lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Kan allemaal gewoon naast elkaarhoor saar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Huh? Witte? Jij woonde daar toch niet in de buurt?Ik zit ook aan de andere kant van het land dus.......Flashmobs zijn hier nog niet doorgedrongen, hier blijft het voorlopig höken en brekken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 JAAAAAAAA Jet; ernstig behoefte aan hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Oh jetkun je niet een ADB trainig gevenop de BBQ?betalen we in natura:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ehhh Jet: kun je de dagen ook langer maken dan 24 uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ohhhh maar hokken en brekken(puntje weet ik niet) is ook heeeeel leuk Saar!!We moeten eigenlijk is een rondje cultuur doen.bij elkaar.Hahaha ik wil wel een tip van je Jetik weet nl niet hoe ik mn wekker moet zettenwaardoor ik steeds in de knel kom met mn tijd omdat ik me verslaap:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hee, goed van je Jet, graag, denk dat veel mensen er wat aan zullen hebben.Rekels wat zijn jullie weer ondeugend vandaag;)Maar ehm, tja ff rekenen hoor, nee het is geloof ik nog geen tijd voor jullie; jonge vosjes worden in februari geboren maar nu weet ik niet meer hoe lang de draagtijd is hihi. Volgens mij moeten jullie nog ff wachten, hoewel.......in de woestijn is alles anders natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 jij zit met je gedachten weer ergens anders, Sara ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hahaha Jet, ja dat probleem ken ik!Wow Coco, ècht spannend dus!Alvast veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hmmm een flashmob in leerlingerie van Cocotja, is ook een idee natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Niwi, welnee.....je weet toch dat ik een natuurliefhebber ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ratten, eten we die niet op tussendoor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Witte tochyes, ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ier sie...daar es tem se....droge compaan aan mijn rechterzijde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Oh, jullie hebben het over bronstijd, of wat ?? 24/7 hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Eet smakelijk Will ! (En Niwi)Hihi Witte, ja speciaal voor Oost Nederland, lekker shocking:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Droog niet hé niwi, zit zwaar aan de koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ze is werkt mateloos ook nog Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 had je mijn vraag nog gezien Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 WOEahahahahaha Will toch!Enneuh....je bedoelt bronst-tijd neem ik aan?Freudiaanse verspreking? Of besef je ineens je leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 haha Saar, scherp!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Sara is idd zeer scherp vanmorgen...hoe droger, hoe bronzer...huh?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetvoor de vijfde achtereenvolgende keer door de wekker heengeslapen. Maar nu weet ik ook hoe het komt: hij gaat gewoon niet Tuurlijk was mn vraag niet serieus Jetje.....Hier refereerde ik aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 snap je helemaal hoor jetenne Co pas op he!ik vind dames lingerie soms al niet kunnenmaar ja zelf mateloos he hemet mijn loze maten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ei lof joe toe jet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden