lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 dat zijn wij toch Will?jouw PC-werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 haha Jane, zo zou je het ook kunnen noemen, je hebt een punt daarre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ha die Coke:Dja he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik ook aan jou CocoLeuk om je weer ff te lezen en dat te horen.Ik wens je veel succes met je eigen bedrijfje.Laat je nog is weten als t "geopend"wordtHet ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik vervang je af en toe Cozeg maar waar de rekening heen moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 den Will se...Jane en Harry...ik ben daar te herkennen aan die lege flesjes die ik ga leveren voor statiegeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 die coke-flessen bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Heb jij flessen vol coke niwi??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 cola ja....ik hou me niet bezig metgeestverruimde toestanden en spullen...ohoh...wat ben ik serieus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ja dat kan ik me voorstellen cocoDat wordt een heel ander ritme.Misschein de drie rrr-en iets voor jourustreinheid regelmaat...Voor je dat goed ingedeeld hebt voor jezelf ben je alweer een grote stap verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hey Coco! Leuk je weer te "zien"!En vooral fijn te horen dat het zo goed met je gaat, het is je van :heart:e gegund!Hier nog veel innerlijke strijd maja; hoop doet leven zullen we maar zeggen.En onderschat de kracht van het denken niet: het is altijd fijn te weten dat er mensen aan je denken, dus dankje!Ga ff strijken, mss worden mn handen dan weer n beetje warm, bah wat een pokkeweer om de honden uit te laten zeg.Enneh....rotjeknorrers veel plezier straks!Jullie liever dan ik, ben niet zo van het massale, voel me het lekkerst in de natuur en dan ook nog waar ik geen mensen tegenkom:huh:.....Heb een goeie dag Jet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 zo komen natuurlijk de praatjes in de wereld he...ik heb het over cola...jullie maken er coke van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Jane had t over coke hoorIk kon t me ook al niet voorstellen niwi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 klikspaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Zo hopla, we gaan.Tot straks, kom ik weer langs voor steun, moe en waarschijnlijk blut Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Nee geen klikspaan Jane, maar soms moet ik ff duidelijk zijnals als ik een wordgrapje maak, dat is nl vd week ook zo raar overgekomen...Nee je zegt niks doms hoor alleen is t bij een vriendje gebleven cocoEn tja... daar zat ik niet echt op te wachtenik heb al vrienden genoeg, snappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 den Coke se...uhhhh.Coco se...en voor de laatste maal....woestijnVOSSEN....geen ratten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Misschein tot zo Harryyou never know:D:D:DKijk goed achter je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 pompoentje mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik zit zo snel te typen dat het lijkt of ik dyslectie heb zie ik net...Vergeef me mn tikfouten, t komt door het snelle tikken en dan nietff de tijd nemen om mn bericht nog na te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 HOOOO wach effe: heb ineens een :light:kunnen jullie dan in het Alexandrium niet een spontane flashmob gaan doen???Hè toe, en zet t dan gauw ff op film?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 jaaa die was al afgesproken hoor Saar, doe je ook mee?nee grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Coco daar heb ik dus ook zo'n moeite mee RRR.... t wil maar niet lukken.Soms echt een puinhoop zeker nu ik weer werk.Twijfel momenteel trouwens erg of ik daar goed aan heb gedaan.Maar is n beetje serieus onderwerp voor nu. Geiten jullie maar ff, vind ik ook wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 de coco en witte séDe rekels kwispelen alweer hun staartjes ;D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ha compaan in de woestijn....Coco noemde ons ratten...wat doen we daarmee, rekel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden