Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Teveeltje, wil je niet nog jaloerser maken, maar ik heb ook een piano en verder zeg ik maar even niet wat nog meer. Maar ik heb alles mezelf aangeleerd, zonder les. Waarom probeer je het niet gewoon?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik zou zeggen volg je:heart:Haal uit het leven wat je eruit kunt halen.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Tot morgen. Dan ga ik naar de schrink. Hoop dat ik het goed uit kan leggen alles en dat hij goed luistert en me serieus neemt. Misschien komt er versterking mee. Dat hoop ik. Nou truste.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 De eerste zonnestralen...wat mooi wie heeft dat toch bedacht?
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Truste Bethanie,Mooi dat je door die muziek de wijn hebt laten staan, zo zie je de kracht van muziek weer eens, maar dat wist jij natuurlijk al.Heb er wel eens over gedacht om een piano met een studipedaal te kopen, maar durf niet goed.Buurvrouw boven heeft er een, heeft als kind gespeeld en wilde het weer ophalen.De enigen die de toetsen nu nog beroeren zijn volgens mij de katten.Ja, ik zou het wel eens willen proberen, zal de moeite niet zijn om naar te luisteren maar het gaat om het plezier van het zelf doen, toch...?Nou hou ik je wakker met dat hele verhaal,slaap lekker, laat het geen obsessie zijn, ontspan...laat je geest vrij... ssssstHarry
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Trusten Beth. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt.Ik ga zo ook weer afsluiten. Nog ff tievie kijken en dan naar bed. Morgen weer werken dus er vroeg uit.Trusten allemaal en tot morgen weer.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 De baas boven Bethanie:De aarde nu was woest en ledig, duisternis...Er zei licht..., en zie, er was licht.Ben niet christelijk maar vind het zo mooi.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Heb Brahms Wiegenlied opgezet Bethanie.Dat het maar naar je mag uitstralen.Harry
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Waltz in A Flat Major Op.39/15 (mooi liedjes duren niet lang)Symphony no.4 In E Mineur, Op.98 ( ook heel mooi en duurt gelukkig wat langer)
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Teveel je haalt aller heiligen en aller zielen door elkaar. Op 2 en 3 november zijn die maar de gedenktochte er omheen zijn vreselijk mooi voor wie er behoefete aan hebben natuurlijk.De meeste tochten op de begraafplaatsen zijn niet op de dag zelf. Heb je een nabestaande verloren dan krijg je er bericht van en anders geeft internet hier veel bekendheid aan.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ja het gaat om het plezier.
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik raak je een beetje kwijt nu Harry. Wat bedoel je met die .98 enzo?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik wel Harry, maar nou ga ik echt weg. DOOOOOEEEEEIIIII. En die zonnestralen had ik bedacht ha ha. Mooi hè?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Dympf sorry maar ik moet vannacht echt slapen. Ging het vandaag een beetje?
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Weet trouwens nog niet hoe. Misschien met een hamer?
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Oke Drup, misschien verschilt dat per land (regio).Mijn moeder ligt in Duitsland begraven, was een Duitse, en daar houden ze het op 1 november, als het enigzins kan gaan we daar, mijn zussen en ik, altijd naar toe.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ja, zo heet dat Mup..Opeus betekent Werk en dan een nummer en de toonsoort en zo, gewoon om de zaak uit elkaar te houden.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Een meisje dat viool speelt moet van hamers afblijven, zonde van die handjes...
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Bedankt voor de toelichting.Van populaire muziek weet ik ook nooit hoe het heet en namen van zangers of bands weet ik dan ook al niet. Dus dit zal ik wel helemaal nooit leren.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ben wel erg veel aan het woord, hyperactief door alcoholgebrek misschien...Nou ja, beter dat dan lazarus, jammer voor jullie.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Gewoon luisteren wat je mooi vind, doe ik ook.Wou eigenlijk nog hetzelde opmerken in verband met drinken maar is een beetje ongepast hier, kop dicht dus Harry!
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Misschien wat spanning die je nu niet kwijt kunt Harry?
dymph Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik ga zo ook een poging wagen: slapen, haha. Iedereen dank voor jullie adviezen: Mupke, Jet, Woman, Bethje. We zullen het vannacht beleven. Het is de innerlijke onrust, die me al mijn leven lang kwelt. Ik denk dat dat het probleem is. Trusten allemaal.
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Zo weer terug van een fijne meeting.Nog even relaxen met een kop thee op de bank, mediteren en lekker naar bed.Beth ; Het advies van Woman om je bed echt als slaapplaats te laten zijn heb ik ook eens gehad op therapie.Blijf niet piekeren in bed, maar ga eruit en ga wat doen waar je niet bij na hoeft te denken...Desnoods de afwas of de strijk doen...Of een blokje om, gewoon lopen om de beweging...Geen teevee of PC want dat zorgt er juist voor dat je wakker blijft en niet tot rust komt.Weet niet of je hier wat aan hebt, maar het heeft mij wel geholpen in om op piekerdagen in slaap te komen...Ga nu ook afsluiten anders spreek ik mezelf tegen...Slaap lekker allemaal... Morgen fris en fruitig weer op
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden