lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 of wil je matten? huh? Huh?nou? kom op danals je durft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 zaterdaynicht.....party Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 je kan niet meten niet zonder he Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 zo Wittejij durft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Niwi is er stil van gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 deels gelijk, Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 man,vrouw, man, vrouw.....is het makkelijker om als vrouw zijnde je als man te profileren op het forum, en andersom ook? Voor mij maakt het niets uit, een man of forum op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ja en wij weten hoe het zit he Jane en Mup???TOEVALLIG!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 deels maar?meestal ga ik voor alles of niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 als enige man met 5 vrouwen hier, moet ik wel zo goed op mijn woorden passen...althans me voordoen als man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Missen jullie dirty Harry ook opeens??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Beate, kom doe eens gekwie zou jij ff willen zijnkijk ff in de verkleedkastdan wachten we wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Dat gaat je bijzonder goed af Niwi :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Niwimet zijn harem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Heeee leuk! Een verkleedpartijtje!Ik doe ook es mee haha! Hoi allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 nu was ik toch in de veronderstelling dat ik op een adb-site was ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Maarre ff als echte mannen onder elkaarwat heb de voetbal gedaan vanavond???En trouwens ik ben aan het kijken naar een nieuwe autoeen Porche wel te verstaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 dit is wel leuk voor de late binnenkomers vanavond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Haaa Ali, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 klopt Alle Dagen Besjoggehoi hoi Alibabahere comes the judge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ik was ook in de veronderstelling een vrouw te zijn niwimaarre eindelijk kan ik eerlijk voor mezelf uitkomenHet lucht wel op hoor kan ik je zeggen.lekker he ff niet jezelf zijn aliblabla??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ik herken mezelf niet eens. Dacht net: hé, iemand anders heeft hetzelfde geschreven als ik. Ik kom niet meer bij hier. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Beate blijft wel lang in de kastzeker bang eruit te komen??joehoe, kom maar Bé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik ben helemaal niet goed in deze dingen. Ben allang blij dat ik een berichtje gepost krijg. Maar ik zal eens proberen...mocht ik nooit meer terugkomen hier, dan was het de grote verdwijntruc per ongeluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Tsja Mupzaterdagavond hedan heb je dat wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden