maar ik was zo verbaasd en blij. Heb dus gister niks gehad en ben nu op dag 4.

Geplaatst

Druppeltje
Ben blij voor je dat je van het trappen lopen afbent
dat scheelt volgens mij veel pijn voor je
Lichamelijk ga ik ook nog steeds gestaag acheruit
Daar moeten we mee leven
Deze week sta ik 2 jaar droog,ongelooflijk,hè
Verder is het hier ook een gekkenhuis,met verhuizen van schoonmama
Komend weekeind krijgen onze oudste dochter en haar man de sleutel van hun nieuwe huis
Dus ook voor hun mag ik vanachter de computer ,de diverse zaken regelen
Begin volgend jaar verwachten ze hun eerste kind,dus er komen de nodige veranderingen aan
Zolang ik de dingen kan overzien en relativeren,bedreigd de drank me niet
en blijf ik ADB

Geplaatst

Bethanie, wat mooi, en wat een heerlijk gevoel voor je! Probeer dat vast te houden he :heart:
Hopelijk valt het voor Jane mee bij de kaakchirurg, brrrrr!!!!
Hoop ook dat de verhuizing van jetset een beetje soepel verloopt!
Hier gaat alles wel redelijk. Ik ben dus een minderaar he. Zit nu dus al een aantal weken op 3 a 4 alc.vrije dagen per week. En de andere dagen met mate. Lukt de ene keer beter dan de andere, maar goed. Voel me toch wel steeds een beetje meer adb ;)
Ik wens iedereen een fijne dag verder!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ben nu op dag twee...en weet niet hoe ik het uit moet stellen om geen biertje te pakken, ben in mijn hobbykamer bezig, d.w.z. ik heb nog een kamertje over en wil daar graag mijn hobbykamer van maken. Heb al het oude behang eraf gehaald en nu zit ik en denk..hmm..kan wel een hebben.

Geplaatst

Andrea. Dat valt niet mee. In het begin is het nog zo zwaar om je gewoontes te vergeten en te veranderen. Begon jij altijd al zo vroeg met drinken? Ik begon altijd om 4uur en dan heb ik het het moeilijkst. Heb nu uitstelmethode uitgevonden. Steeds een uur. Dan niet met mezelf in discussie gaan en na een uur op nieuw beslissen. Succes ermee. Richt je even totaal op iets anders.

Geplaatst

Ja Bako we moet er mee leven. Dus je gaat net als ik ook gestaag achteruit begrijp ik. Dat gestaag kan ik wel achterwege laten want ging behoorlijk hard de laatste tijd maar gelukkig nu weer stabiel na zoveel stappen terug.
Maar wat een geweldig nieuws meid dat je al 2 jaar droog staat en oma gaat worden. Dit moet je op de been houden toch en je weet wat ik hier mee bedoel want dat is letterlijk en figuurlijk.

Andrea wekker zetten en het proberen telkens een uur uit te stellen. Neem wat te eten en ga naar buiten tegen een boom schoppen.

Bet het is helemaal niet gek want juist het advies is in het begin en bekijk het van uur tot uur. Als je in dagen of weken wil denken is het niet te overzien.

Geplaatst

Mijn toetsenbord blokeerde, moest opnieuw opstarten. Ben er nu weer. Heb het koud en zweten tegelijk. En verveel me stierlijk, niet dat het hier niet gezellig is hoor. Maar ik heb adhd en als ik dan niet zoveel kan, niet eens breien vind ik dat niet fijn.

Geplaatst

Zo daar kikkert een mens van op. Nu kan ik weer breien. Niet dat ik daar nu zin in heb. Mijn douche kan ik instellen op regen of hagel. Vandaag toch maar voor regen gekozen. Toch wel makkelijk.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...