Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 Oktober 2010.


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 451
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jetset, dat klopt perfect wat je zegt! Afgelopen maand voelde ik me wat verloren en had geen idee hoe ik men leven moest gaan leiden... Heb mezelf op automatische piloot gezet en had het gevoel dat het "plzezier" uit men leven was. Ik leef voor anderen want weet niet meer aarom ik leef voor mezelf... Zoiets beschrijf 't het ongeveer...

Sinds deze week krijg ik heel af en toe een opwakkering of hoe kan ik het noemen... zo even een moment waarin ik besef wat ik vroeger was en waard was (voor het drinken) en dat ik die richting uitga als ik ervoor vecht.

Ook heb ik weer levenslust. Heb soms zin om te dansen! Ergens heb ik altijd al willen dansen. Zo in de stijl van modern en hiphop. Ik heb dat altijd weg gelachen want wat ik kan ik nu gaan dansen :P. Maar afgelopen dagen zie ik alleen maar dans bewegingen in men hoofd. Heb eerder vandaag achter men pc wat dans bewegingen gedaan voor de lol, en was echt met men hoofd 15 minuten weg... 15 minuten geconcentreerd en ik kon men energie kwijt. Ik denk dat ik toch eens iets moet gaan doen hiermee...

Ben er ook achter gekomen waarom ik nu in z'on enorm moeilijke periode zit: ALLES verandert of is veranderd: ander werk, men grootste hobby (turnlessen geven) is weg, en men relatie heeft een deuk gehad en das ook beetje veranderd. plus het feit dat we nu een dochtertje rond lopen hebben, en dat we in april zoontje verwachten. Man das echt aanpasen allemaal! En ik heb het altijd al zo moeilijk met verandering en zo...

(Wat een deugd heb ik hjier toch aan van wat neer te schrijven!)

Morgen ga ik met dochter en meter en vrouw naar Planckendael, zo'n soort Zoo. Zal wel gezellig worden!

Ik wens aan iedereen een zalige nacht! Laat, de fles maar links staan want 't leven zonder is zoveel mooier! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jetset

nou, ik krijg misschien wel een ban, want ik dacht, laat ik dan eens proberen een nieuw mannenaccount aan te maken....das gelukt, maar ja, nu durf ik niet hahahaha....




tactive maar ff vragen m weer te verwijderen.



Ben jij Jetski? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...