Teveel Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Goedemorgen dappere strijders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 goede morgen harry en alle andere frummers die nog WAKKER moeten WORDEN. een nieuwe dag een nieuwe week voor sommigen een mooie "nieuwe" start om het droog te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 oef gelukkig, ik heb even terug gelezen om te kijken of je wel goed opgedroogd was harry en wat de AD betreft ik ben 'vannacht' toch maar even uit bed gekropen om toch maar wat te slikken want ik kreeg wel heel veel last van bijverschijnselen. en dat was echt niet prettigg meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 De koffie staat klaar hoor, en de lachroom staat erbij. dus jullie kunnen de beentjes over de rand van het bed gooien . een twee hup het rechterbeentje, ademhalen en een twee drie het andere beentje bbbbrrrrrrr voor diegene die geen vloerbedekking hebben. gauw een sprintje naar het kleine kamertje, wel de deur dicht doen hoor want dat gez..k hoef ik niet te horen op de vroege ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Borrie al uitgepl..t? nou slofjes aan en naar de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 de kachel brandt al iets dus koud is het niet.als er liefhebbers zijn voor thee, die staat er ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 nou vooruit dan maar, de afzuiger aan en een asbakje in de andere hoek van de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Goede morgen Borretje,Igor lijkt me een strak plan om die AD te nemen als je daar baat bij hebtHeb het nieuwe draadje gelezen.Heb totaal geen Depressieve gevoelens maar de mogelijkheid dat overmatig drankgebruik...Ik stop er even mee, veel te zwaar zo vroeg op de morgen.We gaan er gewoon een fijne dag van maken!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 laten we het lekker luchtig houden harry op de vroege ochtend.ik krijg nog genoeg te verduren straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 harry was al als eerste uit bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 de douche roept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ben al geweest, nu heel snel, zonder rimpels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 En nu weg, naar de baas, centen verdienen...Fijne droge (matige) dag allemaal.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Goedemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 koffie gaat er hier wel in...Goed geslapen, maar nog niet echt wakker !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 werk ze Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Goedemorgen Igor, Harry en Borretje.Koffie gaat er wel in:)Igor ik ben ook bezig met afbouwen AD. Al 3 maanden maar dan heeeeel langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Igor ; Afbouwen van je AD kun je inderdaad beter onder begeleiding van je huisarts doen.Dat doe ik ook. Het zou jammer zijn als je je therapie af zou moeten breken omdat je het met het zelf versneld afbouwen niet trekt.Bel je huisarts, daar worden ze voor betaald !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 de 1 zijn verslavingis de ander zijn brood rijmt niet helemaal...goedemorgen trouwens aan allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Hahaha, Niwi, je weet dat ik dat niet bedoel he !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Dan geef ik toch liever mijn geld uit aan de huisarts dan aan de slijterij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Blondie: wat is een huisarts ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 allebei duur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 de slijterij zit niet in het ziekenfonds ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden