Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetkon je geen fik maken mup, of mag dat niet bij jullie? Dat mag nergens hoor. Foei toch.Hallo Beate. En? Is het gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik mail dubbel, zie ik ..maar ik ben helder! geen drank, ook niet op zaterdag. He he..daar zag ik zo tegenop de hele week, zaterdag. Geen trigger gehad zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Helaas I know Wittehet is nl niet altijd goed verlopen!Daarom blijf ik er ook op hameren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Heb je t gezellig gehad met je vriendinnen Beate??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Dus nu plak je er nog een weekje bij Beate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Witte geeft Jane ff een super mokerzodat ze lang en hard kan hameren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ha Beate, Beate,dus het is goed gegaan met je vriendinnen?Toppie meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jane = Knock out:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 heeft iemand je geslagen, Jane ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 nee, eigenlijk had ik het al snel bekeken, ik moest even weg en merkte toen ik terug kwam dat ze over mij zaten te kletsen...en dan ineens weet niemand meer even iets te zeggen. Oh..daar is ze weer, st..Denk ik: als je over mij wilt kletsen/roddelen..nodig me dan niet uit, kun je de hele morgen over me kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 tssss op t onderwerp hameren Jane,niet op jezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: niwiheeft iemand je geslagen, Jane ? Ja hoor, daar hebben we de man in 't gezelschap. Je bent te laat Niwi!:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 te laat voor wat, Mup ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 super moker Niwigebruik ik af en toe ookom bij mezelf dingen erin te hameren:DNou Beate, als dat echte vriendinnen zijn,lijken wel pubers, dat doet dochter ook zo met2 vriendinnen, vreselijk vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: niwite laat voor wat, Mup ? Om een vrouw in nood te redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Kijk Mup,hoe weet jij dat niwi een man is???Huh huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Moet er een vrouw gered worden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 even de moker lenen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Dit is herkenbaar Beate.Weet je zeker dat ze het in slechte zin over je hadden, of hoorde je alleen je naam?Dit is mij ook wel eens gebeurd nl en ik trok toen direct negatieve conclusies.die achteraf geheel onterecht waren.Ook dat is pijnlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 en vanmiddag verloor ik ook al bijna mn geduld (bij iemand anders dan). Waarschijnlijk onbewust nerveus was ik....niks kopen vandaag, niks kopen vandaag enz enz. Maar goed, ik drink tenminste niet. Meer pluimen kan ik mezelf niet geven op dit moment. Mupke....een hele week erbij???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ok, ik ben overtuigd Niwitegen deze instincten kan ik niet op,je bent goedgekeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: jane4Kijk Mup, hoe weet jij dat niwi een man is??? Huh huh? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 je hebt gelijk, Jane,misschien zit ik hier al meer dan een jaar te faken dat ik me alleen maar voordoe als man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Oppassen hoor Jane, hem wel terecht gebruikenanders pak ik de moker weer af:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ja, waarom niet een weekje erbij? Wat was jij van plan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden