igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 en jane heeft mond en klauw zeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 als niwi maar gewoon mevr set blijft zeggenen er niet per ongeluk een L tussen tikt:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 jet heeft haar masker afgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 jetset, dat klopt perfect wat je zegt! Afgelopen maand voelde ik me wat verloren en had geen idee hoe ik men leven moest gaan leiden... Heb mezelf op automatische piloot gezet en had het gevoel dat het "plzezier" uit men leven was. Ik leef voor anderen want weet niet meer aarom ik leef voor mezelf... Zoiets beschrijf 't het ongeveer...Sinds deze week krijg ik heel af en toe een opwakkering of hoe kan ik het noemen... zo even een moment waarin ik besef wat ik vroeger was en waard was (voor het drinken) en dat ik die richting uitga als ik ervoor vecht. Ook heb ik weer levenslust. Heb soms zin om te dansen! Ergens heb ik altijd al willen dansen. Zo in de stijl van modern en hiphop. Ik heb dat altijd weg gelachen want wat ik kan ik nu gaan dansen . Maar afgelopen dagen zie ik alleen maar dans bewegingen in men hoofd. Heb eerder vandaag achter men pc wat dans bewegingen gedaan voor de lol, en was echt met men hoofd 15 minuten weg... 15 minuten geconcentreerd en ik kon men energie kwijt. Ik denk dat ik toch eens iets moet gaan doen hiermee...Ben er ook achter gekomen waarom ik nu in z'on enorm moeilijke periode zit: ALLES verandert of is veranderd: ander werk, men grootste hobby (turnlessen geven) is weg, en men relatie heeft een deuk gehad en das ook beetje veranderd. plus het feit dat we nu een dochtertje rond lopen hebben, en dat we in april zoontje verwachten. Man das echt aanpasen allemaal! En ik heb het altijd al zo moeilijk met verandering en zo...(Wat een deugd heb ik hjier toch aan van wat neer te schrijven!)Morgen ga ik met dochter en meter en vrouw naar Planckendael, zo'n soort Zoo. Zal wel gezellig worden!Ik wens aan iedereen een zalige nacht! Laat, de fles maar links staan want 't leven zonder is zoveel mooier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Toch even serieus nu.Jetski, als je meeleest. Je moet even je naam en woonplaats uit je profiel verwijderen. Dat is nu zichtbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Nou, volgens mij zijn we dan nu eindelijk eens met alleen mannen onder elkaar. Heren...waar gaan we het over hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 maar witte toch...wat denk je nu toch van mij?.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetnou, ik krijg misschien wel een ban, want ik dacht, laat ik dan eens proberen een nieuw mannenaccount aan te maken....das gelukt, maar ja, nu durf ik niet hahahaha.... tactive maar ff vragen m weer te verwijderen. Ben jij Jetski? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jetset ff pbtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 jemig Jetyou could have fooled me:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 liever stout dan een steen jetje:Dwat ik van jou denk niwi, wil je het echt weten als mannen onder elkaar???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 jerre veranderingen ohoh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Voetbal, lekker wijven. Oh, dat mag zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 wat bedoel je igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 vertel het maar, witte...van man tot man.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 de porche offcourse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ohoh ik voel hem al, niet welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorohoh ik voel hem al, niet welkom Wat bedoel je Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Igor huh?tuurlijk wel, je viel er inmaar past er ook income on man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ik vind je mega goeie woestijnrat niwiVerder weet ik niks van je, maar dat maakt ook niet uitwij mannen onder elkaar weten wat we zijn en wat we aan elkaar hebben!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ahum goede avond heren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 NOg 4 minuten dan slaat de klok ons weer tot onszelf....Geniet nog ff ervan heren!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 och, witte...dat doet me goed...op die manier streel je mijn ego....maar dat zou beter geweest zijn als vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden