Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Misschien gaat het hier ook meevallen. Dat hoop ik dan maar. Ik heb aan eten nog helemaal geen zin.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: glenliefe mensen ik heb jullie well laten schriken gisteren maar ik heb de dokter gebeld en hi zij dat ik moest afwachten tot maandag dan moet ik weer naar tactus enschede het spijt me dat ik zomigen pijn heb gedaan door wat ik zij maar dat was niet mijn bedoeling Super blij dat je hier weer ben. Maakte me wel zorgen en was geschrokken.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: dymphGister een uitglijer gemaakt. Oorzaak: niet slapen. Het is altijd hetzelfde liedje en altijd hetzelfde patroon. Nooit trek overdag, begint pas laat in de avond. En dan krijg ik het gesodehannes. In bed liggen met de ogen wijd open, niet slapen dus en dat vrijwel iedere nacht. Ik word er zo langzamerhand horensdol van. Als ik zou slapen, zou ik die trek wel twee uren kunnen doorstaan, maar als ik zo wakker lig, gaat het dus soms fout. Dan ben ik moe, en wil dus gewoon 'weg' zijn. Ik krijg dat malen in mijn hoofd niet weg, het gaat maar door. En oeps, dan ga ik dus midden in de nacht aan de drank of aan de eet. Eetbuien, ook altijd en alleen maar 's nachts. Ben dit zo beu allemaal. hele dag gaat goed, niks aan de hand en dan ga ik weer. Overigens, in mijn twee jaar droogstand sliep ik ook helemaal niet. Met of zonder drank, het maakt eigenlijk geen verschil. Tuurlijk al van alles geprobeerd. Ik vind het zo jammer dat dit steeds mijn goede voornemens doorkruist. Wij zitten op dit moment in het zelfde schuitje denk ik.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetset Heb het gevoel jullie gignatisch in de steek te laten omdat ik hier zo lekker bezig ben en de halve dag andere dingen doe. Is even omschakelen, gezond, dat wel, maar heel anders dan nog slechts een week geleden. Nou Jet dat doe je ook, ons in de steek laten. :angry:Nee hoor mis je gewoon. Probeerde jou gaten op te vullen wat jij veel beter kan. Echt als jij er niet bent loopt het hier echt anders. Gek hè?
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mup,. heb je vandaag nog helemaal niets gegeten? En gedronken want dat is veel belangrijker hoor. Veel drinken.Heb je niet iets van boillon staan?Beth hoe is het nu met jou? Heb je vanmiddag nog wel een beetje kunnen rusten? Voel je je nog zo opgejaagd?
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Jawel Bol, ik heb wel gegeten vandaag, met lichte tegenzin. En de koffie wat aan mn neus voorbij laten gaan. Thee valt beter nu.Jet!!! We lopen inderdaad elkaar wat mis. Wel jammer, maar niet erg. Je bent nog druk met je huis of jouw schema is veranderd (of het mijne?). Geeft niet. Als ik maar af en toe nog lees dat het goed met je gaat. En dat gaat het he? (afgezien van je neus )
igor Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 goede avond allemaal heb ik nog wat gemist vandaag?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: glenbeste Jetset ik heb gisteren geprobeerd om niet veel te drinken maar ja de verlijding was weer te groot en heb weer drank gehaald ik heb well eens tegen mensen gezegt als je mij gedagten 2 min krijgt word je helemaal gek die stemmen wat ik heb en ja dat is nog een vrouw ook . je kunt je dat niet voorstellen een voor beeld als ik voor de spiegel sta dan moet ik een gebaar maken ja dat klinkt gek maar het is nou eenmaal zo als ik dat niet doe word er tegen mij gezegt dat het ongeluk brenkt doe ik het wel dan heb ik geluk en er zijn veel meer dingen die tegen mij gezegt worden . ik moet dingen tellen ENZ weet je ik word daar helemaal raar van ik slik daar voor medicijnen Dit herken ik wel een beetje. Doodvermoeiend. Nu jij dit schrijf vallen dingen bij mij ook op zijn plek. Bedankt.
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorgoede avond allemaal heb ik nog wat gemist vandaag? Mij misschien?
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Goeie avond Igor, Hoeist met K&B?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetzo is het jongens..... bet: jemig: NEEM JE RITALIN! NU!!!! (grapje hoor)...mens wat ben jÃj onrustig, ik word er zelf nerveus van Vermoeiend hè
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelHet gaat niet om het model van de korte broek Mupke het gaat om die knokige spillebenen. Zal wel wat meevallen Harr. Mevriouw Harry heeft er ooit wat moois in gezien. Of ging het spillebenendeel over anderen?
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik heb die leeftijd nog niet bereikt Mup.Past gewoon niet bij mij die toeristentijl, ben het liefst casual maar wel netjes gekleed, ook thuis en op vakantie.Lekker interessant eigenlijk...
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Bol was ineens weg omdat ik me ineens helemaal niet lekker voelde. Heb uren op de bank gelegen.
igor Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mupke tuurlijk heb ik je gemist Bol ze zijn even aan het ravotten dus ik moet even wachten met de inspectie . ze zijn nog steeds blij met m'n thuiskomst gelukkig. en het eten klagen ze ook niet over, ze doen denk ik wel een moord voor een bakkie kippensoep
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Werd echt gek dus heb wat genomen ervoor, maar voel me nog steeds angstig en onrustig.
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mupke :$Het niveau daalt Ik ben weg naar mijn meeting...Veel plezier alhier...
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Jet heb je stem ook gehoord op mijn voicemail en :$ en eerlijk gezegd klonk je stem zo lief dat me dat enorm raakte en troost gaf en dan ga je je toch een beetje aan iemand hechten.
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Schaapjes tellen DIT IS GEEN GRAP maar als je je probeerd voor te stellen dat je schapen of iets anders ziet, en je die gaat tellen, concentreer je je op dat beeld. Echt proberen om die schapen of iets anders ook in gedachten te zien.Ik kon vroeger, als ik niet kon slapen veel fantaseren. Ik fantaseerde dat ik op een eiland alleen was. En mezelf helemaal alleen moest bedruipen. Ik moest een hut gaan bouwen. Nou daar heb je veel voor nodig. En zo creerde ik een fantastisch eiland. Maar je kunt je ook iets anders voorstellen. b.v. dat je helemaal alleen, of met iemand waar je b.v. op verliefd bent, aan het strand ligt en de zee hoort ruisen. Als je er wat moeite voor doet, kun je hem ook horen. Als het niet lukt pak jezelf dan iedere keer weer aan en dwing jezelf daaraan te denken.
igor Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 is er gelukkig toch iets positiefs aan Jet nou snap ik ook dat je niet wou zwemmen, maar ga je van de zomer dan in een skipak over het strand???
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Mupke :$ Heb ik iets gezegd dat je doet blozen?Je zult Harry bedoelen neem ik aan.
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik lees hier teveel informatie over bepaalde forumleden. Hoef niet álles weten hoor!
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik bedoelde bij dat ik wat genomen had ook een klein glaasje wijn, maar of ik daar nou minder angstig van word? Denk dan moet ik de tweede ook nemen, word ik misschien weer rustig. Had em al ingeschonken maar twijfelde en liet hem even staan. Ingewikkeld is dit toch.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Aah ben nu wel heel eerlijk:$
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden