Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik weet het maar gisteren ging het echt slegt met me en ik ben blij dat ik steun krijg van jullie
ik moet geholpen worden anders gaat het niet goed komen

• Antwoorden 301
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Het geeft niet hoor Glen,
Het is alleen wat lastig dat we je hier alleen kunnen helpen met je
minder drinken.
Als je dat goed in je achterhoofd houd dan kunnen we je daarbij steunen.
Zou mooi zijn als je maandag goed advies krijgt en het hier kan combineren.
De psychiater voor je ziekte
En het forum voor je alcoholprobleem.

Bol ik heb je nog niet gezegd hoe mooi ik je schilderij vind echt mooi dat je het weer opgepakt hebt
en dat je er de rust weer voor hebt. Echt prachtig vond ik het.

Harry heb je je trainingspak al aan??
Haha ik zie het zo voor me jij in je trainingspak aan het denksporten :D

Dees wat een ongelofelijke rottijd heb jij achter de rug zeg met al die
begravenissen.
Ik hoop dat je nu een beetje rust krijgt hoor!!

Geplaatst

Gister een uitglijer gemaakt. Oorzaak: niet slapen. Het is altijd hetzelfde liedje en altijd hetzelfde patroon. Nooit trek overdag, begint pas laat in de avond. En dan krijg ik het gesodehannes. In bed liggen met de ogen wijd open, niet slapen dus en dat vrijwel iedere nacht. Ik word er zo langzamerhand horensdol van. Als ik zou slapen, zou ik die trek wel twee uren kunnen doorstaan, maar als ik zo wakker lig, gaat het dus soms fout. Dan ben ik moe, en wil dus gewoon 'weg' zijn. Ik krijg dat malen in mijn hoofd niet weg, het gaat maar door. En oeps, dan ga ik dus midden in de nacht aan de drank of aan de eet. Eetbuien, ook altijd en alleen maar 's nachts. Ben dit zo beu allemaal. hele dag gaat goed, niks aan de hand en dan ga ik weer.
Overigens, in mijn twee jaar droogstand sliep ik ook helemaal niet. Met of zonder drank, het maakt eigenlijk geen verschil. Tuurlijk al van alles geprobeerd. Ik vind het zo jammer dat dit steeds mijn goede voornemens doorkruist.

Geplaatst

Dank je Witje. Als ie helemaal klaar is zal ik weer eens een foto plaatsen.

goeie middag Har. Voor jou een mooie :present:

Glen als je maar een beetje hier bij het frum blijft tot maandag. Er zijn hier altijd zat mensen en dan voel je je daardoor misschien toch een beetje minder alleen en angstig.:)

Hey Maatje. Wat ontzettend vervelend dat het niet gelukt is. Ja wat is verstandig hé? Minderen of helemaal stoppen en het slaapprobleem aan te pakken. Ik schrik er van dat het gisteren niet gelukt is.
Er staat best veel informatie op internet. Ik geloof ook een site met "Slapen kun je leren".
Ik weet wel dat het bij mij echt jaren geduurd heeft voor ik goed kon slapen, en dat put toch heel erg uit.
Misschien kun je eens zoeken op internet? als het niet lukt, ff een seintje en dat doen we het met z'n tweetjes. Oké?:heart:

Geplaatst

Witte, wat is dat precies, mindfullness? En Bol, dat niet=slapen, dat is de onrust. Altijd al gehad. Ik kan mijn gedachten niet stopzetten. En de nachten vind ik naar, ben altijd wat op mijn hoede, onbewust hoor.
Een psychiater heeft mij eens verteld dat dat komt doordat mijn vader 's nachts heel plots is overleden aan een hartaanval toen ik 5 was. Het zou kunnen. En nu de afgelopen tijd met de twee poezekinderen, ook al midden in de nacht. Als je alleen bent, is de nacht zo donker en eenzaam.
Maar, ik ga weer mijn best doen hoor, laat de boel niet hangen, dit vind ik zo ook niks.

Geplaatst

Jet, wat ben je toch een schat !!!
Geniet er juist lekker van dat je ons nu niet de hele dag nodig hebt...
Ik geniet daar in ieder geval van, omdat je aangeeft dat het steeds beter met je gaat en daar zijn we hier toch voor ?

;)

Geplaatst

beste Jetset ik heb gisteren geprobeerd om niet veel te drinken
maar ja de verlijding was weer te groot en heb weer drank gehaald
ik heb well eens tegen mensen gezegt als je mij gedagten 2 min krijgt word je helemaal gek
die stemmen wat ik heb en ja dat is nog een vrouw ook .
je kunt je dat niet voorstellen
een voor beeld als ik voor de spiegel sta dan moet ik een gebaar maken
ja dat klinkt gek maar het is nou eenmaal zo als ik dat niet doe word er tegen mij gezegt
dat het ongeluk brenkt doe ik het wel dan heb ik geluk en er zijn veel meer dingen die tegen mij gezegt worden . ik moet dingen tellen ENZ weet je ik word daar helemaal raar van
ik slik daar voor medicijnen

Geplaatst

Jet, volgens mij heb ik PP horen spreken op Caro's chat over een ban die ze zou hebben gekregen...
Pin me er niet op vast en het waarom zou ik ook eerlijk gezegd niet weten...

Ik mis PP ook hier op ADB :brokenheart:
Kon misschien niet altijd door een deur met haar mening, maar ze heeft ook bij mij wel wat oogjes geopend...

Geplaatst

Lieve Dymph, ik heb daar ook zo'n last van....
Wist je dat er nonnen zijn die om 03.00 uur snachts opstaan om te bidden voor mensen zoals jij en ik, die het snachts zo moeilijk hebben ...???
Mooi is dat he, dan is de nacht wat minder donker en zwart :)

quote:

Originally posted by:
dymph

Als je alleen bent, is de nacht zo donker en eenzaam.

.

Geplaatst

Dymph, ik laat de vraag even staan.
Jane heeft het geloof ik gedaan, die weet er meer van dan ik. En er zijn er nog wel meer dacht ik die hier schrijven en het gevolgd hebben.
Jane of andere die dit lezen geven dan wel antwoord.
Anders is het handig om Jane ff een pb te sturen.
Of alvast ff op google kijken

Bol ik wacht vol spanning op je foto's
Je weet dat ik daar erg van hou.

Lekker he Jet, zo mooi wonen
Ik gneiet er echt van hoe jij over je nieuwe woonplek schrijft.
Wie had gedacht dat je er zelfs minder door op het frum zou komen...
Weer een stap verder dus.
Ik wens je nog vele stappen toe.

Geplaatst

Leef nu een beetje tussen Hoop en Vrees, Jet...
In mijn relatie bedoel ik dan, verder gaat het meer dan goed, maar dat ligt wel aan mijzelf doordat ik mijn grenzen veel duidelijker aangeef en niet meer over mijn eigen grenzen ga...
Niet altijd even makkelijk, maar ik leer en het gaat me steeds beter af...
Bovendien, het voelt goed !!!

Blij om te horen dat bij jou nu ook de periode van genieten is aangebroken...
Maar.... Blijf alert, juist op dit soort momenten:)

Geplaatst

Ga hier nu eerst effe boodschapjes doen...en dan weer druk aan de kook !!! Spaghetti...
Lekker kliederen met de kids aan de eettafel dus ;) Slurpen...

Niks gedaan aan administratie, maar wel veel ook belangrijke telefoontjes gepleegd.
Ben tevree met de dag tot nu toe...
Straks ook nog naar een meeting :)
Mijn dag kan niet meer stuk :D

Laters....

Geplaatst

Au Au:( das vervelend meis. Een dikke puist. Zat net te denken, als je hem nu in je mond zou hebben had je je tandarts er naar kunnen laten kijken, maar daar moet je dan nu wel een end voor rijden. Of heb je dat stuk nog steeds als tandarts? Toch eens ff vragen of ze even naar je neus kijkt, misschien doet ze het wel, wie weet.
Onder het genot van een bakkie?:P

Geplaatst

Ook niet verkeerd hoor Jet,:)
Soms lijkt het net of ik Coco lees als ik jouw berichtjes zie. Dat was ook zo'n toffe meid. Wij waren bijna tegelijk op het forum. die kon ook altijd zo heerlijk schrijven. Lachte me vaak kaduc.
We waren vaak aan het dollen op het frum, maar ook hele serieuze berichten. Ik hoop dat ze haar neus nog eens ff op de hoek steekt.
Nou wijfie ga maar lekker genieten van je heerlijke bal gehakt, ik ga wat eten.
O ff een bosje :present::present::present::present::present:vv:present::present::present::present::present::present: voor je nieuwe huis.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
blondie6173

Jet, volgens mij heb ik PP horen spreken op Caro's chat over een ban die ze zou hebben gekregen...

Pin me er niet op vast en het waarom zou ik ook eerlijk gezegd niet weten...

Klopt. En volgens mij zelfs een levenslange ban.

Middag allen :)

Ik ben even achterstevoren aan het bijlezen hoor.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
dymph

Gister een uitglijer gemaakt. .

He, wat jammer Dymph.
Ik zag je gisteren nog even ingelogd staan en omdat je niet schreef was ik al bang dat het niet zo goed ging. Maar je bent er weer. Niet opgeven hoor. Iedereen (toch?) begint met uitglijders. Als de intentie er maar is moet het een keer goedkomen toch?
Is een 'inslaper' iets voor je?

Geplaatst

Witte,

Ja zal het misschien niet geloven maar ik heb geen trainingspak.
Ik heb ook geen korte broek, ook niet op vakantie, en geen sandalen of slippers.
Voel me daar helemaal niet in thuis.
Een spijkerbroek is voor mij echt de limit.
Harry

Geplaatst

Nah, ik heb het teruglezen net gestaakt. Te vermoeiend.
Het draait me teveel voor de ogen. Ik ben al de hele dag niet echt fit. Beetje gammelig in mn buik.
Had jij niet ook aankomende griepverschijnselen Bol?

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Teveel

Witte,

Ja zal het misschien niet geloven maar ik heb geen trainingspak.

Ik heb ook geen korte broek, ook niet op vakantie, en geen sandalen of slippers.

Voel me daar helemaal niet in thuis.

Een spijkerbroek is voor mij echt de limit.

Ik ben esthetisch nogal snel geschokt en als ik die ouwe l..en dan zie lopen in korte broek en sandalen, ai, dan krijg ik echt trek in een borrel om het allemaal niet zo helder meer te hoeven zien...

Harry

Harry :D:D:D

Er zijn toch ook echt wel wat vlottere modelletjes in de korte broeken? En er moéten geen sandalen onder.

Trainingspak is wel lekker voor gewoon thuis hoor. Vind ik tenminste :)

Geplaatst

Nou Mup. dat zal ik je vertellen. Gisterenavond had ik het stervenskoud. Dacht misschien zit er wel een griepje aan te komen, maar bij nader inzien heb ik gisteren bij de D.A. ook buiten staan werken. Moest doordat we een ziekte onder het kattenspul hebben, alle mandjes en zo desinfecteren. Heb dus veel te lang en met natte kleren, buiten gestaan. Dat zal de reden zijn geweest denk ik.
Vandaag nergens geen last van. Ja en ons lichaam moet nog op de winterstand komen te staan.:)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...