Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Jane nog wat gevonden op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 ik ben een nitwit met computers Beth(ja ook daarmee Witte:D)gelukkig komt dirty harry me aflossendan kan ik naar boven met mijn beker melk en boekwelterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Is dat ook een goeie afsluiting van je dag voor jou Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Dirty Harry?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 truste Jane, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Trusten Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hè, waarom is Alf nou zo snel weer weg? Hij heeft geeneens antwoord gegeven. Heb ik iets gemist. Heb even niet bijgelezen op het andere draadje, dus misschien heb ik echt iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Joh rustig aan Beth, iedereen heeft hier zo zn chatgedrag.Niet denken dat het aan jou ligt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hoi Witte, Ja, beste dag.Toen het daarstraks over trekmomenten ging realiseerde ik me dat ik niet drink uit angst.Bij thuiskomst vanmiddag had ik best trek maar ik heb niks genomen.Ik durfde niet, weet bijna zeker dat ik dan meer drink dan mij (en W) lief is.En dan neem ik maar niets, gelijk aan het eten begonnen.Stond ik te roerbakken met een bakkie koffie er bij...W zei: dat is ook een stom gezicht.Normale mensen drinken een glaasje wijn als ze staan koken antwoorde ik.Ze bood gelukkig niet aan een fles open te trekken...En na het eten is die trek zomaar helemaal weg, wonderlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 ja Harry het is echt wonderlijk he dat HALTecht werkt tegen drinken. In dit geval was het de H van Hungry. En wat ook niet onbelangrijk is, is dat je afleiding gezocht hebt.Ik kan me voorstellen dat W ff moet wennen aaneen man die kookt met een bakkie koffie.maar ook dat went! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Weet niet zo goed wat ik tot morgenochtend moet doen. Wordt hier zo stil en donker en allenig. Muziek maken kan ook niet, maak ik de buren wakker en op tv. is nu ook niks. En midden in de nacht de zolder opruimen, wie doet dat nou? Ja ik weet even niks beters te verzinnen. Wel gezellig dat er zo laat nog mensen zijn hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Welterusten Jane,Dirty Harry mocht die man graag zien spelen, je kunt erger dingen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Witte, maak me gewoon zorgen om hem en wil inderdaad niemand wegjagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 I know HarryI'm a big fan toonighty night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Geloof dat ik iets gemist heb Harry. Volg het in ieder geval niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Klopt Witte,En nu ben ik hartstikke blij dat ik gewoon helemaal nuchter in bed lig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Nou ja, er ontgaat mij hier echt iets, maar maakt niet uit. Jane, lig jij nog niet in bed? Of zie je er tegenop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Je trekt het je misschien wat teveel aan BethHet enige wat een beetje lastig is voor ons maar laat ik het bij mezelf houdenis dat ik niks voor je kan betekenen als het gaat om je psychische gesteldheidIk merk dat een beetje bij Glenn ook.Wij weten daar te weinig van en vaak vind ik het dan een risico als we daar op ingaan.Ik geloof dat dat voor jullie maar ook voor ons lezers beide niet goed isWeet je het stoppen met drinken daar hebben we allemaal veel verstand van wat dat met zich meebrengt en daar kunnen we ook naar luisterenen advies in geven, zonder het gevoel te hebben dat ik daarover verkeerde dingen zeg.Snap je een beetje wat ik bedoel, want het is best wel een beetje lastig uitleggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 nee Bethik lig er al heerlijk inen verheug me op 1/2 uurtje lezenen dan lekker slapenmaar ja dan moet ik niet terug blijven lezen hier hedus over en uitdirty Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Al bijna 12 uur, nog een paar uurtjes dan is het weer ochtend. Als ik nou de klok vooruitzet... Nee, het blijft donker buiten. Hè, balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Jee, ben je even wat anders aan het doen zijn er al weer pag's bij..Dus, hoi Jane, Beth, Igor, Teveel..Bethhet gaat redelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Harry ik sta ook wel eens te koken met koffie of thee op het aanrecht hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Bethanie,Dirty Harry was een serie bioscoopfilms.Clint Eastwood speelde een keiharde politieman met een heel groot caliber pistool die nergens voor opzij ging en het niet zo nauw nam maar uiteraard goud eerlijk en rechtvaardig was (zoals alle Harry's dus:)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 op t aanrecht??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Snap je wel Witte, ik probeer anderen soms wat teveel te helpen, maar dat komt denk ik omdat ik met mijn eigen psychiatrische achterg/voorgrond ewel dingen begrijp en dan wil ik helpen. Voel me denk ik teveel verantwoordelijkheid als het slecht gaat en ik me zorgen maak over iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden