Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en moet nog even uitvinden hoe het werkt.Heb me voorgesteld op wie is wie enz
maar dan ook nog maar een oproepje hier.Ik vind mijn situatie behoorlijk somber en als ik gedronken heb nog erger.
Ik ben een 39jr moeder die pas getrouwd is en drink sinds een paar jaar.Het maffe is dat ik daarvoor geblowd heb va mijn 14e en daar een paar jaar terug zo mee stopte,ik wisselde alleen de verslaving om.
Mijn motivatie iets aan de drank te doen is groot door mijn man en 2kindjes.
Helaas heb ik al CAD,AA en een kliniekopname geprobeerd.Dit gaat vaak maanden goed en toch slaat het weer toe.Ik wil niet meer opgenomen,ik had zo n heimwee naar huis/kids en wil eens proberen of ik online iets bereik.Start maandag bij Jellinek online om te minderen maar wat wordt dat forum slecht bijgehouden.
Ik ben de wijn en bier zo zat,mijn lijf wil ook niet echt meer op deze manier maar weet niet of er nog andere mensen zijn die al zoveel hulp hebben gehad en nu toch tips hebben.
Zou er blij mee zijn,groet Monstertje

Geplaatst

Hoi Monstertje,
ja het is moeilijk en je bent al goed bezig
door hier te zijn. Je zult merken dat je sterker bent dan je nu misschien denkt,
je kunt je motivatie voeden (i.p.v. je drankmonster) door aktief hier te zijn,
Je zit nu op een afdeling waar maatjes gezocht worden, maar de eigenlijke huiskamer
is via forums en de dagdraad van vandaag 28-1-2010, daar zijn veel meer mensen
en al aardig wat blz geschreven, een stuk of 15 dus, via antwoord kun je inhaken.
het is even zoeken, maar het went snel, succes!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...