Spring naar bijdragen

Zondag 31 oktober

Mupke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ondoenlijk bij te lezen als je er enkele dagen uit bent geweest dus plons zomaar in het diepe.
Heb toch een tik gehad van de verhuizing denk ik waar natuurlijk wel een verklaring voor is. Kreeg koortslippen, bleef snotteren en zo vreselijk moe. Ging ik op de weegschaal staan en ja hoor 44 kilo met kleren en schoenen aan pppppffffffff. Afgelopen week kwam mijn buuf uit Amsterdam op bezoek en werd ik daar een partij beroerd, niet van haar hoor hahaha. De volgende dag moest ik een griepprik halen maar toen stegen de twijfels die te geven dus moest eerst langs de dok. Kreeg hem dus wel maar bij koorts moest ik bellen en die kreeg ik ook. Nu sinds enkele dagen aan de antibiotica en voel me een stuk beter. Tja wat wil je ook steeds van binnen bezweet naar buiten lopen en met een gewicht waar geen weerstand meer van te verwachten is.
Heb hier alleen mijn PB bijgehouden en was erg bezig met mijn maatje die niet goed gaat maar plaats ik wel op het andere draadje. Moet eerlijk zeggen dat Tactive me erg steunt hierin, zover dat kan maar ben er blij mee want meestal krijg ik op mijn kop hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedenavond nog allen. ZO, wat was dat een lol hier gisteravond, k moest nog lachen vanmorgen toen ik er aan dacht. Maarre...de klok van deze berichten op het forum lopen toch niet goed? of is het een uur geleden dat de laatste hier is heeft gemeld? Kijken met welke tijd dit wordt geplaatst.
Hoe gaat het met jullie? Ook vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond nog allen. ZO, wat was dat een lol hier gisteravond, k moest nog lachen vanmorgen toen ik er aan dacht. Maarre...de klok van deze berichten op het forum lopen toch niet goed? of is het een uur geleden dat de laatste hier is heeft gemeld? Kijken met welke tijd dit wordt geplaatst.
Hoe gaat het met jullie? Ook vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...