Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Heb de reacties gelezen Jet, eigenlijk maar één wezenloos en dat is die Rick Bot die zijn naam inderdaad eer aan doet.Heb vandaag vrij genomen gaan we dalijk naar het Alexandrium, hoe krijg je het vezonnen...Maar vooruit, we maken er gewoon een leuke dag van.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Goeieeeeeeeeemorgen feestbeestenwat ben ik vroeg he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ook goedemorgen, lotgenoten en lotgenieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ha die Niwi, lekker geslapen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ach Jet, we zoeken echt iets, een dressoir, en dan vind ik het eigenlijk wel (een beetje) leuk We gaan trouwens nooit naar dat soort dingen als we niets nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 half 12 Wittegewone tijd toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Misschien kom ik met dochter ook zo nog harryze wil een nieuwe winterjas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hallo Niwi en Witte, en trouwens iedereen die ik nog niet begroet heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ja hoor, Jane, ik heb veel te goed geslapen eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 He Leuk JaneLoop ik me straks bij elke vrouw met dachter af te vragen: zou dat Jane zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Wat is alexandrium?Neee tis net half 11 Jane, nou ben ik een keer vroeg,dus geniet er ff van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Pauze bij de burger King dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ach Witje tochgebrek aan je opvoeding:Dgrote winkelMall op zijn/haar Amerikaansin Rotterdam Alexander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Kom je ook?zetten we nog ff een heksenmuts opzodat Harry weet wie we zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ff testen of je echt uitgeslapen was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Bingo4 op een rijof 5 toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ik moet daar ook nog zijn,heb voor de hond nog een kunstgebitje nodig....dan loop ik daar te denken...wie zijn nu Jane en Harry.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Wat je ver haalt ishet lekkerst he Niwi?voor je hondje natuurlijk.met die heksenmuts, dus, muts:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Rotterdam is zowat aan de andere kant vd wereld voor mij Jane haha toch niet gek dat ik t niet ken??Maarre das wel een te gek idee, doen we ons eigen flashding voor Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Den frummers ségoedemorgen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 zamme wat worre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Och ik kan niet wachten, gaat leuk worden daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 t zamme wat zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hallo Will, vrij vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Jeps, ttz, vrij van de haven, heb nog wel wat pc werk te doen tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden